Nieuwe sm

Hambeer

MF veteraan
21 nov 2002
8.713
863
Vechtdal
Heb dus ook sinds vorige week een supermotard voor erbij *D en ik wou hem ff laten zien.
Tis een 125cc-tje uit '99, en ik moet zeggen dat ondanks dat de cilinderinhoud niet veel is ik er toch héél veel fun mee heb :9 :) !

 
Laatst bewerkt:
full
 
Yep, zijn idd Pirelli Dragon's MTR02 en 01, wat zijn HR banden?
Dat is een snelheidsindicatie (kijk op de zijkant, staat iets van "120-70/17 ZR" of HR)
Vrijwel alle sportbanden zijn ZR (kun je hééél hard mee). Voor de lichter sportfietsen, de dus niet zo extreem hard gaan maar wel stevig door de bochten willen kachelen, zijn er HR banden (tot 210 als ik het wel heb). Deze warmen sneller op, wel zo fijn op een lichte fiets.

Als het ff kan, scoor dan een HR band. Worden helaas weinig gemaakt.
 
Dat is een snelheidsindicatie (kijk op de zijkant, staat iets van "120-70/17 ZR" of HR)
Vrijwel alle sportbanden zijn ZR (kun je hééél hard mee). Voor de lichter sportfietsen, de dus niet zo extreem hard gaan maar wel stevig door de bochten willen kachelen, zijn er HR banden (tot 210 als ik het wel heb). Deze warmen sneller op, wel zo fijn op een lichte fiets.

Als het ff kan, scoor dan een HR band. Worden helaas weinig gemaakt.

Thnx voor de info, het zijn dus ZR banden wat ik eronder heb...
Zal binnenkort eens kijken hoeveel die HR kosten en of ze te krijgen zijn.
 
Thnx voor de info, het zijn dus ZR banden wat ik eronder heb...
Zal binnenkort eens kijken hoeveel die HR kosten en of ze te krijgen zijn.
Tis niet dat wat je er nu onder hebt niet deugd, het karkas is alleen wat stijver en warmt dus wat minder snel op. HR banden zijn ook nog eens goedkoper dan ZR banden.
 
Tis niet dat wat je er nu onder hebt niet deugd, het karkas is alleen wat stijver en warmt dus wat minder snel op. HR banden zijn ook nog eens goedkoper dan ZR banden.

Thx GuZ, weer wat geleerd. Wat heb je erzelf onder liggen GuZ? Maxxis?
 
welke maxxis heb jij guz? hardheid dus.... ik heb de blauwe en wanneer ik met dit weer mijn hand erop leg vind ik ze al plakken, zonder een meter gereden te hebben dus, plus dat ik nog alleen maar positieve verhalen heb gehoord over die band :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan