Voorband ook vervangen zal dus niet echt merkbaar zijn?
(voor iemand die 5 weken z'n A heeft)
Je gaat nu ook weer het natte jaargetijde tegemoet en de grip van een Arrowmax in de regen haalt het niet bij een BT45. Doe het gelijk goed en zet er rondom nieuw rubber op.
...
Martin maar allebei laten doen dan?
(btw: Als martin ook koppeling doet, zou dat veel duurder worden als zelf doen?
Zelf doen lijkt me wel erg leuk, maar kost me weer een schaarse dag)
(btw2: al +500km niet meer afgeslagen)
Ik heb net een prachtig kwartaal gedraaid en dus een leuke extra zakcent
Zakgeldverhoging gehad ??
Verhaal word natuurlijk anders als de band een paar jaar oud is, dan zou ik hem wel weer wisselen.
Op de band staat een productiecode: een getal van 4 cijfers.
De eerste twee voor het weeknummer,de laatste twee voor het jaar.
'TZ750 Owner' wil me vast wel helpenKoppeling zelf doen uiteraard,eventueel met iemand die over je schouders meekijkt en je aanwijzingen geeft.
Enige 'losse' getal wat ik kan vinden is '50917' Dat zou (met wat creativiteit) dus week 50 van 1991 kunnen zijn ?
'TZ750 Owner' wil me vast wel helpen
Of week 9 van 1995Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de Arrowmax in productie genomen is. Ik schat die voorband van jou zo'n 4 tot 5 jaar oud.
Ik heb eens opgezocht hoelang de voorband van mijn vaders motor erop zit, die is dus 6-11-1994 vervangen. 10 jaar oud en nog de steppies aan de grond
Als de voorband nu nog gewoon in orde was geweest, had ik gezegd alleen de achterband vervangen.
Maar aangezien er een binnenband in is gezet zeg ik allebij vervangen.
Ikzelf ben niet bepaald een fan van een binnenband plaatsen in een tubeless band en bijbehorende tubeless velg. dit ivm met MOGELIJKE problemen door insluiting van lucht en daarbij horende wrijving tussen binnenband en buitenband.
...
Ikzelf ben niet bepaald een fan van een binnenband plaatsen in een tubeless band en bijbehorende tubeless velg. dit ivm met MOGELIJKE problemen door insluiting van lucht en daarbij horende wrijving tussen binnenband en buitenband.