Nog iemand met mijn kenteken, wat nu?

Volgens mij betekend dit dat het bouwjaar van de motor april 1994 is en dat hij in 2002 ingevoert is naar nederland.
Dit betekend niet perse dat hij schade gehad heeft. wel dat de geschiedenis van de motor vaak niet meer te traceren is :)
Dus of er met bijvoorbeeld de km stand gekloot is zal je niet weten.
 
Super bedankt voor alle reaktie's , ik hoop dat we er gauw uit zijn, als ik hier op MF eens verder kijk da schijn het RDW ook niet zo betrouwbaar te zijn, dus er is een kans dat hij niet eens expres met mijn kenteken rondrijdt. Laten we dan maar uitgaan van het goede van de mens.

Grtz Eagle.
 
Super bedankt voor alle reaktie's , ik hoop dat we er gauw uit zijn, als ik hier op MF eens verder kijk da schijn het RDW ook niet zo betrouwbaar te zijn, dus er is een kans dat hij niet eens expres met mijn kenteken rondrijdt. Laten we dan maar uitgaan van het goede van de mens.

Grtz Eagle.

Zoals het er op de foto uitziet heeft hij gewoon een normaal 'orgineel' kenteken.. Dus ik denk zelf dat deze man niet eens in de gaten heeft dat hij met dezelfde plaat rondrijdt...
 
Zoals het er op de foto uitziet heeft hij gewoon een normaal 'orgineel' kenteken.. Dus ik denk zelf dat deze man niet eens in de gaten heeft dat hij met dezelfde plaat rondrijdt...

Hmm ik hoop het, maar er zijn natuurlijk wel een aantal dingen waar je een vraagteken bij kunt zetten, zoek bijv. bij de RDW eens op kenteken? Dan krijg je alleen mij motor te zien en niet de zijne. Wat dan als hij eens aan wordt gehouden?? Maar je, zoals ik al zei laten we maar uitgaan van het goede.

Grtz Eagle.
 
Is het btw al niet heel simpel te bewijzen door te laten zien dat dat jou motor niet is? Aangezien het niet dezelfde motor is als jij hebt kloppen de gegevens niet, wat zou overeenkomen met jou verhaal!
 
wat heeft de politie gezegt toen je aangifte kwam doen?

welke naam komt er bij het kenteken te staan als de politie dat op vraagt?
als dat jou naam is dan lijkt het me niet moeilijk en moet je gewoon nieuw kenteken aanvragen.
Desnoods zeg je dat je plaat gejat/verloren is en ga je met een eentje rond rijden.

als het kenteken volgens de politie niet op jouw naam staat dan heb jij een probleem en is er iets niet goed gegaan bij het invoeren van de motor.
 
Is het btw al niet heel simpel te bewijzen door te laten zien dat dat jou motor niet is? Aangezien het niet dezelfde motor is als jij hebt kloppen de gegevens niet, wat zou overeenkomen met jou verhaal!

Dat hetb ik dus bij de aangifte gedaan en dat werd inderdaad zo geaccepteerd, ik had ook foto's van mijn kleding bij me en dat nam men ook voor lief, ik ben dus ook (nog) niet in het bezit van een leren pak, dus dat is vrij eenvoudig te zien.

Grtz eagle.
 
Ik ging een jaar of 2 geleden kijken voor een andere auto. Kenteken begon met LR dacht min vrouw. Ik dacht met LN.
Na aflevering kijken mijn kinderen, zeggen ze: pa je hebt 2 verschillende platen!
Enfin, garage zal het herstellen en bestelt nieuwe plaat. Weer met LR!
Heb wel de goede gekregen, maar zonder 1 of zo. Dat kan dus nog wel!
Zou hier ook gebeurd kunnen zijn. Kijk eens bij de RDW naar kentekens met bijna de zelfde combinaites letters en cijfers.
 
Het is een Berik pak en het is klote voor je. Ik hoop dat je je centjes mag behouden en dat deze knakker gepakt wordt.
 
Is dus bij jouw in de buurt die gast ? Je kan trouwens niet zo maar een kenteken plaat laten maken, daar heb je alle papieren voor nodig dat je kan aantonen dat het jouw kenteken is. Heb jij jouw motor particulier gekocht ? Mischien had de gene waarbij jij jouw motor had gekocht nog een kenteken plaat liggen. En rijd hij er nu mee rond.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me sterk dat deze gast zich van geen kwaad bewust is, er zal een ander kenteken op zijn kentekenbewijs staan, daarbij krijgt hij zijn afschrift voor motorrijtuigen belasting ook op een ander kenteken.......
 
Helaas, de foto's zijn zwart-wit, maar volgens mij heeft die gast een pak aan van Lookwell of berik geloof ik , want er lijken van die oogjes onderaan op z'n rug te staan.

Zie foto!!
[afbeelding]
Deze is genomen bij groningen.

Grtz Eagle.

Als zij aan de hand van deze foto jou een bekeuring hebben gegeven dan vraag ik me een ding af: hoe hebben het kenteken kunnen lezen?
 
Is dus bij jouw in de buurt die gast ? Je kan trouwens niet zo maar een kenteken plaat laten maken, daar heb je alle papieren voor nodig dat je kan aantonen dat het jouw kenteken is. Heb jij jouw motor particulier gekocht ? Mischien had de gene waarbij jij jouw motor had gekocht nog een kenteken plaat liggen. En rijd hij er nu mee rond.


Er is vorig jaar een pers gestolen, om kentekenplaten te maken, samen met een voorraad blanko platen. Dus het criminele volk kan aan vervalste kentekenplaten komen.
 
hmmm... apart :P

je hebt bijna hetzelfde kenteken als mij.....(op 1 letter na ;)) en ik woon aan de A7 :X

maja ik heb niet zo'n pak en een oudere type zx-6r....
 
Ben er zeker van dat ik deze motor meerdere keren heb zien rijden.

In zevenaar.

Weet het echt zeker...

Ik hou het topic in de gaten, en hoop dat ik wat voor je kan doen...
Het probleem is dat ik nooit naar het uiterlijk kijk, maar naar het nummerbord... Het is alweer een tijdje geleden, dus ik ga geen mogelijke kleuren noemen, ivm dat ik verkeerd kan zitten..

Maar ik weet het zeker, of ik moet jou dan hebben gezien...

Ik weet niet of je weleens in zevenaar komt? Gelderland...
 
Als ik jou was zou ik m'n frameummer etc. ff goed controleren.....

Wat er namelijk nogal eens gebeurt is dat er "gekloonde" kentekens rondrijden. Er wordt een auto/motor gejat van exact dezelfde kleur en type, die vervolgens van een (vals) kenteken en bijbehorende papieren (soms niet van echt te onderscheiden en soms ook gewoon echt....) wordt voorzien.
 
Ik heb dat ook inderdaad een keer op 1 van de programma's gezien op TV. Wel heel erg klote. Ik rij helaas zelf nooit in die omgeving. Nou ja, succes i.i.g.
 
Eageltjuh begint er nu flink de pee in te krijgen, er schijnt iemand met mijn kenteken rond te rijden die nu al 4 bekeuringen in een maand voor me heeft verzameld!! :( :( :( Dit geintje heeft me nu al zo'n €370,= gekost ;

~[/url]]



Vier bekeuringen in één maand??? Zeker weten dat die klojo weet dat ie met een vals kenteken rondrijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan