Nieuws en info over de GSXR 600/750 K6/K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet zozeer de k7. De k2 was ook al erg zat maar toch gewoon een nieuwe bestelt en ach ja ik denk dat ik idd maar is een training ga doen en misschien ook wel naar de meeting ga, lijkt me wel leuk.

oke voorstel van mn pa als ik de motor weg doe krijg ik van hem een nieuwe swift sport.
Snap je waarom ik twijfel?
 
Uiteraard begrijp ik de redenatie van je familie niet
hebben hun ooit een 'slechte gewoonte' voor jou laten vallen?

Maar ik zou het anders aanpakken:
Geen swift, maar Mercedes AMG, 20000km benzine per jaar en de kosten van je motorrbw terugbetalen

Ik bedoel: ze hebben toch wel iets over om een familielid in goede gezondheid te houden?
en
 
Een VRO cursus kan natuurlijk nooit kwaad. Enuhh, zo'n k7 heeft natuurlijk geweldige stuur en rem-eigenschappen en is daarom heel veilig. :9

Vanmorgen ben ik met de moto naar mijn werk gegaan. Mijn moeder was een beetje aan het zeuren dat ik maar beter de auto kon pakken vanwege het gladde en natte weer. Maarja, dat hou je toch. ;) Ik ben ook pas 22 he'...
 
:^ Wat moet je nou met een auto :? ;)

Maar ik zou het anders aanpakken:
Geen swift, maar Mercedes AMG, 20000km benzine per jaar en de kosten van je motorrbw terugbetalen

Ik bedoel: ze hebben toch wel iets over om een familielid in goede gezondheid te houden?
_O-

Anders bedenk je even goed wat jij zelf nou eigenlijk wilt. Even niet naar je omgeving luisteren. Je ouders willen je gewoon niet kwijt, logisch, maar er kan altijd wel iets gebeuren, als je wilt oversteken bij een zebrapad loop je ook gevaar :X
 
oke voorstel van mn pa als ik de motor weg doe krijg ik van hem een nieuwe swift sport.
Snap je waarom ik twijfel?

Nee eerlijk gezegd niet -O-

Begrijpelijk dat je ouders tegen een motor opzien, maar ze moeten je loslaten. Uiteraard is het risico groter op een motor dan wanneer je veilig achter de geraniums in je Suzuki sport zou zitten :z . Maar ik vind nu dat je vader je probeert over te halen door je een worst voor te houden in de vorm van een koekblik :+

Zie hier al genoeg argumenten om toch lekker met de motor te gaan rijden.

Advies kan ik je niet geven, ik ben bevooroordeeld :P

Moeilijk hoor, succes met jouw beslissing iig !
 
Het is niet zozeer de k7. De k2 was ook al erg zat maar toch gewoon een nieuwe bestelt en ach ja ik denk dat ik idd maar is een training ga doen en misschien ook wel naar de meeting ga, lijkt me wel leuk.

oke voorstel van mn pa als ik de motor weg doe krijg ik van hem een nieuwe swift sport.
Snap je waarom ik twijfel?
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, neem je de auto, wil je over x aantal jaar weer een motor :z :z :z :z is dan weer uitstel
 
Het is niet zozeer de k7. De k2 was ook al erg zat maar toch gewoon een nieuwe bestelt en ach ja ik denk dat ik idd maar is een training ga doen en misschien ook wel naar de meeting ga, lijkt me wel leuk.

oke voorstel van mn pa als ik de motor weg doe krijg ik van hem een nieuwe swift sport.
Snap je waarom ik twijfel?


misschien is dit dan een betere optie voor je.

Video: Smart vs. Ferrari
 
Okay okay, ik hou hem eerst maar. Maar dan dit. Ik wil wel zo'n cursus doen maar nou heb ik 2 fietsen. De gsxr k7 en een oude gs550es. Met welke motor is het verstandigst om dat te volgen. Ik wil natuurlijk niet de nieuwe beschadigen met zo'n cursus of valt dat wel wat mee? Ik zie die mannetjes wel is met pionnen tegen of voor de motor gooien.
 
Okay okay, ik hou hem eerst maar. Maar dan dit. Ik wil wel zo'n cursus doen maar nou heb ik 2 fietsen. De gsxr k7 en een oude gs550es. Met welke motor is het verstandigst om dat te volgen. Ik wil natuurlijk niet de nieuwe beschadigen met zo'n cursus of valt dat wel wat mee? Ik zie die mannetjes wel is met pionnen tegen of voor de motor gooien.


Ik zou zeggen met de K7, die GS van je reageert nu 1x totaal anders dan de K7 en daar ga je zoals ik nu begrijp toch mee rijden.

:W
 
Dat is misschien wel waar, maar ik zou niet blij worden als ik een gloednieuwe K7 plat leg tijdens een cursus. '(
 
Dat is misschien wel waar, maar ik zou niet blij worden als ik een gloednieuwe K7 plat leg tijdens een cursus. '(

Op zich mee eens, maar dan maar nooit meer met de K6/K7 rijden en in de vitrine zetten :z

Kan tenslotte ook gewoon op straat gebeuren, plat leggen :P
 
Laatst bewerkt:
Dat is misschien wel waar, maar ik zou niet blij worden als ik een gloednieuwe K7 plat leg tijdens een cursus. '(
Je motorfiets tegen de vlakte leggen is natuurlijk nooit niet leuk maar tijdens zo'n cursus is het de bedoeling dat je je motor beter leert kennen en dt je er dus ook beter mee leert rijden.
Het heeft in mijn ogen dan ook weinig zin om een een VRO te doen met een oude GS550 terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat hij nadien met de GSXR gaat rondrijden.
 
Je motorfiets tegen de vlakte leggen is natuurlijk nooit niet leuk maar tijdens zo'n cursus is het de bedoeling dat je je motor beter leert kennen en dt je er dus ook beter mee leert rijden.
Het heeft in mijn ogen dan ook weinig zin om een een VRO te doen met een oude GS550 terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat hij nadien met de GSXR gaat rondrijden.
amen :Y
 
Je motorfiets tegen de vlakte leggen is natuurlijk nooit niet leuk maar tijdens zo'n cursus is het de bedoeling dat je je motor beter leert kennen en dt je er dus ook beter mee leert rijden.
Het heeft in mijn ogen dan ook weinig zin om een een VRO te doen met een oude GS550 terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat hij nadien met de GSXR gaat rondrijden.

:^
 
Dus als je een andere motor koopt moet je ook weer opnieuw je VRO's doen omdat die motor weer anders reageert? :? :P
Persoonlijk denk ik dat je de geleerde technieken op elke motor kunt toepassen maar ik heb nooit VRO's gedaan. Misschien jullie wel. :)
 
Okay okay, ik hou hem eerst maar. Maar dan dit. Ik wil wel zo'n cursus doen maar nou heb ik 2 fietsen. De gsxr k7 en een oude gs550es. Met welke motor is het verstandigst om dat te volgen. Ik wil natuurlijk niet de nieuwe beschadigen met zo'n cursus of valt dat wel wat mee? Ik zie die mannetjes wel is met pionnen tegen of voor de motor gooien.


Hee Su / Yo,

Even goed kijken via welk instantie je je laat inschrijven voor de VRO.
Ze zullen je dan ook een verzekering aanbieden die alleen voor die dag geldt(€70 á €80).

Ik heb hem niet genomen die dag (VRO 1 ) en vind hem eerlijk gezegd ook niet echt nodig voor de handelingen die je dan moet doen.

VRO 2 schijnt weer een tikkie heftiger te zijn.
 
Dus je hebt er een pekelfiets bij?

wat loopt de familie nou te zeuren, als het weer buiten 'riskant' is pak je het laagvermogen
Woon/Werk-fietsje
 
Voor het geld van die k7 had je die swift zelf ook kunnen kopen. Dus weet niet of dat de voornaamste reden is?
Je wilt zelf toch wel motorrijden of niet :Y :]

Als je dan toch twijfeld is dit misschien een betere optie.
Duitse degelijkheid met een japans tintje

Biertijd.com // Media » VW Polo GSX-R :9~

aan de andere kant je hebt dus na de verkoop van de k7 nog een andere motor over of niet? Weet niet wat je pa daar van vindt?
 
Over die andere hoor ik hem eigenlijk niet. Maar dat gaat ook niet zo hard he!

En voor het geld van de k7 koop je geen swift sport hoor. Die kost wel 21.000 euro. Maar goed. Om hun een beetje gerust te stellen denk ik dat ik het maar mooi op dat oude ding doe die vro. Maar dat kan toch gewoon via de knmv?

Maare ik hou hem eerst dus wat mij betreft ander onderwerp maar weer. haha.
 
NEWS :+

dsc09323gy7.jpg


dsc09328ay2.jpg
 
Misschien kan je die ouwe inruilen voor een alto bij je vader. ;)
(altijd makkelijk voor in de winter)

Maar goed ander onderwerp.

Heeft iemand de nieuwe akrapovic voor de r6 al gezien. (Megaphone)
Weet iemand of deze ook voor de gsxr komt?????
 
Misschien kan je die ouwe inruilen voor een alto bij je vader. ;)
(altijd makkelijk voor in de winter)

Maar goed ander onderwerp.

Heeft iemand de nieuwe akrapovic voor de r6 al gezien. (Megaphone)
Weet iemand of deze ook voor de gsxr komt?????

Nog niet gezien, is dat net zoiets als de slashcut soms? :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan