Nieuwe motorfilm

Ik heb me bij het kijken van torque eigenlijk wel vermaakt, en (misschien onbedoeld) gelachen.... of ben ik nu aan het vloeken in de kerk.... Er komen veel dingen in voor die niet kunnen maar toch vind ik dat wel grappig om te zien. Er zijn genoeg andere serieuze films over stunten en racen/documentaires en dit soort films moeten er ook zijn.

Maar ik vind charlie's angels 2 ook een leuke film, dus of mijn mening serieus genomen moet worden :X
 
hij is binnen en net wat stukjes bekeken....
nou, tis echt dramatisch...

bollywood films zijn sowieso niet doorheen te komen, maar dit is te erg...

een sprint tussen hayabusa en bandit.... uiteindelijk rijden ze nek aan nek, tegen de 300 (bandit?) en beidde bestuurders met een potje (eentje zonder vizier!) op en open jasjes.... :+

en natuurlijk weer oneindige versnellingsbakken
ha, zie ik daar een stunt misgaan.... hehehe
en die busa's en gsxr's moeten daar met restricties rondrijden, ze worden makkelijk bijgehouden door de politie-jeepjes...
en verder.... tis hilarisch... dit is veel leuker dan bikerboys en torque....
zonder geluid bij een feestje projecteren lijkt me dikke pret.
 
Laatst bewerkt:
Zit er misschien ook een stukkie in dat er eentje met een olifant een scootah plet en met een hamer en een lasapparaat in een racer verandert?? Dat schijnen ze daar volgens de reclames ook met auto´s te doen :+

Denk trouwens niet dat ik hem ga zien. Heb torque ook alvast maar overgeslagen. Wel vreselijk irritant muziekje wordt er een beetje
full
van.
 
Ik geloof dat ik ook word neergeknuppeld als ik meld dat ik "Tok" op dvd heb gekocht :X


Het is alleen jammer dat ik geen ongelofelijk stukje technisch vernuft als de SV voorbij heb zien komen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan