Nieuwe motor gestolen

Het zal me niets verbazen dat je motor ook in het buitenland terecht zal komen.
Zou een GPS systeem niets zijn? Zoiets hebben ze tegenwoordig voor huisdieren ook, dus klein zat om in een motor te verbergen lijkt me zo...

Zal er eens wat meer over opzoeken. Ik weet dat je hier nu niets aan hebt, maar wellicht dat het een veiliger gevoel geeft in de toekomst als je gewoon op de kaart kunt zien waar je motor op dat moment is...

Succes met de afhandeling!!
Volgens mij bestaan die dingen wel. Maar dan, dan weet je dat je motor in Polen rondrijdt... Ga jer ernaar toe dan? Op kosten van de verzekering?
 
Ik neem aan dat je goed verzekerd bent met zo'n nieuwe brommert?...., zelfs dan blijft het verschrikkelijk natuurlijk!.....
Mijn grootste hobby (liefde) is mijn motor, oude transalp, dus ook niet all-risk verzekerd, mijn budget is beperkt, dus geen geld voor een all-risk, laat staan een nieuwe plof, dus moet er niet aan denken als mijn transje gestolen zou worden, heb ik niks meer.....
Ik hoop dat alles goed komt voor je....., sterkte.
 
hey oma alles goed?

was gewoon nog nieuwsgierig of je er nog iets over hebt gehoord, of hoe t is afgelope met de verzekering '(
 
Fijne buren, die zien dat er een misdaad gepleegd wordt en vervolgens niets doen... :(

Ik heb een keer een crosser behouden dankzij actie van de buren!

Succes bij het terugkrijgen van je machine of de verzekeringsafhandeling.
 
was 'ie nou verzekerd of niet, ik lees al vijf bladzijden hetzelfde.
Is natuurlijk shit maar een nieuwe motor buiten stallen, tja.......
Maar het dievengilde doet goede zaken, dus zoiets kun je verwachten.

P.S, Mij is ook een motor voor de deur gestolen, wel verzekerd en geen probleem.
Hopelijk komt het goed.
 
ja, verzekering, in belgie is het al zo ver dat ge geen omnium voor motor meer kunt pakken. dit gaat hetzelfde worden voor diefstal en brand, omdat het een te zware verliespost gaat worden.(hopelijk niet)
kutdieven :(
 
Ben ook wel benieuwd hoe het met de verzekering is afgelopen..

Damn, als je je motor niet meer voor diefstal kan verzekeren, moet je helemaal vermogend zijn om een leuke SS oid te kopen. Ook al heb je een huis met garage, dan nog is er de kans dat je motor gejat worden tijdens een uitje.. :(

Nu weet ik het zeker, wanneer ik een motor koop dat er 2 schijfremsloten met alarm en een extra kabelslot op gaan. Hoe ik het ga meenemen is een andere zorg, misschien een aanhangwagentje erachter ofzo.. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan