Nog maar eens op OBT?

Wanneer op OBT?

  • 5 oktober

    Stemmen: 29 52,7%
  • 12 oktober

    Stemmen: 3 5,5%
  • morgenmiddag

    Stemmen: 1 1,8%
  • nooit meer!

    Stemmen: 3 5,5%
  • maakt niet uit, ik kom toch wel!

    Stemmen: 19 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nie weer é |( , Zuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid Holland })
Op woensdag 08 oktober 2003 19:17 schreef Dweezy het volgende:GELDERLAND!!!!!!!!!!
:X
Op woensdag 08 oktober 2003 19:26 schreef slijtboutje het volgende:Als we nou eens iets in de grensstreek organiseerden }) :X
Op woensdag 08 oktober 2003 19:40 schreef hondafour het volgende:of in belgieeeeeeeeeee! }) *D
Helaas boys. Buurman baas OBT 5 heeft gesproken dus NH komt en dan alle locaties die jullie noemen.

Wordt dus iedere maand een OBT denk ik :] :P
 
Ah, dus die cx zonder gastank die er naast stond (bij 't begin) was dus van petophetnet himself? Ik had em niet herkend zonder makeup. :P

beetje laat maar ik heb geen inernet op mijn werk.

Ik had dit keer geen make up, het zou gaan regenen en het is niet water prooffffff.

CX met gas is idd van Arne, een goeie vriend van mij.
en die witte cx is van mij, daar zat eerst die zijspan aan.

wilde nog ff zeggen dat het geslaagde rit was, heb echt genoten, hulde voor de orginisatie.
Volgende keer weer mee.

als er trouwens nog mensen zijn die een mooi brik willen kopen? eehh.. Ik heb nog een groene CX500c, ( zonder gas, helaas).
 
zuid-limburg ook ok :]

Waar in 't beolied eikenhout,
't Nachtegaaltje proest;
Over 't malse korenveld,
de rook des tweetakts walmt;
Waar de hoorn des brikkers schalt,
Langs den wegen voort;

Dáár is mijn vaderland,
Limburgs dierbaar oord...

[me]Kofferrek wordt sentimenteel bij de gedachte aan een stoet brikkers die over de groene heuvels door het grote bos trekt '( [/me]
 
Waar in 't beolied eikenhout,
't Nachtegaaltje proest;
Over 't malse korenveld,
de rook des tweetakts walmt;
Waar de hoorn des brikkers schalt,
Langs den wegen voort;

Dáár is mijn vaderland,
Limburgs dierbaar oord...

[me]Kofferrek wordt sentimenteel bij de gedachte aan een stoet brikkers die over de groene heuvels door het grote bos trekt '( [/me]
 
server doet raar :(
dan maar zo: reaktie op kofferrek:
hoorn wordt een probleem, kan misschien wel hand leggen op tuba :P
dus bij deze:
GEZOCHT:
een ,liefst hersenloze, passagier voor zijspan, voorzien van buitenproportionele longen, die het bestijgen van heuvels wil begeleiden op groot blaastoetergeval.muzikale aanleg gewenst doch niet noodzakelijk. wij wachten op uw enthousiaste reakties.
}) :]
 
Helaas boys. Buurman baas OBT 5 heeft gesproken dus NH komt en dan alle locaties die jullie noemen.

Wordt dus iedere maand een OBT denk ik :] :P


ho ho hp, bovenaan dat lijstje hoor Brabant te staan hoor!!! :(

[me]"ons Lianneke" snapt niet dat iemand dat kan vergeten :? [/me]


:+

edit: deze muts denkt er ineens aan dat ze de foto's van de OBT vandaag kon gaan ophalen |( .........tot straks dus ;)
 
Op donderdag 09 oktober 2003 16:36 schreef "ons Lianneke" het volgende:ho ho hp, bovenaan dat lijstje hoor Brabant te staan hoor!!! :(

[me]"ons Lianneke" snapt niet dat iemand dat kan vergeten :? [/me]


:+
Volgend jaar dus een OBBBBT (voorlopige betekenis: OuweBrikken Bos, Blubber en Bagger Toer) in Noord Holland en de OBBBBBT in Branbant. Als het met de betekenis van de afkortingen beter uitkomt kunnen we het wel omdraaien.
 
Op donderdag 09 oktober 2003 16:39 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:...OBBBBT...OBBBBBT...
Precies waar ik bang voor was... Met drie obt's per jaar zitten we dan zo aan de obbbbbbbbbbbbbbbt. Begin maar vast woorden met 'n B te verzamelen. :P


(Ikke was Brabant niet vergeten hoor O-) , maar ik wil ook wel eens naar Limburg en België. 8-) )
 
Zo, heb me net effe suf gescand maar hier is het resultaat dan eindelijk *D

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan