Nieuwe lid!! Wiesie Suzuki GS500 ombouwen/prepareren

Wiesie

Rookie
24 apr 2015
1
0
Nieuwegein
Beste allemaal!!

Ik ben Wiesie en bijna motorrijdend. Over max een maand zou ik mijn motorrijbewijs moeten hebben, alleen nu heb ik wat weetjes en tips nodig, want ik heb een Suzuki GS500 die 15 jaar stil heeft gestaan. Hij is rijdend weg gezet, dus in principe niks mis mee. Het probleem is wel hij is met Benzine weg gezet, dus dat betekent dat ik aardig wat moet doen, hier zijn de punten die ik weet wat ik moet doen.
Tank van binnen schoonmaken.
Nieuwe benzine slangetjes.
Carbs schoonspuiten.
Nieuwe bougies.
Olie verversen een stuk meerijden en dan weer verversen.(was al als tip gegeven zodat bijna al het vuil weg is.
dit is het weer rijdend maken van het beesie (van wat ik weet dan :) )

nou heb ik nog een paar vraagjes want ik wil hem natuurlijk een beetje ombouwen naar mijn eigen stijl ( moderne strakke streetfight)
en eigenlijk het enigste wat ik zou willen vervangen is de koplamp en en het achterframe.
voor de koplamp heb ik al een idee.

Maar voor mijn achterframe heb ik geen idee. ik wil hem zowiezo wat kleiner als origineel zodat mijn achterwiel als achterstepunt is. graag wel een tweezitter zodat het vrouwtje ook nog
mee kan *D

en dan nog 1 vraagje want ik wil hem ook overspuiten in thema mat zwart/ glans. iemand daar nog tips voor ?

Excuses voor de vele vragen en grote lap tekst :P
Alvast iedereen bedankt

Ps motor is nog helemaal origineel.

Groeten wiesie
 
DSC_0448_zpsnwmjjj1u.jpg


Neem eens contact op met Gerard (Jerryt) die weet wel raad met een gs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan