Noordelijke Rijders Speed Topic nr 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 11

NoordelijkeRijdersLogoOP.jpg


Het volgende razend snelle topic is weer geopend voor alles wat wel en niet met motoren te maken heeft :+

Voor degene die het een en ander nog willen teruglezen. ;)
Noordelijke Rijders
Noordelijke Rijders, Second Edition
Noordelijke Rijders, Speed topic (door weer en wind)
Noordelijke-rijders-Speed-topic-deel-2
noordelijke rijders, speed topic 3
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 6
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 7
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 8
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 9
Noordelijke Rijders Speed Topic nr 10: Op naar de 100!!



11 April : Noordelijk Rijders PaasNachtrit ;)









Onderstaand de posers van dit topic! :P

Neem je ook deel aan het forum en wil je dan in de OP, neem dan contact op met TS, of post het gewoon in het forum. Regel: Maximaal 3 foto's, bij voorkeur één waar je zelf ook opstaat! (als het kan formaat ong. 600x480)
Je verdwijnt vanzelf weer uit de OP als je niet actief deelneemt :j we houden het graag overzichtelijk....




banzxr-bas

banzxr-bas2_GF.jpg

banzxrbas_GF.jpg

banzxr-bas_GF.jpg





BigBouko

BigBouko-2_GF.jpg

BigBouko-3_GF.jpg

BigBouko_GF.jpg





BillyR6

BillyR6_GF.jpg

BillyR61_GF.jpg





CasperHetSpookje

Casperhetspookje-2_GF.jpg

Casperhetspookje_GF.jpg





Crazy600

Crazy600_GF.jpg





Crazy Woman

Crazywoman1_GF.jpg

Crazywoman_GF.jpg

CrazyWoman2_GF.jpg





-Dré-

GroteFoto-QBTDLAAM.jpg


Eddmad

EddMad_GF.jpg





fighter henk

fighterhenk_GF.jpg

fighterhenk2_GF.jpg





gerard1000yzr

Gerard1000yzr_GF.jpg





JeeWee-hornet

JeeWee-hornet_GF.jpg

JeeWee-hornet2_GF.jpg





JJ@

JJ_GF.jpg





Joyride

Joyride_GF.jpg





Kantelaar

Kantelaar_GF.jpg

Kantelaar2_GF.jpg

Kantelaar3_GF.jpg





Longneck

Longneck1_GF.jpg

Longneck2_GF.jpg

Longneck_GF.jpg





MaaRRten

MaaRRten_GF.jpg





Markoes

Markoes_GF.jpg





Onie

Onie1_GF.jpg

Onie_GF.jpg





pilatus

pilatus2_GF.jpg

pilatus_babe.jpg

pilatus3_GF.jpg





Sijtje

Sijtje_GF.jpg





Snijboon

Snijboon1_GF.jpg

Snijboon_GF.jpg





Stampertje 1

Stampertje1_GF.jpg

Stampertje1-2_GF.jpg

Stampertje1-3_GF.jpg





steentje

steentje_GF.jpg





SV_Wim

SV_Wim_GF.jpg

SV_Wim-2_GF.jpg

SV_Wim-3_GF.jpg





The Doctor off zzr

TheDoctoroffzzr_GF.jpg





Trottletwister

Throttletwister2_GF.jpg

~
center]
 
Laatst bewerkt:
:W

@JJ: Deze foto heb ik van de ducaticlub website overgenomen. Toen ik die dag weer bij de motor kwam, stond alles wel al overeind. Maar de motor was volledig naar de kloten (alle kuipdelen gescheurd of afgebroken). We moesten die dag op het grind parkeren van die lui...vertrouwde het al niet. 1200 euro schade was het gevolg. Er lagen trouwens in totaal iets van 50 motoren op hun kant door het domino-effect in de diverse parkeerrijen..
 
@Dre: Mijne is ook niet echt een poser-bike hoor. Komt alleen veel herrie uit, maar voor de rest is het (nog) niets bijzonders..
 
:W

@JJ: Deze foto heb ik van de ducaticlub website overgenomen. Toen ik die dag weer bij de motor kwam, stond alles wel al overeind. Maar de motor was volledig naar de kloten (alle kuipdelen gescheurd of afgebroken). We moesten die dag op het grind parkeren van die lui...vertrouwde het al niet. 1200 euro schade was het gevolg. Er lagen trouwens in totaal iets van 50 motoren op hun kant door het domino-effect in de diverse parkeerrijen..
ben je lekker mee , dit soort dingen weerhouden mij om met de motor naar zoiets toe tegaan.
 
sparky!, die heb ik wel eens live zien rijden op wk stunten in 2004 ofzo?.. kan echt mooi plat rondjes burnen, moet ik nog ff oefenen:


en deze kan nu wel in de OP ipv het huide fototje..

[afbeelding]
zet de motor dan ff voor de deur is de achter grond ff iets mooier en komt de brommerd beter uit de verf
 
ben je lekker mee , dit soort dingen weerhouden mij om met de motor naar zoiets toe tegaan.

Toen waren ze net aan het bouwen met de motorparkeerplaats achter de hoofdtribune. We moesten toen naar het binnentrein om te parkeren. Ik had het nog tegen die gasten gezegd en voor de zekerheid had ik ook al een plankje bij me voor onder de standaard..maar dat helpt niet zoveel als er een andere motor tegenaan valt blijkbaar.
 
ik ga met de paasdagen uiteraard nog ff flink aan de beun, en als ie klaar is maak ik nog ff een stel mooie foto's!
maar dit al beter dan een groen ding op een aanhangert toch?
 
Ik ga het er nog ff op gokken buiten :P Ziet er af en toe wat dreigend uit maar wie niet waagt die nie win nie...:P

Longneck ook nog in de stad?
 
sparky!, die heb ik wel eens live zien rijden op wk stunten in 2004 ofzo?.. kan echt mooi plat rondjes burnen, moet ik nog ff oefenen:


en deze kan nu wel in de OP ipv het huide fototje..

[afbeelding]

Done :Y
ik ga met de paasdagen uiteraard nog ff flink aan de beun, en als ie klaar is maak ik nog ff een stel mooie foto's!
maar dit al beter dan een groen ding op een aanhangert toch?

:Y
Dat komt voornamelijk door het feit dat ik als een aap op een pakkie tabak lijk met dat lange lijf op zo'n motor...

simpsons06x15homiethecl.jpg


Deed me gelijk denken aan aflevering 15 van seizoen 6 van the Simpsons _O-

Ben nogal een Simpsons-fan :+
van bijde rijders niet de een veel te snel langs de colone en de ander niet ff gekeken of ie ingehaald werd

images

:+
 
Hey , ik meld me ook maar weer even in dit deeltje :W :W


gisteren ook de 7/11 het zonlicht laten aanschouwen :] :] :]



man , dit rijdt zooooooo heerlijk *O* *O* *O* *O*


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan