Nieuwe Honda NT1100

Als je nu een nieuwe Honda NC750x wil aanschaffen komt deze rond week 44 ( = eind oktober!!)
Datzelfde gaat ongeveer gelden voor de NT1100, die hopen ze iets eerder te krijgen....
Dit is best een domper eigenlijk -O-
 
Is een motorfiets een jaar wachten waard? Het is geen huis.
De voorpret zou bij mij na enkele weken al ontbreken.
Je kunt ook een gebruikte motor kopen of doorrijden op je huidige.
 
Hier vorige week vrijdag de Pearl White NT1100 besteld incl. Voyage pack en Osco kettingsmeersysteem!
Deze zal t.v.v. mijn Pan zijn!
Er is aangegeven dat de levering in april ‘22 zal plaatsvinden🤞
 
Hier vorige week vrijdag de Pearl White NT1100 besteld incl. Voyage pack en Osco kettingsmeersysteem!
Deze zal t.v.v. mijn Pan zijn!
Er is aangegeven dat de levering in april ‘22 zal plaatsvinden🤞
klinkt goed!
Waar heb je hem besteld?
 
Vandaag contact gehad met de dealer en de witte NT1100 die ze zouden krijgen is geannuleerd door de fabriek. Nu wordt’r gezocht naar een reeds bestelde witte bij andere dealers want anders is 2023 hoogstwaarschijnlijk de eerst volgende kans 😔
 
Bedenk me net ook dat dat helemaal niet handig is. Mijn daily motor koop ik zakelijk, dan moet het wel een btw voertuig zijn, en dat zijn 2e hands motoren vrijwel nooit.
 
Vandaag maar weer contact opgenomen met de dealer en die geeft aan dat er tot op heden nog geen witte NT1100 voor mij is gevonden die reeds geleverd zal gaan worden in NL.
Wel is aangegeven dat de zwarte, die nu gebruikt wordt om mee te ruilen bij dealers, mijn motor zal worden wanneer er helemaal geen witte gevonden kan worden. Enig troostpuntje is dat deze zwarte januari ‘21 geleverd zal worden (wordt krap) maar wel 3 maand eerder dan aanvankelijk mijn witte zou zijn.
Dinsdagmiddag gaan we de knoop doorhakken wat uiteindelijk mijn motor zal gaan worden
 
Ik begreep dat Ten Kate er eind dit jaar misschien 7 stuks gaan krijgen, ze wilden als 1e bestelling deze maand 20 hebben...
 
Toch blij dat ik voor de Kawa Versys ben gegaan. Ik zou persoonlijk geen zin gehad hebben in deze wachttijden en onzekerheid.
 
Och vorig jaar had Kawa (en Yamaha) dat met enkele modellen. Weliswaar iets minder extreem dan dit maar is gewoon even de realiteit van nu.
Ik stel mijn eventuele aanschaf gewoon uit, het is niet dat ik nu perse een nieuwe motor moet.
Als ik ook nog eens de DCT van mijn wensenlijstje af moet halen is dat lijstje leeg B|
 
Welke Versys heb je gehaald als ik vragen mag? Ik had de Vulcan S (Versys blok) en de Versys 1000 op de lijst staan naast de NT1100
Ik heb uiteindelijk een Versys 1000 uit 2020 met 8000 km.gekocht. (ik moet ook toegeven dat ik die ook wel iets mooier / spannender vind dan een NT1100)
 
Terug
Bovenaan Onderaan