Nog Dr 350 rijders?

firly

MF'er
7 sep 2007
105
0
Brugge (België)
Ik heb al gezocht maar geen topic gevonden...

Ik ga dan maar mijn bike voorstellen...
Het is een suzuki dr 350 van '92

Gekocht:



Nu:




Al veranderd:
USD vork
Remus uitlaat
Achterspatbord + licht
Stuur
Handkappen
Ktm km-teller
...

Plannen:
Kader herspuiten (terug geel)
Grote schijf met 4zuiger (schijf heb ik al, maar moet een tussenstuk hebben... )
Wat plastiek (Voorspatbord,...)
En een stickersetje ofzo...


gtz :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een DR350S uit '93 met 13.000 km op de teller. Vanavond even een foto plaatsen.

Die DR350 heeft een langere kickstart dan mijn S versie! Zal dat met een hogere compressie te maken hebben?

Je "Nu:" foto's werken niet.

Heb je, gezien je hobby's en interesses, niet de verkeerde bike gekozen?

Het is geen pitbike hoor! :(

:+
 
Laatst bewerkt:
Leuk dingetje, heb er ook 1 gehad.
Ding is geweldig om mee te beginnen, helemaal in sm trim zoals jou.
Stuurt ligt en makkelijk, verbruikt niets, weegt niets en toch nog leuk vermogen.
standaard vering is alleen vrij brak en de remmen maar daar valt genoeg aan te doen.

Leuk ding
 
heb er ook 1 gehad en nog altijd spijt dat ik hem weg gedaan heb......

had hem in nogal belabberde staat gekocht maar uiteindelijk was t wel en nette fiets geworden...

full


full


full



en nog 2 kleine actie foto'tjes
full



full
 
Laatst bewerkt:
Idd verbruikt niets.
Is het mogelijk om onder de 1:25 te komen? Ik zit meestal rond de 1:27...

Vind het nog altijd een leuk dingetje...
Maar goed, ik heb er zelf dan ook maar krap 3500 kilometer bij gezet.
full
 
Tis jammer dat je deze niet echt ziet rijden in NL (al zag ik 'm wel eens op Marktplaats geloof ik)

Image13.jpg



.. alleen het achterlicht is een beetje jammer.
 
Dat is er eentje van '98 ofzo?

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een DR in het wild gezien, ook de 650 variant niet. '(
 
DR350SE. Met Elektrische start (al is zo'n 350 best aan te trappen, daar niet van). Als je goed kijkt, zie je ook geen kickstarter op het blok zitten. Toch is hij verder volgens mij niet echt veel anders, terwijl de 650 wel compleet nieuw was tegenover de 650S,R,RS en RSE.

1x een DR650SE in het wild gespot, een paar DRZ400's, maar nooit een 350. Maargoed, hoeveel offroads zie je over het algemeen rijden ? Ik bizar weinig in het gewone verkeer. Ze willen allemaal 100pk racers :)
 
FF oma kicken, zowel voor dit topic als voor mezelf 8-) :+

Via google + Dr350 hier weer eens terrecht gekomen en dan meld ik me meteen ook maar aan als DR350 rijder.

Een van de weinige met E-start (wat een luxe zo'n vrouwenknopje 8-) )
Volgens mij van '95 met zo'n 15.000 km's
Sinds ik hem heb alleen nog maar naast de weg ingezet (zie foto) en daarom ook zoveel mogelijk overtollig gewicht verwijderd (knippers, rek e.d.) + passende bandenkeuze.

Is m'n eerste enduro en ik vind het een prima fiets om mee te beginnen, niet teveel vermogen, licht en handelbaar, zuinig (hoewel ik tijdens een OTR in zwaar zand toch 1 op 15 gehaald heb, haha). Kom wel vermogen tekort tov anderen, maarja eerst maar eens offroad leren rijden.

B.t.w. ik ben vooral in regio midden-limburg naast de weg te vinden :]

index.php
 
Hoe bedoel je? De mijne is 22kw hoor...

Jah klopt, maar hij heeft te weinig gewicht om hem daadwerkelijk als 25kw fiets te gebruiken.
Ik heb hem zelf ook bereden (halfjaar) als 25kw fiets maar hij is het niet.
Als ik die van mij op de testbank had gezet was er waarschijnlijk 19/20kw afgekomen en dan had ik het met een uitdraai wel kunnen doen.
Die dingen verliezen na 15jaar(die van mij was van 93) wel een paar pk`s.

Trouwens heb jij wat aan de vering gedaan? toen ik een schans had gebouwd voor mijn dr350 en 80cm hoog sprong zat me achterspatbord al omhoog.
Lamme vering.
 
Vering is ruk, op dat punt hebben ze bij Suzuki de DRZ400 duidelijk verbeterd.

Zeker voor mij (incl crossgear zo'n 90 kg) duidelijk veel te zwak (ontworpen voor lichte japannertjes). Progressieve veren is een remedie, maar ben eigenlijk op zoek naar een vork van een DRZ400. Dan nog ergens een instelbare achtershock regelen met stuggere veer en ik kan weer ff vooruit }) Bekende van me heeft t ding verder nog gepimpt met een 430 cc kit, dikker uitlaatsysteem en een Keihnin vlakschuif carb. Dat loopt super!!!

Maarja, een KMT 525 of 450 die me af en toe royaal voorbij knallen blijven ook een goede optie. Keuzes keuzes keuzes.... :X :P :+
 
He een dr350 clubje :P,

Ik heb ook een dr350s uit 1992 is het beestje.
Op dit apparaatje heb ik leren motorrijden vanaf dat ik hem overeind kon tillen :P. Ik heb hem nog steeds leuk speel goedje, onderhand heb ik ook geen boek meer nodig voor de reparaties. :P

Geweldig apparaat *O**O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan