Nieuwe motor gekocht!!!!!

Had ik gister heen gebeld voor een nieuwe GSX-R 600 K3, maar toen ik er vanmiddag kwam bleken er helemaal geen nieuwe Gixxers meer te staan in blauw/wit. Ze hadden alleen nog een demo-model staan met 2500 km op de teller. Heeft de lieve verkoper ff geregeld dat hij die mocht verkopen en een andere er voor in de plaats mocht zetten


heb je enig idee van wie die motor is geweest , vraag dat maar eens na !!
 
gefeliciteerd.

Ik zal hem zaterdag eens goed bekijken als hij er dan nog staat. (moet nog terug voor mijn remschijven)
 
En jawel hoor.... The new Gixxer has arrived!!!
Ben em vrijdag in de stromende regen wezen halen. Zonde van het poetswerk. Terugweg was niet bijzonder vanwege de regen maar 's-avonds nog ff een paar keer op en neer tussen Lieshout en Son. Moet zeggen.... het viel niet tegen *D . Het beestje heeft voelbaar meer vermogen dan mijn SRAD en het geluidje is ook een stuk beter ondanks de stofzuigerslang.
Polsje heeft nog genoeg te lijden want ik moet em bij ieder stoplicht in z'n vrij zetten omdat ik de koppeling nog niet zo lang ingeknepen kan houden. Maar ja.... ik rij tenminste weer rond. HEEEEERLIJK!!!!!!
 
En jawel hoor.... The new Gixxer has arrived!!!
Ben em vrijdag in de stromende regen wezen halen. Zonde van het poetswerk. Terugweg was niet bijzonder vanwege de regen maar 's-avonds nog ff een paar keer op en neer tussen Lieshout en Son. Moet zeggen.... het viel niet tegen *D . Het beestje heeft voelbaar meer vermogen dan mijn SRAD en het geluidje is ook een stuk beter ondanks de stofzuigerslang.
Polsje heeft nog genoeg te lijden want ik moet em bij ieder stoplicht in z'n vrij zetten omdat ik de koppeling nog niet zo lang ingeknepen kan houden. Maar ja.... ik rij tenminste weer rond. HEEEEERLIJK!!!!!!

:} goed zo!

Maar je schrijft alleen over verschil in vermogen :? Merk je geen verschil in stuureigenschappen? Moet volgens helemaal een wereld van verschil zijn!
 
Nou dat sturen gaat nog niet helemaal zoals het moet. Daar zit de schrik nog een beetje van in. Niet voor de bocht zelf, maar voor eventueel kerende Open Kadett's na de bocht :( . Het duurt dus nog een wel paar weekjes voor ik dat ga merken.
 
Wacht maar Bram tot jij een beetje los komt op de Gixx! :9~

Die Gixxer vraag om ala SM door de bochten geknald te worden! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan