nieuwe kleur Yamaha R1 2005 ?

JEp!! zo moet het!!! GEILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

alleen je hebt idd.. een spiegel weg gehaald...
en die rooie lijn op de vegelen vergeten..

Iets beter je best doen volgende keer 8-)
Spiegel was bewust , wat moet je nou met 2 van die grote vlaporen :r de andere heb ik ook kleiner gemaakt.
en die rode rand, tja je hebt gelijk ;) maar als je weet hoe snel ik het plaatje had gemaakt ..... ;)
 
full


Muhahahahahahaha!
 
Ben mischien niet snel tevreden!!!

Je vergeet de richting aanwijzers achter!!!!!! Moet natuurlijk ook anders..

alvast bedankt :} :9 Ik verheug me nu al op de volgde foto :}
 


haha idd , erg mooi, doet me denken aan : ghost rider :]

persoonlijk zou ik er dan een gouden voorvork inzetten ipv een zwarte , ( Ohlins :} :} :} )

matzwart is ook erg mooi , en dan met een wit leren zadelovertrek !!! grrrrr..
netzoals de mv agusta spr !!

trouwens ben fan van yamaha rood, maar die nieuwe europese kleur grijs /zilver van de R1 is ook wel grappig...
 
Volgens Yamaha site zijn dit de 2005 modellen

2005_YZF-R1_Color_Lava-Red_tcm42-49638.JPG
EUROPA
2005_YZF_R1_Color_Silver-Storm_tcm42-49641.jpg
EUROPA
2005_YZF-R1_Color_Yamaha-Blue_tcm42-49644.JPG
UEROPA
beetje jammer van de Europese kleuren.


05_mcy_R1_blk_4_4759.jpg
US :9~
05_mcy_R1_red_3_4759.jpg
US
05_mcy_R1_blu_4_4759.jpg
US

Dus voor zover komt die Geile zwarte niet naar NL
 
Laatst bewerkt:
[me]-=MV=- can't afford a blue/silver..don't order..my precious..no i can't..musn't buy..can't resist..look away...don't..DON'T..DON'T..
[/me]


[me]-=MV=- runs away... :X [/me]
 
Dealer in de buurt in actie gezet om te kijken of het niet mogelijk is een europese fiets met amerikaanse zwarte kuipdelen te voorzien. Ben nieuwsgierig of het em lukt. BTW, hij is nog officieel kawasaki dealer ook :}
 
Volgens Yamaha site zijn dit de 2005 modellen

(Afbeelding)EUROPA
(Afbeelding)EUROPA
(Afbeelding)UEROPA
beetje jammer van de Europese kleuren.


(Afbeelding)US :9~
(Afbeelding)US
(Afbeelding)US

Dus voor zover komt die Geile zwarte niet naar NL

Wat is er eigenlijk verandert aan de Europese kleuren, zie zo geen verschil aan de rode waar ik op rijd. Prima, scheelt weer een stuk in de inruil later :} .

Die Amerikanen hebben 2x mazzel (voor wie van zwart houdt), een fel rode en zwarte én ze betalen er maar $ 10.600 voor wat gelijk staat aan slechts € 8.500!!!

Wij alarmknipperlichten voor de file en zij duffe zijreflectoren, hebben zij pech...
 
Dealer in de buurt in actie gezet om te kijken of het niet mogelijk is een europese fiets met amerikaanse zwarte kuipdelen te voorzien. Ben nieuwsgierig of het em lukt. BTW, hij is nog officieel kawasaki dealer ook :}

D8 dat je voor de ZX ging? Wel ff een proefritje maken hè, de R1 wint het sowieso qua geluid (superstil blok) maar deste heftiger in/uitlaatgeluid, veel harder dan de ZX. Zoals de R1 boven de 14 k tpm doorgilt doet geen ander hem na... Was je tijdens de ZX proefrit nog opgevallen dat je de toerenteller in die duikklok :r niet eens kunt aflezen?
 
D8 dat je voor de ZX ging? Wel ff een proefritje maken hè, de R1 wint het sowieso qua geluid (superstil blok) maar deste heftiger in/uitlaatgeluid, veel harder dan de ZX. Zoals de R1 boven de 14 k tpm doorgilt doet geen ander hem na... Was je tijdens de ZX proefrit nog opgevallen dat je de toerenteller in die duikklok :r niet eens kunt aflezen?

jij bent dus een beetje afgekickt van ZX10R-en?
is zo'n R1 niet eigenlijk veel minder listig..?
 
jij bent dus een beetje afgekickt van ZX10R-en?
is zo'n R1 niet eigenlijk veel minder listig..?

Klopt je profiel wel, 1990? Een ZX-10R is nóg iets wendbaarder, mogelijk ook vanwege het gemis aan een stuurdemper. Juist daarom is hij listiger dan een R1. Smaken verschillen maar ik vind de ZX-10R een beetje ouderwets qua uiterlijk, je loopt er zo voorbij zeg maar (zéker in het zwart), geen echte blikvanger. Boeiend zal de Kawa liefhebber zeggen, die wil een wild trillend beest en juist geen poserbak! Maar ja, persoonlijk vind ik de R1 mooier en zeker net zo snel dus daar hoef je het niet voor te doen, de prijzen verschillen eveneens nauwelijks als je bedenkt dat bij de ZX de stuurdemper nog bij moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan