Nieuwe fiets in 2004?

Nieuwe fiets?

  • 600cc Supersport

    Stemmen: 15 12,9%
  • >600cc Supersport (1000, 750 etc)

    Stemmen: 27 23,3%
  • Dikke twin (Superbike, SV1000 , R1100S etc)

    Stemmen: 14 12,1%
  • (Sportieve) toerfiets

    Stemmen: 9 7,8%
  • Chopper

    Stemmen: 1 0,9%
  • Cafe racer

    Stemmen: 2 1,7%
  • Ja / misschien, maar kweenie welke

    Stemmen: 6 5,2%
  • Nee

    Stemmen: 42 36,2%

  • Totaal aantal stemmers
    116

EdwinO

MF veteraan
6 feb 2002
4.092
1
Na enthousiaste posts over de nieuwe supersports etc. ben ik wel benieuwd of jullie in 2004 een nieuwe motor (mag ook 2e-hands) gaan kopen, net gekocht of al besteld hebben en wat voor motor het gaat worden.
 
Ruim een jaar geleden een Suzuki GSX1400 gekocht. Ik zei toen: ik wil nooit meer een andere motor :} en voorlopig denk ik er nog steeds zo over :]

full
 
Misschien ben ik te pessimistisch, maar ik denk dat er in 2004 veel minder nieuwe fietsen verkocht gaan worden als dit jaar.
Veel mensen willen wel, maar de inruilprijzen zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Verder worden er op veel plaatsen populaire fietsen niet eens meer ingeruild omdat ze van elk model al een inruiler hebben staan.
:(
 
volgend jaar maart/april een nieuwe 2ehands:

GSXR600 SRAD (97-00 model) :]

ipv mijn huidige ZXR400

110pk ipv 65pk bij mijn kawaatje :P
 
ik heb net in aug. 2003 een sv1000 gekocht ....
2004 voor mij nog ff lekker geen nieuwe bolide... :)
 
jup. ik ga voor een yamaha R6. (2003 model of 2004 model, dat weet ik nog niet.. vind de kleur zilver 2003 mooier dan 2004)
 
Yep, de gele SV650S staat superhoog op het verlanglijstje. Ga h'm denk ik in December/Januari bestellen. Nog alleen even m'n centjes tellen :z
 
ik ga morgen mijn rijbewijs lekker omruilen voor categorie A+ en dan stilletjes sparen voor een 98er mille in't rood-blauw om na de zomer er een te gaan zoeken
joepie eindelijk van die 25 kw af(niet dat ik wel 1 dag gereden heb met 25kw O-) )
 
ik denk wel dat ik straks een fiets ga kopen. eerst mijn stempeltje halen en dan denk ik dat ik niet kan wachten om mee te doen.


denk dat het een 'oefenfiets' wordt om het eerste jaar door te komen. (cb500 of diversion 600 oid)
 
ik wil in februari over mijn eerste motorfiets beschikken...

ben nu dus al op rustig aan het kijken naar een honda cbr 600 f sport...en dan wel de blauw-witte en niet die rood-zwarte

maar staan er niet zo veel van te koop...kan tenminste tig keer meer rood-zwarten vinden dan blauw-witten...


vraag ik me af of die rood-zwarte zo populair was of dat men er gewoon snel op uitgekeken is
 
Terug
Bovenaan Onderaan