Nieuwe poging: Hornetmeeting

Hey Eddepet... ;)

Bedankt voor de tip bij motorforum (zonder het streepie)

Helaas kan ik er niet bij zijn... 2 redenen:

1) 31 Aug vlieg ik met me luie reet naat Tunesie
2) Dan hep ik me Hornet nog niet... ;( ;(

Zodra ik em heb wel een keer afspreken ???
 
a) Hey Eddepet... ;)

b) Zodra ik em heb wel een keer afspreken ???

ad a)Zeg, alleen m'n vrouw :o mag me zo noemen ;)

ad b)Maarruh, no problemos. Kan altijd geregeld worden. Laat het maar weten. :]

En er komen vast nog wel wat meer Hornetmeetings als er genoeg animo is. Je kan trouwens ook zelf eens de eerste stap nemen via dit Forum.
 
even een schopje zodat het bij iedereen in het geheugen blijft staan!

over een week is het vast weer beter weer ook O-)

Heb gisteren mijn BOS oval carbon besteld (kon niet wachten :X )
even een vraagje daarover: weet er iemand wat het toegestane DB gehalte voor de hornet is. Ik weet dat je pas een boete krijgt als je 5 db over de toegestane waarde voor jouw motor komt maar wat is die toegestane waarde voor de hornet dan??
 
Laatst bewerkt:
Wie was het de vorige keer ook al weer vergeten???? B| :P
Goedmakertje he, fitrefo?

:o niet vergeten, enkel niet aan gedacht. nee was alleen vergeten af te zeggen. O-)

maar het moet nu wel raar lopen wil ik er niet zijn. heb mijn BOS nog voor de meeting hoop ik en na mijn vakantie wil ik nog een flink aantal dingen veranderen, hoop op de meeting even van gedachte te kunnen wisselen.

BTW: weet nou niemand de toegestane DB waarde voor de hornet?
 
Laatst bewerkt:
de dB waarde staat op je typeplaatje vermeldt,

ik meen dat 't 92 dB mag zijn
( maarre, mijn demper en killer hebben elkaar nog nooit ontmoet, en daar ben ik zeer tevreden mee )
 
he bedankt, ga thuis wel even kijken dan. maar ik denk dat ik ook de demper er gelijk maar uit haal, :9~
 
Ik heb een hele leuke gadget te koop voor de Hornet.
Het gaat om lasergesneden RVS deksels voor de hydrauliekcilinders van rem en koppeling.
Hebben jullie interesse, stuur dan even een mailtje o.v.v. Hornet naar:
blackbirdownersclub@chello.nl
 
Ik heb een hele leuke gadget te koop voor de Hornet.
Het gaat om lasergesneden RVS deksels voor de hydrauliekcilinders van rem en koppeling.
Hebben jullie interesse, stuur dan even een mailtje o.v.v. Hornet naar:
blackbirdownersclub@chello.nl

verkoopt beter met een plaatje... :X
 
Ik heb een hele leuke gadget te koop voor de Hornet.
Het gaat om lasergesneden RVS deksels voor de hydrauliekcilinders van rem en koppeling.
Hebben jullie interesse, stuur dan even een mailtje o.v.v. Hornet naar:
blackbirdownersclub@chello.nl

Koppeling heeft helemaal geen deksel, alle hornets hebben een koppelingskabel..........
 
Hij loopt harder 'met' demper.

hoe bedoel je harder? meer PK of meer lawaai? meer lawaai geloof ik wel maar had inderdaad in de vermogenstest op motorfreaks gelezen dat er iets meer PK geleverd werd met demper maar das wel te verwaarlozen denk ik. hoor dat de algemene indruk is dat een andere demper sowieso niet veel vermogenswinst oplevert zolang je niet ook gelijk een dynojet kit e.d. monteert.
 
hoe bedoel je harder? meer PK of meer lawaai? meer lawaai geloof ik wel maar had inderdaad in de vermogenstest op motorfreaks gelezen dat er iets meer PK geleverd werd met demper maar das wel te verwaarlozen denk ik. hoor dat de algemene indruk is dat een andere demper sowieso niet veel vermogenswinst oplevert zolang je niet ook gelijk een dynojet kit e.d. monteert.
idd,lees je op de pagina van onze Belgse vrienden dat het allemaal nix uitmaakt,maar ja Belgen aardige jongens...
Met demper komt ie vol accelererend nog los in z'n 2, met een top van behoorlijk over de 230 op de teller,zonder demper niet,voelt ie ietje sterker in het lage tot midden gebied en ja ik voel dat toch echt.
en dan het verschil tussen Bos en standaard als je dat niet merkt,kan je beter gaan fietsen.
 
ach heb er nog niet mee gereden dus kan er nog niet over oordelen, hoop toch wel dat ik vandaag een telefoontje van mijn dealer krijg want anders zit ie er niet eens op tijdens de meeting zondag... ;(

ik denk inderdaad dat ik zelf maar moet uitmaken of ik er wat van ga merken of niet. heb de vermogenskromme bekeken van de BOS op de hornet en je ziet het verschil wel degelijk. Hij schijnt toch sowieso wel meer vermogen te leveren, alleen met DB killer inderdaad in de segmenten die jij al noemt net iets meer dan zonder.

en ik ben er nog steeds bij hoor zondag! met of zonder BOS
 
hilversum is ook noord holland, denk alleen dat het voor jullie een beetje om is. ik rijd dat stukkie zelf wel denk ik...
 
neemt iemand een digi fotoding mee? Mijn accu ( van m'n camera ) is kaduuk. Gelukkig niet van de Hornet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan