ga er maar vanuit dat je bijna niet achterover kan slaan, want dan moet je wel zo gods lomp doen... als je in het evenwichtspunt komt voel je de motor heel licht worden en gaat de motor niet meer omhoog maar voel je dat de onderkant van de motor onder je uitgaat.. wanneer je daar bent zou je nog een stukje verder kunnen maar laat dat maar aan de pro's over..
het evenwichts punt zou ik ook niet gelijk in het begin gaan opzoeken. De motor wordt zeer licht en is gevoelig voor alles, zoals hier boven al vermeldt KAN de motor gaan slingeren... maar als je het onder controle hebt heb je er niet zo'n last van, en anders kun je deze wel weer tot rust laten komen doormiddel van het sturen met je gewicht...
mijn advies, ga steeds een stukje hoger wanneer je de hoogte onder controle hebt.. grootste probleem is je rechterhandje vertellen dat hij het gas niet terug moet doen..
ooit kom je dan in het evenwichts punt, het punt waar je bijna geen vermogen meer hoeft te gebruiken om de motor op 1 wiel te houden...
wat ik met me giXXer 750 doe: omhoog rammen tot ik niet meer over de motor heen kan kijken, dan langs de motor kijken.. en langzaam gas erbij totdat ik recht onder de spiegel langs kijk, das hoogzat...
EN VERGEET NIET JE VOET BOVEN DE ACHTERREM!!!!