europapierre
MF'er
Vertel eens over je olie verbruik en de km,s en welk bj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoelt of ik overdadig olieverbruik heb ? Ik heb nu 13000 km gereden of eerste grote geurt bij 10000 km gehad. Ik heb er niet op gelet. Jij wel veel verbruik ?zijn er nog nt1100 rijders met olie verbruik ,,,??
Dan voor je reactie, klinkt als een droom voor mij. Op de KTM wordt je bij 100km/uur al gek.Ik ben zelf 172 cm en kan met open vizier rustig 170 km rijden zonder turbulentie (met een shoei helm).
Dan ga ik toch ook maar een keertje testen.Toen ik een proefrit heb gemaakt op de NT1100 had ik helemaal Geen last van turbulentie. ruitje stond denk ik in de hoogste stand.
maar ik ben 1,73. Geen idee hoe dat met 1.93 zal zijn
Dank voor je reactie! KTM is echt heel beroerd qua windbescherming. Ook de 1290 adv is slecht kan ik uit ervaring vertellen. Beest van een motor, maar gruwelijke turbulentie met standaard ruit.Ik zou het een keer gaan testen, ik heb zelf ook vaak last van gebulder bij motoren. Ik ben 1,94. Heb heel wat motoren gereden dit jaar, maar het maakt echt uit per motor. De Nt1100 is 1 van de betere motoren qua windbescherming. Schermpje op hoogste stand en gaan, anders kan er altijd nog een wat hogere op. Ik verwacht dat hij goed is. Een KTM is qua windbescherming niet 1 van de beste. De tracer 9 zou ik ook vermijden, deze heb ik zelf gereden en is niet gemaakt voor lange mensen.
Ik ben 191 cm en windprotectie is geweldigIk ben zelf 172 cm en kan met open vizier rustig 170 km rijden zonder turbulentie (met een shoei helm).
Dit geeft hoopIk ben 191 cm en windprotectie is geweldig
Gister een rondje kunnen doen bij de dealer op een NT1100 DTC.Dat klopt wel, de tracer heeft een erg hoge pieptoon continu, wanneer je naar achter leunt valt dit wat weg. De uitlaat onder de motor is optisch mooi, maar geluidstechnisch niet fijn. Ik zou hem skippen. Nt1100 all the way, rijdt ook gewoon goed en soepel.
Zeker, ik ga mijn grijze inruilen voor de rode..na 14k kilometersMooi, die rode!
Tja die knoppenwinkel.Jammer dat ze verder niks veranderen, bijvoorbeeld de knoppen winkel.
Nou, klik rechts ..klik links..doe ik blindelings nuTja die knoppenwinkel.
Elke knop heeft wel zijn functie, maar het blijft toch een puzzel.
Als je bv de handvatverwarming een standje hoger wil terwijl je aan het rijden bent, nou…..
Ik heb het standaard scherm en dat zit zo vast dat t met grote kracht pas in beweging is te zetten. Van trillingen of wind nul last. Misschien zijn de glijders te slap of t scherm te zwaar ?Een vraag over het windscherm is de bovenste stand de eindstand of is dit een standje lager?
Waarom ik dit vraag,als ik rij en div kuiltjes in sommige wegen zoals in belgie niet gemist heb,schuift het windscherm een standje dieper.
Wel moet ik er bij zeggen dat ik het grotere scherm van Puig erop heb zitten.
Laatst zag ik iemand die had zelfs op het standaard scherm een soort kunststof trillingsdemper gemonteerd?
Ivm het trillen van het scherm?
Wie heeft hiervoor een antwoord of oplossing?