Nog boel meer piccies in 'pics deel III'

DSC_0406k.JPG
 
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je bedoeld. Maar omdat 't geheel nog ongeverfd is, en zo te zien op de 2 stangen van onder de kuip staat. Denk ik dat het e.e.a. nog in ontwikkeling is.
 
Onderste 2 armen scharnierend onder aan blok/frame. Rechts boven tussen motor en bak zie je volgens mij nog net stukje schokbreker.
Voor de kijkers links boven bedoel je.
Daar zie ik net onder de cilinderkop een dikke Inbus die in een bovenste oog van een schokbreker lijkt te zitten.
Aan de onderkant denk ik een scharnierbus te zien aan de linkerkant, voor de kijkers rechts.
 
Ik zie eerlijk gezegd niet wat je bedoeld. Maar omdat 't geheel nog ongeverfd is, en zo te zien op de 2 stangen van onder de kuip staat. Denk ik dat het e.e.a. nog in ontwikkeling is.
Zoals ik het zie zijn die twee stangen waarvan jij denkt dat de constructie daar op staat, de stangen waarmee gestuurd wordt. Ze zitten scharnierend vast aan de onderste kroonplaat en zijn aan de onderkant verbonden met de stuurarm via een kogelgewricht. De stuurarm heb ik aangeduid met de rode pijl. Dit is een soortgelijke constructie zoals op de 3states spannen. Zoals Hellracer zegt zit bij de gele pijl de bovenste bevestiging van de schokdemper. Het samenstel van de vier dikke min of meer horizontale buizen plus al die driehoekjes van dunne buis vormt de draagarm. Die zal ergens kunnen bewegen, misschien wel in de buurt van de witte pijl. Misschien ten overvloede, de groene pijl geeft de fusee aan.
Guzzi - kopie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nog effe lastig doen, als je inzoomt op het plaatje links boven de witte pijl van Leo; zie je wat een uitsparing lijkt te zijn in 1 van de armen waar de uitlaatbocht langs loopt, daar lijkt mij heel weinig ruimte tussen te zitten en zelfs als je de lengte van de arm meeweegt denk ik niet dat er meer als een cm of 5 veerweg op het voorwiel zit.......
 
smaken verschillen, ik zie ook wel ooit dingen dat ik zeg ohh my god maar ik respecteerr ieders constructie. het enige waar ik kritisch over ben is de constuctie waarom en is het sterk genoeg. komt misschien niet altijd zo over
 
Terug
Bovenaan Onderaan