Nieuwste 25kw racers

Eyeuhm...vraagske...
ik heb mij pas een Suz GSX-R 750 gekocht en vroeg mij af of deze ook officieel te begrenzen valt? Ik heb al een Suzuki-Center in de buurt gebeld,maar ze zeiden mij dat alleen de nieuwere modellen van Suzuki te begrenzen zijn (mijne is van 1995 of 1996, daarmee)! Weet gij misschien hoe of waar ik deze officieel kan laten begrenzen? eigelijk zijn voor mij de papieren alleen genoeg,hoor!Maar het moet officieel zijn, dat is het probleem!!!
Merci, grtz Dweepy


kan niet. ja of je moet hem exporteren/importeren
 
Hoe krijg je eigelijk €5000 bij elkaar als je 18 bent????? koop je dan een motor op afbetaling ofzo?????? ik heb al van alles geprobeert maar ik haal dat nooit in 2 jaar :(
 
:^ :^ :^
Idd, koop een sportieve tourder non 25kw en laat die begrenzen.
Dat ie minder hard accelereerd kan je opvangen door een kleiner voor tandwiel (of een groter achtertandwiel).
Na 2 jaar de 25kw kit eruit even wennen aan het grotere vermogen en je kan op je eigen vertrouwde motor (waar je reeds ervaring op hebt) weer verder tuffen... :]

da had ik ook gedaan met mn gsx 6f(blok van een 750 r in gegooid)

maar t resultaat was dat die 125 apies me deruit reden bij t stoplicht...

dus die kit er maar uitgegooid..en begonnen met spaaren voor een piggie(elec begrenser) kwil geen gezeik met verzekering...
 
Hoe krijg je eigelijk €5000 bij elkaar als je 18 bent????? koop je dan een motor op afbetaling ofzo?????? ik heb al van alles geprobeert maar ik haal dat nooit in 2 jaar :(

Werken, werken, sparen, niet op school verschijnen zodat je weer een dagje (of weekje) kunt werken, vakanties werken, over willen werken, tegen je baas zeggen dat je uren wilt draaien, weer school afzeggen, een periode school overslaan, nog meer werken, sparen, geen nieuwe kleren kopen, geen computer oid kopen, alleen 24 uur per dag met dat droombeeld van die mooie 25kW-motor in je hoofd rondlopen.

Zo is het mij ongeveer gelukt.
 
da had ik ook gedaan met mn gsx 6f(blok van een 750 r in gegooid)

maar t resultaat was dat die 125 apies me deruit reden bij t stoplicht...

dus die kit er maar uitgegooid..en begonnen met spaaren voor een piggie(elec begrenser) kwil geen gezeik met verzekering...

Tja meer gewicht bij hetzelfde vermogen is vragen om "problemen" :X

Ik heb nog niet officeel getest, maar ik rij sneller weg dan het nieuwe model gsxf welke ook 25kw is :)
Komt doordat ik een gunstigere tandwielverhouding heb en ongeveer 15/20 kg minder heb mee te zeulen :)
 
Laatst bewerkt:
Nou 2 banen nemen een waar gestoord veel verdien en een redelijk en ook lekker studie financering.

Reclame bureau 150 per opdracht
hema 180 per maand
studie financering 240 per maand

tja en je mobieltje weg gooien voor dat je teveel uitgeeft en ook je vriendin dumpen met commentaar je ben te duur. Na dat je je motor heb krijg je der wel terug of zelfs een betere.
een spaar rekening nemen waar je zoveel per maand stort en na zoveel tijd pas geld uit mag halen.
paar euro per maand uit geven aan loterij misschien win je wat. :9
 
Werken, werken, sparen, niet op school verschijnen zodat je weer een dagje (of weekje) kunt werken, vakanties werken, over willen werken, tegen je baas zeggen dat je uren wilt draaien, weer school afzeggen, een periode school overslaan, nog meer werken, sparen, geen nieuwe kleren kopen, geen computer oid kopen, alleen 24 uur per dag met dat droombeeld van die mooie 25kW-motor in je hoofd rondlopen.

Zo is het mij ongeveer gelukt.

zo had ik op men 18de een tweedehands rs125 en na wat hulp van de verzekering na een accident ne splinternieuwe rs250 met leren pak,helm,handschoenen en laarzen op men 19de :)

't is maar wat je er voor over hebt ;)
 
Owh hoe ik aan m'n motor kom?
Werken vanaf het moment dat ik mocht werken, en sparen want ik had toch geen geldslurpende hobbies :) en niet buitensporig veel gaan stappen
 
Heej ben net nieuw op dit forum en wou zegguh dat ik een zxr 400 die best loopt voor 25 kw en de prijs was ook aardig, dus de "jonge" mensuh raad ik aan om een zxr 400 25 kw kopen. Want 1. Hij toont op zich wel wat :9 en 2. Hij heeft een top van 220 km/u ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan