Nieuws en info over de GSXR 600/750 K6/K7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cameltoe? :N
Harde Tepels? :N
Leuk smoeltje :Y
GSX-R 750? :N

...uiteraard zou ik het me bed niet uit trappen, maar het is natuurlijk geen beste score zo
 
Cameltoe? :N
Harde Tepels? :N
Leuk smoeltje :Y
GSX-R 750? :N

...uiteraard zou ik het me bed niet uit trappen, maar het is natuurlijk geen beste score zo

:W

full


:+
 
full



Het was vandaag een top dag op de SBK. *O*
Het weer was super natuurlijk en we hadden voor vandaag gekozen,dit ivm de stress/chaos op een wedstrijd dag. Ze hebben dan wat meer tijd voor je.
We zijn overal geweest ook in de pitbox/straat.
Van suzuki uit was alles super geregeld.
Voor degene die morgen nog gaan veel plezier

:W
 
Vraagje, wat is jullie top met een standaard gsxr 750??

(die van mij komt dus echt niet verder dan 270 :o (niet dat dit niet genoeg is ofzo, maar eerlijk gezegd had ik wel wat meer verwacht.)

Wat tegenwind, maar dat scheelt niet zoveel denk ik..
 
Laatst bewerkt:
De vraag is hier volgens mij al eerder voorbij gekomen maar ik heb effe geen zin om te zoeken :P

Als ik de spiegels van een k6 600 er af wil halen, dan moet ik de moertjes aan de binnenzijde van de kuip er af schroeven maar hoe zit het met de kabels van de knipperlichten? Hoe maak ik die los?

BVD
 
Mijn Braking velgen

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben volgende zondag ook op de Megameeting. Deze GSX-R meet duitse (AC) kenteken :+
Kun je bij deze wielen wel de schijven zelf loshalen van de velg ?
Staat super hoor :} maar bij de eerste types ging dit niet, er zou een update komen waarna je zelf de schijf los kunt halen.

Mijn braking schijven komen begin volgende week binnen *O*
 
Kun je bij deze wielen wel de schijven zelf loshalen van de velg ?
Staat super hoor :} maar bij de eerste types ging dit niet, er zou een update komen waarna je zelf de schijf los kunt halen.

Mijn braking schijven komen begin volgende week binnen *O*

Ja klopt ze hebben nu 2 versies, bij de eerste versie konden de schijven niet van de velg af en nu hebben ze een andere versie die 200 euro duurder is en dan kan het wel ;)
 
die velgen staan zeker vet! maar is er ook gewichtsverschil tov standaardvelgen? Zoja, hoeveel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan