Nieuws omtrend de ZX-10R deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben vandaag natuurlijk ook weer ff wezen gassen. Klaverbladen gedaan. Maar sinds ik een paar jaar geleden een keer goed op mijn plaat ben gegaan, ben ik altijd benauwd dat er olie- of dieselsporen op de opritten liggen. Durf hem er niet meer onbekommerd in te gooien.

Ben meer op het wegdek aan het letten, dan dat ik aan het sturen ben.

Hoe gaan jullie daarmee om? :? Geen last van zeker? :?
 
1e rondje rustig aan en wegdek inspecteren, daarna schrapen.
Toch tuur ik ook teveel naar het wegdek, 1 x diesel glijder meegemaakt (kon um nog saven) dus vertrouw het nooit helemaal.
 
Camper is er klaar voor maar mijn Duc niet :( Na 2000km is de achter remklauw van de achterbrug afgebroken, klein constructie foutje...... was dus ook de reden dat ik onderuitging.
Aangezien mijn rijstijl geleidelijk aan het veranderen is zou een ZX10 zo gek nog niet zijn.

Goh toch weer 4 cylinders :?
 
Mannen, weer of geen weer, ik ben er morgen niet bij. Ze moet snel even naar de dokter.
Vandaag de hele dag op de motor gezeten en ze is 4x spontaan onder het rijden afgeslagen :( . Moet er niet aan denken dat dit op een klaverblad gebeurd. Dan is ze total.
Donderdag tijdens de opwarmronde op Zandvoort gebeurde het me ook al. Gelukkig is het tijdens de sessie zelf allemaal goed gegaan. Begin alleen nu het vertrouwen een beetje te verliezen.
En bovenop dit alles, ik kom net thuis, zet mijn 10 in de garage en zie ineens dat mijn linker been onder de koelvloeistof zit. Zo worden we natuurlijk geen vrienden.
Eerstvolgende ritje wordt dus naar de dokter. Ben ook al ruim over de 1000 heen dus het is hoog tijd voor de beurt.

Heel veel plezier morgen allemaal, het wordt volgens mij prachtig weer, volgende keer ben ik er zeker bij.
 
He mean, gefeliciteerd!!! :)

Vandaag ook nog ff lekker getoerd, 280km :P
Ook nog ff een klaverblad gepakt, en eindelijk
mijn schaamrand voor van de BT014 weg })

Niet normaal hoe plat je daar voor moet zeg!
Maar, heb iig vertrouwen in de fiets :}

Oja, en heb heel zuinig gereden, en dat met Duo!!!
1 op 15,9 :} :} :} Mijn lampje ging bij 211km pas aan.
Normaal al bij 170km :(
 
Mannen, weer of geen weer, ik ben er morgen niet bij. Ze moet snel even naar de dokter.
Vandaag de hele dag op de motor gezeten en ze is 4x spontaan onder het rijden afgeslagen :( . Moet er niet aan denken dat dit op een klaverblad gebeurd. Dan is ze total.
Donderdag tijdens de opwarmronde op Zandvoort gebeurde het me ook al. Gelukkig is het tijdens de sessie zelf allemaal goed gegaan. Begin alleen nu het vertrouwen een beetje te verliezen.
En bovenop dit alles, ik kom net thuis, zet mijn 10 in de garage en zie ineens dat mijn linker been onder de koelvloeistof zit. Zo worden we natuurlijk geen vrienden.
Eerstvolgende ritje wordt dus naar de dokter. Ben ook al ruim over de 1000 heen dus het is hoog tijd voor de beurt.

Heel veel plezier morgen allemaal, het wordt volgens mij prachtig weer, volgende keer ben ik er zeker bij.
Shit hee.....jammer man :( :(
En die koelvloeistof :( :( ....heb ik toch ook gehad,vorige week!
Bleek dat links een slangenklem niet helemaal goed aangedraaid was,dus ff strak gezet en poetsen maaaaaarrrrrrrr(Blijft nu droog :} )
 
de 23 hoost het heb ik gehoord , dan is de weg mooi schoongespoeld want zondag de 24e april wordt het mooi weer met een graad of 20 :9 :9 :9

Hey Brander, ik dacht jij vandaag ook meegereden zou hebben?!?!

We hebben "lekker gereden", zeg maar O-) Je weersvoorspelling klopte -gelukkig- niet helemaal 8-) Desondanks hoop ik dat het mooie weer nog effe aanhoudt voor jullie. En dat het net zo leuk wordt als voor ons vandaag, l*llig voor degenen die niet mee kunnen.....
 
Mannen, weer of geen weer, ik ben er morgen niet bij. Ze moet snel even naar de dokter.
Vandaag de hele dag op de motor gezeten en ze is 4x spontaan onder het rijden afgeslagen :( . Moet er niet aan denken dat dit op een klaverblad gebeurd. Dan is ze total.
Donderdag tijdens de opwarmronde op Zandvoort gebeurde het me ook al. Gelukkig is het tijdens de sessie zelf allemaal goed gegaan. Begin alleen nu het vertrouwen een beetje te verliezen.
En bovenop dit alles, ik kom net thuis, zet mijn 10 in de garage en zie ineens dat mijn linker been onder de koelvloeistof zit. Zo worden we natuurlijk geen vrienden.
Eerstvolgende ritje wordt dus naar de dokter. Ben ook al ruim over de 1000 heen dus het is hoog tijd voor de beurt.

Heel veel plezier morgen allemaal, het wordt volgens mij prachtig weer, volgende keer ben ik er zeker bij.
Deep shit dude. '(
Hopelijk komt het snel weer goed met je 10.
 
Shit hee.....jammer man :( :(
En die koelvloeistof :( :( ....heb ik toch ook gehad,vorige week!
Bleek dat links een slangenklem niet helemaal goed aangedraaid was,dus ff strak gezet en poetsen maaaaaarrrrrrrr(Blijft nu droog :} )

Ga ik morgen meteen even doen dan. En de boel weer schoonmaken. De kuip zit ook vol lijken dus is wel nodig.
 
Mannen, weer of geen weer, ik ben er morgen niet bij. Ze moet snel even naar de dokter.
Vandaag de hele dag op de motor gezeten en ze is 4x spontaan onder het rijden afgeslagen :( . Moet er niet aan denken dat dit op een klaverblad gebeurd. Dan is ze total.
Donderdag tijdens de opwarmronde op Zandvoort gebeurde het me ook al. Gelukkig is het tijdens de sessie zelf allemaal goed gegaan. Begin alleen nu het vertrouwen een beetje te verliezen.
En bovenop dit alles, ik kom net thuis, zet mijn 10 in de garage en zie ineens dat mijn linker been onder de koelvloeistof zit. Zo worden we natuurlijk geen vrienden.
Eerstvolgende ritje wordt dus naar de dokter. Ben ook al ruim over de 1000 heen dus het is hoog tijd voor de beurt.

Heel veel plezier morgen allemaal, het wordt volgens mij prachtig weer, volgende keer ben ik er zeker bij.


Hmm, das mooi kloten kerel!!!

Zal mijn broer eens vragen, of hij dit al eerder heeft gehoord.
2 dikke problemen zeg :(
 
Hmm, das mooi kloten kerel!!!

Zal mijn broer eens vragen, of hij dit al eerder heeft gehoord.
2 dikke problemen zeg :(

Het is ook moeilijk te achterhalen wanneer het nou precies gebeurt. Het lijkt soms zo dat als ik een tijdje een constant toerental gedraaid heb en dan ineens gas wil geven, dat ie dan afslaat. Maar dus rustig als je al 80 km/u rijdt. Niet fijn. Maar het gebeurd ook soms totaal onverwacht. Was vanmiddag lekker van rotone naar rotonde aan het gassen. Hard acceleren van de rotonde af en plof, uit.
Bij hoge snelheden gebeurd het gelukkig niet. Het is alleen nog nooit zo erg geweest als vandaag.
Vraag me af of het iets met die RapidBike te maken heeft. Maar ik heb er al 2 verschillende mappings in gehad en de kuren bleven.
Tis zelfs zo dat ie helemaal niet op de startknop reageert als hij afgeslagen is. Hij is even helemaal dood. Je moet echt even wachten voordat je hem weer kan starten.
 
jammer BaZX, hoop voor je dat het allemaal snel te verhelpen is....


tot straks allemaal

[me]Zoeperman is net thuis van een "avondje" en gaat nu proberen nog ff te slapen :P [/me]
 
ga het niet redden maar hoop er bij de volgende meeting wel weer bij te zijn!!
suc6 allemaal en hou de boel heel ;) ;) ;)
 
Ik keek net naar buiten en zag dit :} :} :} :} :}
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
full
 
kut voor je bike, volgende keer ben je er weer bij. Ik vertrek om 10.00 uur vanuit Hoorn en ben er om 11.00 uur. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Schiterrend weer..............
 
Hier regent het zonnestralen! :}

ff de buren van Zoep wakkerschudden.

Breukelen, here we comeeeeeeeeeeeeeee! :] :]
 
ja het is prachtig weer...
ik heb mijn Kawa t shirt aan..
Ik geniet van het leven
en van mijn bike.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan