Nieuwe helm besteld >> Shark RSF 2i Matrix

Mijn helmen zijn de Shark RSF (1) en de shark RSF 2 en beide hadden het probleem.

ik heb zelfs een RSR (de "coureurs" lijn) met dezelfde klachten gezien en die was nog niet eens verkocht maar kwam net uit de doos welke van de leverancier kwam :(
 
controleer een shark altijd direct en na 1 á 2 weken even op scheurtjes in de laklaag. had ik bij AL mijn shark helmen last van. Daarnaast zitten ze in het begin goed en na een tijdje beginnen ze op het voorhoofd te drukken :(

-moet je hem niet laten vallen O-)
-moet je boven de 200km/h ook wel achter je ruitje wegduiken :P

Heb nu al mijn 2e RSF2.

De 1e heeft mijn harses netjes beschermd, maar is nu geschaafd, gedeukt en mist een aantal luchtsleufen :X
 
Mijn eerste RSF heeft ook een paar scheurtjes en de laklaag bovenop het voorhoofd is weg, maar dat gebeurt alleen als je het asfalt gaat kussen...
 
Heb ook zo'n helm met een "neusdingetje" maar ben brildragend dus alle uitgeademde lucht wordt direct naar m'n brilletje geleid, en beslaat dan bij wat kouder weer, vooral als ik stilsta of langzaam rij :(
Dus mensen met een bril, dit is best vervelend.

enne ja, ja neem contactlenzen ga niet stilstaan of langzaam rijden en alleen tussen de 20 en 25 graden werkt niet :9
en neusdingetje ligt al in de kast...ja
 
prima helm, geen klachten!

ik hoor sommige over een fluit in de helm.
Een maat van me heeft dat ook!
Met een rsf
We zijn erachter gekomen dat het aan de stroomlijn licht van zijn motor i.c.m de helm.
Ik heb er geen last van!
 
Terug
Bovenaan Onderaan