Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, zal ik ook maar even zeggen wie ik ben. Mijn naam is Paul :? , ben 44 jaar :( rij, eigenlijk staat ie nu stil een 2000 R1 en ben aan het wachten op de 2002. Ik woon in Weert.

Ik heb maar een probleem, ben superverslaafd aan de Nordschleife ;) .
 
Mja, \'t moet niet te erg worden met al die ouwe zakken hier he

Vergeet niet dat Dahne ongeveer 55 was toen hij de snelste en nimmer geevenaarde ronde op de Nordschleife neerzette. Er is dus nog hoop voor de jeugd. :)
 
Vergeet niet dat Dahne ongeveer 55 was toen hij de snelste en nimmer geevenaarde ronde op de Nordschleife neerzette. Er is dus nog hoop voor de jeugd. :)
Hehe, vast de laatste keer dat de Nordschleife gereden werd zeker?! :P
 
Hoi,Jac. is de naam.Kom sinds een maand ongeveer op deze site,vind \'m heel leuk.Ik ben op 2/10/01 geslaagd voor \'t motorrijbewijs,helaas nog motorloos.Voorkeur gaat uit naar een (super)sport motor.Maar zoals meer mensen hier,is het
financiële plaatje nog niet helemaal af.Damn! Ga zeker huren zodra er een paar dagen geen regen voorspelt wordt.Af en toe ,als ik aan de rijlessen denk,voel ik mezelf op de motor zitten.Om gek van te worden.Maarja.... Ben denk/hoop niet de enige.(troost?)Gegroet Jac.
 
Zal me inderdaad ook maar eens netjes voorstellen, al maak ik weinig gebruik van het forum, maar dat komt door mijn beroep, stuurman koopvaardij. Hierdoor maak ik ook wat minder kilometers dan ik zou willen. Woon-werk verkeer valt al af.
Ik woon in Monnickendam en rijd een XJR 1300, drie jaar oud nu, zeer tevreden mee. Zo\'n tien jaar rijbewijs, 1 schuiver (met ZX 500, speed-wobble=onbalans, tien jaar geleden).
En ik groet (al is dat een ander topic).
Jeroen
 
heee tof nog meer lui uit zutphen/warnsveld!!!!
word van het voorjaar leuk op de rondweg!!! })



welkom welkom!!!!! alle kneecaps komen uit zutphen/warnsveld hihihihihi
 
hmmm... kwam er net achter dat er op mijn welkomstwoordtopic gereageerd was, en dat er ook bijstond dat ik daarvoor geen topic mocht verzinnen. weet ik meteen waarom ik nooit een gebruiksaanwijzing lees, aldoende leert men is toch een spreekwoord dat goed bij me past.

om effe terug te komen op wat nitromax meldde: nee, ik ben niet zo gek als arjan. ik denk namelijk dat dat een geheel normaal figuur is. ook al maakt ie een burn bij een lunatic bordje, dat doet toch niets aan hem af?

Ieder zet de helm op die die past, toch!

groet!
\"have you hugged your bike today?\"
 
Hallo allemaal,

Ik ben Mike, 25 jaar en 4 februari om 11.00 uur rijd ik af. Ik heb al een motor, dit is een Honda CB 450 T Hawk uit 1982. Deze ben ik op het moment aan het opknappen. Tevens heb ik een optie openstaan op een Kawasaki Zephyr 550 uit 1992.

Heeft 1 van jullie ervaring met zo´n Kawasaki?

Groetjes,

Mike. *D

Bijlage: kaw68.jpg
 
Hallo allemaal,

Ik ben Mike, 25 jaar en 4 februari om 11.00 uur rijd ik af. Ik heb al een motor, dit is een Honda CB 450 T Hawk uit 1982. Deze ben ik op het moment aan het opknappen. Tevens heb ik een optie openstaan op een Kawasaki Zephyr 550 uit 1992.

Heeft 1 van jullie ervaring met zo´n Kawasaki?

Groetjes,

Mike. *D

Aloha Mike,

Welkom en suc6 met afrijden, laat ff weten hoe het ging. Ik moet ook binnenkort afrijden...
 
Hé psst Ralfonso.... We zijn op dezelfde dag jarig :) Ben alleen 5 jaar ouder, maar gek die daar op let
 
Op vrijdag 25 januari 2002 14:45 schreef Skoezie het volgende:
Hé psst Ralfonso.... We zijn op dezelfde dag jarig :) Ben alleen 5 jaar ouder, maar gek die daar op let

Je weet maar nooit, er is ook een gek die de verjaardagen van andere MFers bekijkt!
 
ik ook niet en voor die nieuwsgierige gek: 29-07-1958 ;)

Zozo 43... Is meer dan het dubbele dan mij. Ach jij hebt ook het dubbele vermogen :) .

Om lol te hebben maakt leeftijd niet uit, tenzij je weer zo oud ben dat je niet meer op je motor kan klimmen... (Of te jong en niet bij je stuur en steppen te gelijk kan, is ook lastig.)
 
Aloha Mike,

Welkom en suc6 met afrijden, laat ff weten hoe het ging. Ik moet ook binnenkort afrijden...

Alfonso bedankt voor je reactie. Ik heb er in ieder geval zin in, morgen ga ik weer de bijzondere verrichtingen doen. Daarna nog twee lessen en dan is het zover. Ik les nu 1 keer in de week. Dit was 2 keer. Ik heb nieuwe boeken betreffende de theorie aangeschaft, die ben ik nu aan het doornemen.

CU Mike. :)
 
Sorry per ongeluk een nieuwe topic van gemaakt ipv een reactie Weer een nieuwe \'\'ouwe\' ff verkeert gedaan. Moet denk ik nog ff wennen

Misschien dat het over gezet hier naar toe kan worden?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan