nieuwe r1 1500km koelvloeistof op

mc-r1

MF'er
25 feb 2005
103
0
deventer
hallo allemaal ik heb een nieuwe r1 2 maanden geleden gekocht
nu heb ik er 1500km op zitten en kwam er achter dat er geen vloeistof meer in zit (koelvloeistof)
ik vind het erg raar
heefd iemand hier een verklaring voor .
voor dat ik van de week terug ga naar safe en ze me proberen af te poeieren.
wil ik graag weten waar ik over praat.
hoop natuurlijk dat er niet veel zijn met die ervaring maar er zullen er wel wat zijn please laat het me weten.
BEN ER ZIEK VAN
 
Heeft er wel ooit koelvloeistof ingezeten :?
anders weet ik er ook geen verklaring voor (lekke pakking ,poreuze slangetjes oid
lijkt me stug)
 
1500km zonder koelvloeistof lijkt me heel straf. Denk dat het blok ondertussen al gesmolten zou moeten zijn dan. Mss ergens kleine lek in het hele systeem. Nog nooit plekjes onder je motor gezien waar ie een tijd heeft stilgestaan??
 
1500km zonder koelvloeistof lijkt me heel straf. Denk dat het blok ondertussen al gesmolten zou moeten zijn dan. Mss ergens kleine lek in het hele systeem. Nog nooit plekjes onder je motor gezien waar ie een tijd heeft stilgestaan??

er heefd wel koelvloei stof in gezeten .
zag het bij de 1000km beurd.
maar nu is het er uit
 
Als je geen koelvloeistof ziet liggen heb je dan ook geen witte rook uit je uitlaat gezien ? En heb je al olie gepeilt of zie je schuim voor je kijkglaasje ?
Balen voor je met zo,n nieuw ding maar niet te veel zorgen dat word echt wel opgelost succes hoop dat ie gauw weer goed is ,is toch toffe motor succes
 
Zit er echt geen druppel koelvloeistof in?
Kan mij haast niet voorstellen!
Als de motor koud is hoort het niveau op min streepje te staan.
Zoniet ga ff naar Safe, dan vullen ze het er zo bij, kosteloos.

Ik begrijp niet goed waar je je druk om maakt |(
 
Zit er echt geen druppel koelvloeistof in?
Kan mij haast niet voorstellen!
Als de motor koud is hoort het niveau op min streepje te staan.
Zoniet ga ff naar Safe, dan vullen ze het er zo bij, kosteloos.

Ik begrijp niet goed waar je je druk om maakt |(

beste peter ik zie geen vloeistof meer zitten .
maar ik zal morgen gelijk ff de motor warm laten lopen en kijk dan of ik het weer zie zitten en huh kom jij toevallig ook uit de omg deventer
 
zou het niet weten,ik heb gene verstand van aankoop garantie e.d....heb je em altijd goed warm gereden?issie opgevoerd?ik zou het echt niet weten...
iig sterkte met je gewonde blok.. '(
 
Als dat het geval is dan moet er witte rook uit je
uitlaat komen.
ja idd daa rheb je gelijk in,maar in dat geval zal de koelvloeistof wel heel hard gaan,er kan ook lekkage zijn van koelvloeistof in de olie(in het ergste geval)

haal de pijlstok er eens uit,of de olie bijvul dop,als het daaronder grijs/geel is dan weet je het zeker..
 
Terug
Bovenaan Onderaan