Nieuws en info over de GSXR 600/750 K6/K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey je hebt als het goed is nog een setje voor mij liggen. Twijfel alleen tussen 6000 en 8000 K misschien dat je een foto kan plaatsen met het verschil ertussen. voor me,
greetz
 
Ik heb er 8000k in zitten en ben benieuwd hoe dat er uit ziet als je mij aan ziet komen rijden. Wat ik mooi vind bij auto's is wanneer het op afstand blauw is, en dat het dan wit is wanneer de auto dichtbij is. :) Op een gixxer meeting kunnen we het een keer goed vergelijken. :P Auto's hebben toch eigenlijk altijd 6000k??

(een paar pagina's terug staat nog een plaatje van mijn koplamp)
 
Hey je hebt als het goed is nog een setje voor mij liggen. Twijfel alleen tussen 6000 en 8000 K misschien dat je een foto kan plaatsen met het verschil ertussen. voor me,
greetz


Oh mag je wel opschieten heb nog 1 8000k en 2 6000k ,2 xenon look h9 (grootlicht) en ledjes komen morgen weer.

In de auto's zitten meestal tussen de 4500 en 6000k. Het is heel simpel de regel is (apk gezien) dat je wit en geel licht mag voeren. 6000k is dus wit en zou gewoon geen discussie mogen opwekken. 8000k is wat blauwig, de ene keurmeester vindt het blauw en de ander vind het wit. Dan is het een discussie punt en krijgt de keurmeester altijd gelijk. Dus voor auto's zeg ik 6000k en voor motoren is het dus niet zo'n probleem om hoger te gaan. De meeste vinden juist die blauwe gloed mooi. Er is zelfs 12000k he.
 
full
 
Ja die 12000 lijkt mij echt supergaaf, maar ik denk dat ik dan constant aan de kant wordt gezet.
Ik twijfel nog een beetje. Ik verwacht dat 6000 beter bij mijn motor past qua kleur.
 
Hoi Ronald,

Welkom, Dat is ook toevallig ook ik ben VFR rijder geweest. Ik heb mijn Vtec ingeruild en
zit de weken weg te kijken, want 1 maart krijg ik mijn nieuwe GSX-R 750 K7
Ik heb mijn VFR drie jaar met heel veel plezier bereden, en een geweldige vakantie in Oostenrijk en Italy gehad. Toen Suzuki in 2006 met de nieuwe 750 kwam was ik op slag verliefd, en ik heb eind 2006 de knoop maar doorgehakt en de gixxer besteld.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee, en hoeft mijn dealer uit IJsselstijn hem niet met de bestelbus bij me af te leveren.
Ik wens je heel veel rijplezier met je nieuwe fiets, zit wel iets meer gang in dan in de VFR

Groeten,
Eric.







Hallo allemaal,ik ben nieuw hier op dit forum,Ronald Lodge is de naam,22 jaar oud,vanuit Barendrecht,ben ex-vfr rijder en toekomstig gsx-r 750 k7 rijder.
Ben gisteren en vandaag een aantal dealers afgegaan voor de scherpste prijs voor de 750 K7.
De scherpste prijs inclusief rijklaar maken is 11950 euries.



Mijn vraag aan jullie is:Kan het scherper en eventueel ook bij wie???

groeten ronald
 
welke dealert :? goeie deal !

toevallig, heb ook in Barendrecht gewoond......woon sinds kort in Oud Beijerland :Y

als je een keer mee wil rijden met de hooligans van de Hoekse Waard hoor ik het wel })

:W

De dealert zit in Bosschenhoofd:suzuki dealer"motorhuis seppe".via via kreeg ik zoveel korting,ik ga em zaterdag officieel bestellen en laat em ook in maart afleveren als dat mogelijk is.ik stuur je wel een berichie als het weer een beetje lekker weer wordt.,maar in de hoekse waard staat het tegenwoordig toch helemaal vol met camera's,niet dat dat een probleem is,maar lijkt me wel lache joh,effe een stukkie blèren.
 
Hoi Ronald,

Welkom, Dat is ook toevallig ook ik ben VFR rijder geweest. Ik heb mijn Vtec ingeruild en
zit de weken weg te kijken, want 1 maart krijg ik mijn nieuwe GSX-R 750 K7
Ik heb mijn VFR drie jaar met heel veel plezier bereden, en een geweldige vakantie in Oostenrijk en Italy gehad. Toen Suzuki in 2006 met de nieuwe 750 kwam was ik op slag verliefd, en ik heb eind 2006 de knoop maar doorgehakt en de gixxer besteld.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee, en hoeft mijn dealer uit IJsselstijn hem niet met de bestelbus bij me af te leveren.
Ik wens je heel veel rijplezier met je nieuwe fiets, zit wel iets meer gang in dan in de VFR

Groeten,
Eric.

hey eric,ik had er één uit '95 en heb em met 30km/h total gereden achterop een caddy,daarbij twee ruggewervels gebroken en allemaal narigheid daarbij gelaten maar toen ik eenmaal uit het ziekenhuis kwam,wist ik gelijk al dat er een nieuwe gixxer zou komen en inderdaad toen ie in 2006 uitkwam,was ik er toch zeker al gecharmeerd van.effe wachten nog maar,we hebben in ieder geval wel wat om naar uit te kijken hè :9~ *D
 
De dealert zit in Bosschenhoofd:suzuki dealer"motorhuis seppe".via via kreeg ik zoveel korting,ik ga em zaterdag officieel bestellen en laat em ook in maart afleveren als dat mogelijk is.ik stuur je wel een berichie als het weer een beetje lekker weer wordt.,maar in de hoekse waard staat het tegenwoordig toch helemaal vol met camera's,niet dat dat een probleem is,maar lijkt me wel lache joh,effe een stukkie blèren.

is inderdaad een goeie dealer, heb de mijne daar ook gekocht. heb ook een goeie deal kunnen maken :9
 
Als ik die 4300K erop heb en ik doe die grootlicht xenonlook en stadslichten in xenonlook op, zit er dan kleurverschil in?
 
ik heb geen 4300k. Leds is exact hetzelfde als 6000k en 8000k en die xenon look, ja daar zit altijd verschil in. Ze geven die op voor 5000k


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan