Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er mooier uit op die plek.Die bouten in jouw filmpje is bij de 1100 wel een inbus. Ik bedoel deze:
Bekijk bijlage 1674253
De ophanging van de achterbrug aan de linkerzijde is een inbus 12 (met contramoer, net als bij de paraleverlagers achteraan), en rechts (deze zijde dus) een Torx 60. Bij de paralever lagers is dit een inbus 12, ik snap de logica niet.
Relatief nog altijd makkelijk te fiksen en relatief ook nog wel betaalbaar.Pffff 43 euries Hobbyist - Zoek
Deze volgorde bedoelde ik ook, niet helemaal goed verwoord.Andersom. Je moet eerst de vaste tap er in draaien, daarna met de linker tap de lagers opspannen. Dan mag de flens nog steeds niet afbreken, de flens is inderdaad het enige dat die 150nm moet dragen. Wat mij betreft een beetje overdreven, vast is vast.
Volgens mij heb ik ook nog wat van de K liggen maar de nummers zijn anders. Volgens mij heeft een K de vaste stomp ook met drie M6 vast zitten.Dat denk ik ook.
Meppen op alu is vragen om problemen.
Edit: Bij de K serie is de construktie vergelijkbaar, zo niet gelijk. Daar heb ik volgens mij nog een setje asstompen van liggen.
Wat zijn de maten?
Grappig opgelost die voor Schokker, opzet stukje. Wat is dit voor merk? Ook verzwaard?