nieuwe sponsoring voor rossi

De nieuwe geldschieters voor het Rossi team zijn Nastro Azurro, Alice en McDonalds. Nastro Azurro is een oude bekende voor Rossi.

als nastro azurro een oude bekende is, is het toch geen nieuwe geldschieter :?

Anyhow.. zie het al helemaal voor me hoe rossi na een volgende overwinning rond gaat met een tray big macs ipv braaf champagne inschenken voor z'n crew :+
 
Nou, dan weet ik al wat z'n volgende 'kostuum' word na de eerste overwinning van het volgende seizoen :X :+ (<-- Zegt genoeg :9 )
 
Foto van Rossi met die sponsor een aantal jaar geleden:
980627Rossi_Sgomma.jpg
 
emilio elzamora en nu ook lorenzo staan altijd als ze op het podium komen met een chupachup(hoe jet ook schrijft)lolly in hun mond!
dan zullen we volgend jaar rossi dus gaan zien met een bigmac op het podium (met die vieze augurken er uit gegooid natuurlijk)
 
ferrari zegt tegen rossi als je voor ons wilt rijden (malboro sponser) moet je van je huidige sponser af.
paar week later krijgt rossi in eens andere sponsers.
dat kan maar 1 ding zeggen volgens mij
 
ferrari zegt tegen rossi als je voor ons wilt rijden (malboro sponser) moet je van je huidige sponser af.
paar week later krijgt rossi in eens andere sponsers.
dat kan maar 1 ding zeggen volgens mij
nope,vanaf 1 augustus 2005 geldt het rook/reclame verbod,daar ontkomt ferrari ook niet aan,er werd zelfs gezegd,dat ze voor die inventieve oplossingen van de rookartikelen een verbod willen.denk daarbij aan de letters go!!!!!!!
het marlboro hoekje op de ducati,s de coureurs namen bij sito pons.alles willen ze gaan verbieden,maar dat is er nog niet helemaal door.

nastro azurro is trouwens geen oude of nieuwe sponsor,maar altijd een persoonlijk sponsor gebleven.vanaf 2002 is het van de motor afgegaan en kreeg je de 5 cilinder repsol honda,s
 
er is trouwens wel een heel logische verklaring voor macdonalds als sponsor
dat komt natuurlijk door onze immens populaire megameetingen in veenendaal.

die zien gelijk dat daar handel in zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan