Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook eens geweest, met iemand die er een motor kocht.
Werden er netjes geholpen.....motor gekocht.

Brak er na 3 weken een duo voetsteun af (wwar de uitlaat aan vast zit).

Heeft hij gebelt met jawe...en om dat het voor ons nogal ver rijden is/was werd er netjes een nieuwe opgestuurd.

Dus zo slecht zal het niet zijn :)

Voor de anderen welkom

Motor van vriendin hebben we er ook wel eens laten repareren na het laten omvallen in de garage :( . Nieuwe voetsteun + schakel pookje, koppelingshendel, twee spiegels (alles tweedehands)+ montage voor ongeveer 150 piek. Da's niet echt duur :)
Zijn alleen een beetje vrouwonvriendelijk. Een Bandit 600 is toch wel erg veel voor een vrouw :z
 
nou dan heet ik ze ook maar welkom ,een mooie reden om even een kurk te laten knallen :) .Veel posts ,en veel kilometers in forumverband :]
 
Motor van vriendin hebben we er ook wel eens laten repareren na het laten omvallen in de garage :( . Nieuwe voetsteun + schakel pookje, koppelingshendel, twee spiegels (alles tweedehands)+ montage voor ongeveer 150 piek. Da's niet echt duur :)
Zijn alleen een beetje vrouwonvriendelijk. Een Bandit 600 is toch wel erg veel voor een vrouw :z
OK; ik heb echt héél véél spijt van mijn negatieve opmerkingen over JaWe Motoren. 't Is gewoon een wereldzaak. :}
 

Om maar even de topic naam in stand te houden:
Ik ben Pertijn en rijd voorlopig nog op een NSR.
Voorlopig moet ik het hier nog mee doen, is geen boodschappen machine gelukkig :9 (26mm K&N Raceontsteking 70cc enzenz).

NSR RV 2.jpg


NSR Z.jpg


Helaas is hij nog in opbouw maar als ie klaar is post ik nog wel een grafiek als daar interesse naar is.
Daarvoor ga ik trouwens naar Dynojet, is hier vlakbij.

 
Laatst bewerkt:
Om maar even de topic naam in stand te houden:
Ik ben Pertijn en rijd voorlopig nog op een NSR.
Voorlopig moet ik het hier nog mee doen, is geen boodschappen machine gelukkig :9 (26mm K&N Raceontsteking 70cc enzenz).

Helaas is hij nog in opbouw maar als ie klaar is post ik nog wel een grafiek als daar interesse naar is.
Daarvoor ga ik trouwens naar Dynojet, is hier vlakbij.
Nouja je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Wel ff dat papiertje halen als je 18 wordt natuurlijk.
Wat loopt ie eigenlijk :]
 
Om maar even de topic naam in stand te houden:
Ik ben Pertijn en rijd voorlopig nog op een NSR.
Voorlopig moet ik het hier nog mee doen, is geen boodschappen machine gelukkig :9 (26mm K&N Raceontsteking 70cc enzenz).

Damn een 26mm op een 70cc....?
Die had ik destijds op een malossi 113cc voor me mb8 zitten :9~ , reed ook wel lekker ja... 8-)

Shit ja, ontopic, ik heb daar zo'n moeite mee, pfffffff!
Welkom allemaal :+
 
ik ben dus ook nieuw hiero, ik moet het nu ook nog doen met een Honda MB en een Kreidler RMC-S maar nog een paar maandjes dan gaat ik ook voor m'n papiertje :9~
kreidler is compleet standaard en origineel en mbtje heb ik strax 70 polini tuned op met 24mm carb en tecno uitlaat
 
mogge ....
afgelopen weekeinde was echter voor verbetering vatbaar.
des al niet te min wel tof om zo aan het begin van het seizoen een treffen te hebben.
ff een vraagje hoe pleur je een leuk icoontje op je naam?
 
Op zondag 17 maart 2002 19:24 schreef Stinux het volgende:
Tsja... Ze hebben de mergelland route gereden ...zeuren ... :)

mergelland route :9~ :9~ echte aanrader

mooie route met afwisselde stukken ... denk dat ik deze route dit jaar ook nog eens ga rijden
 
Even wat tegengas uit het westen met al die oosterlingen en zuiderlingen......
Ook nieuw, uit Amsterdam,lees nu 2 dagen jullie forum mee en dan is dit natuurlijk de uitgelezen mogelijkheid....
al vele jaren mijn rijbewijs maar nooit geld voor een motor, sinds 1 jaar een TDM, maar daar zit de voodoo in (vele malen omgevallen en neergestort), dus nu op zoek naar een bandit 1200 (voor de verbouw), kan ik goed met m'n voetjes bij de vloer en genoeg power om niet terug te hoeven schakelen als zo'n andere weggebruiker je over het hoofd ziet.....
 
Nouja je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Wel ff dat papiertje halen als je 18 wordt natuurlijk.
Wat loopt ie eigenlijk :]

Ben toevallig vandaag 19 geworden maar dat boeit niet :)
Hij heeft al eens de teller uit gelopen maar die wijkt misschien iets van 5% af ofzo.
Hij heeft nu een maand of 6 uit elkaar gestaan en heeft vandaag weer zijn eerste toertjes gedraait.
Belangrijkste is nu hem ff inrijden dan moet er wel zo tussen de 12 en 14pk in zitten.
140 moet dan een makkie zijn })
Daarna lekker over die 80 (of ex 80km) wegen knorren :]
Kan jullie nog wel wat technische gegevens geven maar daar hebben maar weinig 4takters wat aan denk ik..
Nou maar hopen dat ik niet aangehouden word door die blauwe ventjes :j
 
Op maandag 18 maart 2002 15:43 schreef zut het volgende:Zijn alleen een beetje vrouwonvriendelijk. Een Bandit 600 is toch wel erg veel voor een vrouw :z

goh... Ik las het volgende op www.motordealer.info

(ingezonden 21 mei 2001)
"Ik was serieus op zoek naar een offroad en dacht aan een Honda XL 500. Bij Jawe stonden zo te zien een paar offroads toen ik er langs ging om te kijken. Ik sprak de baas aan en zei dat ik een offroad zocht, bijvoorbeeld een XL500. Hij nam me mee naar de andere kant van het parkeerterrein, en zei: Dit is vast wel wat voor jou. Het was een Suzuki GN250, een klein choppertje dus! Ik vroeg wat dat te maken had met wat ik zocht, en het antwoord was: Dat is ook een eencilinder. Ja, twee wielen en een stuur heeft hij ook. Zoek ik een chopper dan vraag ik wel naar een chopper. Als hij vindt dat vrouwen geen offroad moeten kopen, laat hij dat dan rechtstreeks zeggen, dan weet ik meteen dat ik er nooit meer hoef terug te komen. De offroads die hij wel had staan heb ik niet bekeken. Ik had geen zin om wat van die man te kopen. Twee weken later ben ik alleen nog even langsgeweest met mijn net aangeschafte XL600."
 
Dacht zoozozozozzo! dat zijn een hoop nieuwe
maar wat blijkt veel offtopic geouweh.

Anyway welkom allen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan