Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus op Bonni3 na brengt niemand zijn motor voor onderhoud weg in omgeving Heerhugowaard/Alkmaar??? :? Of heeft verder niemand er wat zinnigs over te zeggen?
Ik doe mijn eigen onderhoud ;)

En over elke zaak in de regio zijn er zowel positieve als negatieve meningen te vinden... het is een kwestie van zelf proberen en ontdekken denk ik :Y
 
Dus op Bonni3 na brengt niemand zijn motor voor onderhoud weg in omgeving Heerhugowaard/Alkmaar??? :? Of heeft verder niemand er wat zinnigs over te zeggen?

Kan er idd nog weinig zinnigs over zeggen omdat ik mijn motor nog op moet halen. ;)
Wat ik wel kan zeggen is dat ik andere bedrijven in die regio gebeld had en dat ik voor onderhoud en vervelend rammeltje een wachttijd had varieerend van 2 en halve week tot ruim 6 weken !! en dat ik bij Zaanstad binnen een week terecht kon......... :)
En de vooropgegeven prijs was ook nog een reden.................... ;)
 
Dus op Bonni3 na brengt niemand zijn motor voor onderhoud weg in omgeving Heerhugowaard/Alkmaar??? :? Of heeft verder niemand er wat zinnigs over te zeggen?

Ehm ik rij tegenwoordig ietsje verder.

Ik ga tegenwoordig naar bodegraven, waarom?

Daar heb ik het gevoel te maken te hebben met motorliefhebbers, ze tonen interesse en hebben verstand van zaken, geven goed advies en verwijzen je ook door naar andere zaken, als ze denken dat je daar beter geholpen kan worden.

Als ik echt een onmiddelijke reparatie nodig had zou ik naar Axels gaan, ook een echte liefhebber(praat maar eens met de eigenaar over klassieke italianen ;)). Verder zijn ze daar wel hulpvaardig.

Bij zaanstad heb ik altijd het gevoel dat het verkooppersoneel niet echt geinteresseerd is en dat je maar lastig bent als je vragen stelt. (werkplaats is wel goed trouwens)
 
Leuk om te horen :)

Werk jij daar? :)


Kan er idd nog weinig zinnigs over zeggen omdat ik mijn motor nog op moet halen. ;)
Wat ik wel kan zeggen is dat ik andere bedrijven in die regio gebeld had en dat ik voor onderhoud en vervelend rammeltje een wachttijd had varieerend van 2 en halve week tot ruim 6 weken !! en dat ik bij Zaanstad binnen een week terecht kon......... :)
En de vooropgegeven prijs was ook nog een reden.................... ;)


Dat is nou precies waarom ik het er zo goed vind :) En soms lijkt het wel een beetje alsof die man achter de balie weinig intresse toont, maar dan denk ik altijd maar aan die man bij motoport wormerveer bij de reperatie toonbank achterin met dat baardje, die is niet alleen ongeintresseerd, maar blaft me ook altijd af enzo!!
Verder zijn de mensen bij zaanstad in de werkplaats altijd heel vriendelijk en behulpzaam! En leggen me vaak ook uit als ik iets wil weten.
 
Laatst bewerkt:
Volgende week gaat de motor voor onderhoud naar Zaanstad motoren (11 mei) afspraak gemaakt en al telefonisch advies over de startproblemen, in ieder geval een goed begin! ;)
 
Kan er idd nog weinig zinnigs over zeggen omdat ik mijn motor nog op moet halen. ;)
Wat ik wel kan zeggen is dat ik andere bedrijven in die regio gebeld had en dat ik voor onderhoud en vervelend rammeltje een wachttijd had varieerend van 2 en halve week tot ruim 6 weken !! en dat ik bij Zaanstad binnen een week terecht kon......... :)
En de vooropgegeven prijs was ook nog een reden.................... ;)
dat de rest vol zit en Zaanstad niet kan ook betekenen dat ze niet goed zijn ;) :+

zonder gekheid.
voorheen ging ik naar Zaanstad(voor onderdelen)
tegenwoordig meestal MADRacing in Noord Scharwoude(onderdelen en zelf sleutelen/advies)
meeste onderhoud doe ik zelf
 
Laatst bewerkt:
Werk jij daar? :)
Nos houd slechts mensen van 't werk })

Maar Zaanstad heeft idd een prima werkplaats. De verkopers hebben volgens mij weinig zin om een dure motor te verkopen, koffie en computer zijn interessanter :X
 
voor mn wegmotor ga ik tegenwoordig alleen nog maar naar MAD-racing, erg aardige lui en verstand van alle motoren. als je het over motorliefhebbers hebt dan zijn hun dat wel. ook vind ik ze niet duur in vergelijking met andere zaken.

en over lemstra, ik heb er wat mindere ervaringen mee... -O-
 
Heb wel een dunlop voor je.
D208GP, met alleen een klein spoortje van slechte vering aan de rechterkant.

kan dat in combi met een pirelli super corsa als voorband? volgensmij is de ronding van de banden verschillend en raden ze dat sterk af om met verschillende bandenmerken te rijden :?
 
kan dat in combi met een pirelli super corsa als voorband? volgensmij is de ronding van de banden verschillend en raden ze dat sterk af om met verschillende bandenmerken te rijden :?

Zal niet zo heel veel uitmaken denk ik. Of je moet echt op topniveau rijden dan merk je misschien wel verschil. Heb zelf ook met verschillende merken gereden.
In het begin altijd ff aan de band wennen maar daarna gewoon lekker sturen
 
omdat :?

ik heb de ervaring bij MADRacing dat als iets niet goed is en je gaat terug het wordt opgelost.
foutje is menselijk toch?
bij elke zaak worden er wel fouten gemaakt, we blijven mensen he. maar het gaat mij erom hoe de motorzaak met een fout omgaat. bij lemstra heb ik daar slechte ervaringen mee gehad, bij mad-racing is er nog niks fout gegaan bij mij ;)

@de buuk, wat is de maat van de band. en de prijs? ;) en hoe versleten is hij? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ze gevraagd heb dingen uit te voeren maar die niet volgens mijn aanwijzing zijn uitgevoerd. Verder een nieuwe band verkeerd om omgelegd :X
De band werd uiteindelijk goed omgelegd maar met de andere opmerkingen is niets gedaan. Kortom, eens maar niet weer.

Ik ga nu naar Zaanstad of Edwin Ott (Uitgeest).
 
Edwin Ott ging ik ook altijd heen toen ik nog in Uitgeest woonde... hij's nie goedkoop maar voert de boel wel goed uit :Y
 
Werk jij daar? :)Dat is nou precies waarom ik het er zo goed vind :) En soms lijkt het wel een beetje alsof die man achter de balie weinig intresse toont, maar dan denk ik altijd maar aan die man bij motoport wormerveer bij de reperatie toonbank achterin met dat baardje, die is niet alleen ongeintresseerd, maar blaft me ook altijd af enzo!!
Verder zijn de mensen bij zaanstad in de werkplaats altijd heel vriendelijk en behulpzaam! En leggen me vaak ook uit als ik iets wil weten.

Nee werk er niet.
ben slechts automonteur ;)
Help wel af en toe mee als ik bij kan springen (meestal electronisch).
Ben er wel overigens elke week (zaterdag)
Die oude chef is dr niet meer. Sinds 3 weken hebben ze een nieuwe en die is iig veel vriendelijker en weet dr veel van. Rijdt overigens onk met een 600 (1.48-ers op assen).
Geef wel toe dat ze verkopers iets meer hun best mogen doen. Johan is wel een goede. beetje boers maar wel oke.

Lemstra heb ik geen idee van. Nog nooit gebracht. Axel vind ik niks. MAD vind ik ook niks. Redenen heb ik wel maar daar ga ik niks over zegge.
Overigens doe ik altijd mn onderhoud zelf. Maak ik een fout dan is het mn eigen schuld :)
 
heeft iemand hier nog een adresje waar ik gebruikte circuitbanden kan scooren? ik zoek een achterband, super corsa liefst compound 2. :W

heb nog 2 setjes sc's voor je in compound sc2 v+a.
Voor de straat zijn ze nog perfect. Je mag beide setjes hebben voor 100 euro.
14e mei heb ik weer een setje. Daarna ga ik de 002's pro proberen.
maatje is 120/180 overigens ;)
 
Heb vandaag mijn motor weer opgehaald in Alkmaar, bij Petsch achterop de bitch-seat.
Dat is toch best een bijzondere ervaring met mijn 1.92 meter achterop en maar proberen een beetje weg te duiken om niet zoveel wind te vangen. _O-
Voelde me echt ongelofelijk niet cool achterop de fiets, was blij dat ik zelf weer lekker naar huis kon sturen !! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan