Nieuwe Combi... Skoezie is blij blij blij :)

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Heb mezelf ff getrakteerd op een nieuw motorpakkie. Ding zit op zich wel goed, maar moet nog wel een beetje rekken. Maar toch ff snel weer 270 € verdient. Tjek het piccie... Is de 2e van rechts... :)

full
 
loik :)

Moet eigenlijk ook maar 'ns 'n leren combi-jas halen (als er weer geld is), dan ben ik compleet in 't leer. Toch eigenlijk veel fijner.
 
hoezo 270 euro verdient? Ik las eerst even te snel en dacht dat het pakkie 270 euro kostte. Dat zou nie duur zijn :P
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 12:11 schreef Skoezie het volgende:
Heb mezelf ff getrakteerd op een nieuw motorpakkie. Ding zit op zich wel goed, maar moet nog wel een beetje rekken. Maar toch ff snel weer 270 € verdient. Tjek het piccie... Is de 2e van rechts... :)

Waar heb je dat koeievel :P gehaald? Ik wil ook wel €270 bij een pak cadeau krijgen :?

Wel een sjiek pak...
 
Leuke outfit skoes, maar idd hoe zit dat met die € 270
 
Eindelijk ook in leer.. Als het weer goed is zie ik 'm vanmiddag wel..

Kewle combi! 8-)
 
Ding was 770 pleuro's maar mocht hem meenemen voor 500... Dus 270 € verdient. Nou ja, niet echt natuurlijk maar heb ze lekker in de portemonix kunnen houden. ff ding helemaal ingesmeerd met vet. Moet wel mooi blijven natuurlijk.
 
Vraagje in verband met zo'n leren pak:

is een pak met wat meer kleur/wit erin niet koeler in de zomer, of heeft dit weinig belang?? :?
 
Zie iets hierboven , hij had € 270,- korting gekregen....

Ziet er goed uit hoor Skoezie!!

Damn ik heb een bril nodig, had die reactie nog niet gelezen. Foutje :+
Maar lekkere korting! Daar kan je veel mee doen en voor het resterende geld geen duur pakkie! :)
 
Vraagje in verband met zo'n leren pak:

is een pak met wat meer kleur/wit erin niet koeler in de zomer, of heeft dit weinig belang?? :?
Ik heb veel wit in m'n pak, maar ik geloof niet dat het ook maar iets uitmaakt. Ik zweet me nog helemaal kapot in de zomer..
 
In zo'n leren pak zweet je volgens mij altijd :)
heb zelf gewoon een textiel genomen, een leren pak zou er een beetje belachelijk uit op m'n 125 denk ik ;)
Vind het er wel heel lekker uitzien maja :)
Vergt ook beetje veel onderhoud denk ik of niet?
 
Moet zeggen dat het vandaag nou niet echt bloedheet is, maar ik kom echt drijfnat uit dat pak. Als ik rij niet zoveel last, maar zodra ik thuis ben breekt het zweet me uit. Maar voelt wel beter. Veiliger en je hebt een stuk minder last van het geklapper en gebulder dan wanneer je een textielen jas draagt.
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 13:32 schreef Skoezie het volgende:
Ding was 770 pleuro's maar mocht hem meenemen voor 500... Dus 270 € verdient. Nou ja, niet echt natuurlijk maar heb ze lekker in de portemonix kunnen houden. ff ding helemaal ingesmeerd met vet. Moet wel mooi blijven natuurlijk.
Das een vet mooi pak! (Of een mooi pak met vet) ;)
Veel plezier ermee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan