Nieuws en info over de GSXR 600/750 K6/K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet schrikken

Philips silver vision 18 euro per 2
Leds krijg ik volgende week prijs is nog onbekend (+/- 8 euro)
Wat kost het icm een xenon setje voor mijn aanstaande K7
Jij wist al welke lamp er standaard in zat toch ;)
Dus xenonset (H7 was dat zeker, enkel dimlicht) en 2 paar van die philips lampen.

Comboprijsje dan he ;) .
Je kunt me ook mailen als je dat makkelijker vind, kun je er gelijk inzetten hoe er betaald kan worden. (die xenon word het zoiezo die lampen moet ik nog ff bekijken ;) )

Gr John
 
Je kunt bv ook gewoon een h7 set kopen en als het je niet bevalt op de suzuki kun je er gewoon een h4 lamp los bij kopen en kun hem in de yandrama zette. De kastjes zijn gewoon hetzelfde voor alle lampen.

Ik "zit" nog met wat vraagjes:
Kun je in een H4 unit zomaar een H7 lamp proppen? Dan zou jouw verhaal idd opgaan. Als dat niet kan moet ik een H4set kopen, alleen die kan ik niet in de Suzuki kwijt want H4 is daar grootlicht? Was iets met opwarmtijd ofzo, het technische verhaal achter Xenon ken ik niet goed.
Dan zit ik dus als de Yammie weg gaat met een "onbruikbare" lampenset. Dan is € 125 hard geld natuurlijk.

Idee? :?
 
wat kost zo'n lamp los dan? Ik neem aan dat het merendeel van de prijs voor het lampje van rekening komt? Heb idd. een K6 dus je hebt gelijk wat de lampen betreft, maar omdat het op de Yammie moet zit ik met dat H4 verhaal.
 
Jongens ik wil niet concureren of zo maar heb ook Silver vision lampen.
Kosten alleen 7,50 per twee bij mij. Heb ze in mijn auto zitten en reeds in mijn K6.
Plaats effe de foto's van mijn auto van de motor heb ik ze nog niet
 
oranje lampen
full
 
Jongens ik wil niet concureren of zo maar heb ook Silver vision lampen.
Kosten alleen 7,50 per twee bij mij. Heb ze in mijn auto zitten en reeds in mijn K6.
Plaats effe de foto's van mijn auto van de motor heb ik ze nog niet
ok

wil er graag 4 hebben voor de brommert :Y

mail ff naar me, zie jouw e-mail niet hier

:W
 
Laatst bewerkt:
Hee,

Vandaag effe Xenon setje ingebouwd, wel goed gelukt hoor, had alleen de
draadjes van de orginele berading verkeerd om zitten, lamp deed het niet dus, maar zo opgelost hoor.

Ziet er echt super uit en wat een licht opbrengst super, heb alleen 2 Philips Blue vision stadslichtjes, ziet er nu niet uit met Xenon licht, maar effe die andere bij Suzuki/Yoshimura bestellen.

Hier een paar foto`s:

ORGINEEL (Philips Blue Vision)

dsc04185ez7.jpg


Xenon 8000K

dsc04207jp5.jpg


dsc04200py9.jpg


dsc04199jh4.jpg


Special Thanx to: Suzuki/Yoshimura :}

Greets :} :W
 
Houden jullie wel je spanningsregelaar in de gaten
schijnt dat die van motoren wel 's kan gaan protesteren door het gebruik van Xenon
 
Super!!

Het wordt een beetje een sport om alle gixxers om te toveren met xenon. lache!!
Het kan ook in jullie auto he! Dan heb je dus 2 setjes nodig.

Zou wel gaaf zijn als alle MF Gixxers xenon zouden hebben :P .
Zo herkenen wel mekaar ook nog eens op straat :W (circuit)
Of in het voorjaar tijdens de eerste Motor Forum Mega Meeting 2007

of kijk nu wel erg ver vooruit??? :]
 
Super!!

Het wordt een beetje een sport om alle gixxers om te toveren met xenon. lache!!
Het kan ook in jullie auto he! Dan heb je dus 2 setjes nodig.

Hee John,

Heb je die Xenon stadslichtjes al en die Silver vision knipper lampjes??? (mail anders effe)

En waar is trouwens die foto van die 600 K6 genomen

Greets :} :W
 
Als het goed is komen de stadlichtjes deze week. De philips silver vision kan ik gewoon leveren. Of je moet de goedkope versie willen hebben dan moet je dus bij sradje wezen. Eigen keus.

Die 600 k6 is mijn 750 k7 die voor de show nu even bij TT motoren Zwolle staat. Omdat zij zelf de k7 nog niet hadden. Zij helpen mij ik help hun. Ik rij er nu toch niet op en staat hij daar mooi met alle extra's.
Ik heb 'm gezien ja. We hebben nog ff staan praten over die mooie suzuki's 750... ;)
 
Als het goed is komen de stadlichtjes deze week. De philips silver vision kan ik gewoon leveren. Of je moet de goedkope versie willen hebben dan moet je dus bij sradje wezen. Eigen keus.

Die 600 k6 is mijn 750 k7 die voor de show nu even bij TT motoren Zwolle staat. Omdat zij zelf de k7 nog niet hadden. Zij helpen mij ik help hun. Ik rij er nu toch niet op en staat hij daar mooi met alle extra's.

Okee, dan wacht ik wel effe tot die stadslichtjes er zijn, bestel ik in 1 x goed

Ik hoor het wel van je.

Oww ik dacht dat het een 600 was hahahaha
Leuk dat je hem daar mag showen

Greets :} :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan