NijmegenTopic 30: minimalistisch posten

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag een rondje gedaan op de nieuwe bmw scooter die ik als leenfiets mee gekregen
net of je op een luiestoel zit handvat verwarming zadelverwarming

zwaaien hoeft niet meer want er word toch niet terug gezwaaid haha
 
vandaag een rondje gedaan op de nieuwe bmw scooter die ik als leenfiets mee gekregen
net of je op een luiestoel zit handvat verwarming zadelverwarming

zwaaien hoeft niet meer want er word toch niet terug gezwaaid haha

Lijkt me een topapparaat, maar voor dat geld zijn er een hoop leuke alternatieven...

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook mee ben opgehouden ;)
 
vandaag een rondje gedaan op de nieuwe bmw scooter die ik als leenfiets mee gekregen
net of je op een luiestoel zit handvat verwarming zadelverwarming

zwaaien hoeft niet meer want er word toch niet terug gezwaaid haha

Mijn pa heeft hem en is er volgens mij best tevreden mee.
 
Lijkt me een topapparaat, maar voor dat geld zijn er een hoop leuke alternatieven...

Moet eerlijk zeggen dat ik er ook mee ben opgehouden ;)

Ben jij dus die scooterrijder die nooit terug zwaait! En ik maar zwaaien _O-
 
Goeiemorgen MotherFuckers! Waar blijft die zomer nou???!

Het wordt tijd voor een 1ste voorjaarsrit :]
 
Een dik wolkendek houdt de zonnestralen hier weg... -O-

Ach nog even geduld en we kunnen met een big smile op onze 2-taktjes rond touren :]
Gewoon een paar keer op en neer langs Oh Lala met hoge toeren :] _O-
 
Laatst bewerkt:
He oude spoorloper ( Grote Nick) jammer weet je het zeker , volgens mij heb je na montage van je nieuwe bandjes geen meter meer gereden , succes met de verkoop ;)

Hey ouwe bielsen tellert,
Nee klopt een km of 200 maar.
Daarom mag hij ook weg, maar niet ver onder de prijs daar is hij te goed voor dan rij ik deze zomer nog wat km erbij })
 
Hey ouwe bielsen tellert,
Nee klopt een km of 200 maar.
Daarom mag hij ook weg, maar niet ver onder de prijs daar is hij te goed voor dan rij ik deze zomer nog wat km erbij })

had er sowieso nog wat km's bij gereden :]

was gister nog op het werk hoorde de motor voor op straat,maar ook weer dat je em weer naar achter reed? niet verkocht dus :X
 
had er sowieso nog wat km's bij gereden :]

was gister nog op het werk hoorde de motor voor op straat,maar ook weer dat je em weer naar achter reed? niet verkocht dus :X

Nope inderdaad nog niet verkocht,hij was er wel gecharmeerd van enz enz maar hij ging diezelfde dag nog eenzelfde bekijken in arnnep :X
En die was volgens mij iets goedkoper,dus hij heeft die genomen.
Scheelt dat die niet weg moet maar weg mag er is verder geen haast bij en in het het ergste geval moet ik er deze zomer er een paar km extra opzetten :Y
 
tjah, overmoedig geweest?

dat zijn die jongere rijders meestal toch al, al om dit concreet te zeggen is er toch meer info nodig omtrent het ongeluk.
Dan blijft het natuurlijk nog steeds kut.
Eigen schuld, dikke bult is nooit zo gepast als er doden vallen.
 
Iemand hier die vorige week Donnerstag op een rode, veel te schone SS op de St. Annastraat richting Malden reed?.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan