Nieuwe CBR600RR

Kijk, nu vind ik een gele uitvoering mooi. In het zwart is te somber, ik bedoel ze hebben teveel zwart naar mijn mening gebruikt.
Maar daar hebben de meeste japanse motoren last van: te drukke kleurstelling. Kunnen ze nu eens eindelijk een motor op de markt brengen met een ietwat ingetogen kleurstelling, techniek zit wel goed maar de rest...........

Maar zoals altijd, over smaak valt niet te twisten.
 
SCHOP :+

Ik moet zeggen dat ik t wel wat begin te vinden deze machine *D Ziet er toch wel erug lekker uit.....zeker in die zwarte kleurstelling :)

En ehhh 15000 rpm :} Das wel brullen! Als die uitlaat tenminte een beetje aangepast kan worden dan he.

Zal m es goed bekijken op de Rai...nog een jaartje met deze Soes en dan moet er weer iets nieuws komen 8-)

Wie weet.........
 
Ik durf het wel aan.........

Zie hier de meest verkochte super sport van 2003:

6228

6229




Suzuki.......verkoopt niks in 2003
Triumph......verkoopt niks in 2003
Yamaha.......verkoopt er een paar 2003
Kawa.........verkoopt er een paar in 2003

Honda wordt in 2003 de baas van de 600 klasse (ga ik wel uit van ong. 120 pk)

Ben errug benieuwd naar de eerste testen die kunnen het maken of breken voor de merken.
 
Helaas een paar pk's minder: 117
Honda verbruik 1:14 ??
En Honda prestaties ??

Doe dan maar een R6
 
Helaas een paar pk's minder: 117
Honda verbruik 1:14 ??
En Honda prestaties ??

Doe dan maar een R6

voor een r6 (model 2003) geven ze ook 117 pk op. als je de ram-air meerekend dan kom je op 123 pk maar dat hebben ze nog nooit kunnen bewijzen.
 
De nieuwe Honda is echt heel gaaf :9~ maar ik vind mijn 2002 GSX-R gewoon mooier. En dat zeg ik niet omdat ik die heb, maar dat vind ik echt. Punt.

Enige wat ik mooier vind aan de CBR is dat ie een seatpipe heeft, maar daar moet je twee aparte lawaaimakers van maken.
 
Nee, hij kan me niet echt bekoren , lichten vooraan zijn te klein tov de rest van de ééntonige voorkant. Misschien zou een sticker boven de lichten al helpen...
De uitlaat trek echt op geen bal, dan wel over zijn vorm gesproken en hij steekt véél te ver uit vanonder de motor... :r
Hopelijk leveren ze snel zo'n twin pipe zoals die van de ducatie en kort natuurlijk, laten we zeggen niet voorbij het achterlicht.
 
De nieuwe Honda is echt heel gaaf :9~ maar ik vind mijn 2002 GSX-R gewoon mooier. En dat zeg ik niet omdat ik die heb, maar dat vind ik echt. Punt.

Enige wat ik mooier vind aan de CBR is dat ie een seatpipe heeft, maar daar moet je twee aparte lawaaimakers van maken.

I agree with you.....vind mijn 2001 GSXR ook mooier, maar Fab wil gewoon nog 1 seizoen met deze fiets doen en dan een nieuwe kopen....en die CBR maakt (zoals mn gevoel nu ligt) de grootste kans :}
 
Ik ben eigelijk op zoek naar een paar fatsoenlijk plaatjes van de CBR. Voor op m'n bureaublad. Suggesties iemand???
 
Terug
Bovenaan Onderaan