Noordelingen gaan we het nieuwe jaar inrijden?

welke datum wordt het?

  • zaterdag 31januari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 1februari

    Stemmen: 6 60,0%
  • zaterdag 7 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 8 februari

    Stemmen: 4 40,0%
  • zaterdag 14 februari

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 15 februari

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
MMmmmm,

zit net een beetje teletekst te fietsen, en het ziet er niet goed uit!! Voorspelling is winterse buien en storm '( . Dus ik denk dat ik het antwoord voor komende zondag wel weet ( :( voor niks vrij geregeld). Wanneer gaan we definitief bevestigen of aflasten?

Greetz
 
MMmmmm,

zit net een beetje teletekst te fietsen, en het ziet er niet goed uit!! Voorspelling is winterse buien en storm '( . Dus ik denk dat ik het antwoord voor komende zondag wel weet ( :( voor niks vrij geregeld). Wanneer gaan we definitief bevestigen of aflasten?

Greetz

Wat mij betreft zondagmorgen, de kans is groot dat het niet echt motorweer zal zijn, maar je weet het maar nooit, daarom lijkt mij het handigst om het zo laat mogelijk te bevestigen. Je kunt die beslissing voor jezelf natuurlijk altijd eerder nemen.

8-)
 
De voorspellingen zyn niet zeker totdat het moment plaatsvindt. Donderdag zou het ook smiddags gaan regenen volgens piet paulusma. Dat heeft het niet gedaan. Zelfs niet over de grens in duitsland...bunde by naaieschans. ;) Tank leeggereden die dag.

Dus het kan nog best droog blijven. Ik wil wel meegaan maar dan moet het niet net geregend hebben. En naar het lijkt droog blijven naar persoonlijk inzien.
 
Ik heb net nog eens ff gekeken naar de voorspellingen en het ziet er zo slecht uit dat ik nu al vast besluit niet te gaan '( . Straks lekker uit en dan kan ik morgen lekker uitslapen :z want ik denk dat t m morgen niet gaat worden.

Maar... voor een volgende datum hou ik me natuurlijk weer van harte aanbevolen :9~
 
Hey! SeatsnifferDre mag ik ff afwijken van het onderwerp. Weet je nog iets over studenten motorclub in groningen. Ik zag iets van je staan daarover.
alvast bedankt!
 
Op dit moment schijnt de zon hier prachtig boven de stad Groningen.Het weer lijkt wisselvallig, eerder op de morgen heeft het geregent. Wat doen we, gaan we rijden of blazen we het af???

8-)
 
Mensen,

Mochten jullie dit nog op tijd kunnen lezen:
We gaan toch rijden (4 mensen sowieso al) en hebben voor vandaag afgesproken op het Zernikecomplex in Groningen om 13:00 uur.

Dus!! 13:00 uur op Zernike complex!!
 
Mmm inderdaad, ziet er wel goed uit. Ben helaas een beetje te laat, zou ook de motor nog op moeten halen want die staat niet thuis. Dat is balen! Nou ja de volgende keer beter!

Greetz
 
Maar ik kijk nu uit t raam en nu ben ik weer blij dat ik lekker warm binnen zit O-) . Ben benieuwd hoe t bij jullie op de motor is. Let us know!!
 
Maar ik kijk nu uit t raam en nu ben ik weer blij dat ik lekker warm binnen zit O-) . Ben benieuwd hoe t bij jullie op de motor is. Let us know!!

Het was zo merkwaardig weer dat we evenzo merkwaardig hebben gereden ;)

Het circuit assen hebben we volledig wit beslagen gezien. Er is gereden in 2 groepjes van 2 personen :X *D

Goh dat we elkaar toch nog tegenkwamen bij afslag groningen zuid.

Ik werd weer eens aangehouden, dat is nu gemiddeld 1 keer per 10 jaar. Ik mocht niet eens blazen.

Seatsnifferdre en eska hebben drenthe gedaan. Husjes en Flanky alleen ff TT-ontmoetingsplek. En S'sniffer en eska nog in een cafeetje gezocht maar niets gevonden. Toch 90 km leuk en geboeid (lees boeiend) gereden.
 
Zo'n hondertien kilometer gereden door het Drenthse landschap, samen met Seatsnifferdre. Wij hebben ons samen prima vermaakt, terugweg was het weer iets minder goed gemutst. Jammer dat Flanky en Husjes er niet waren om één uur bij Zernike, een misverstand, toch grappig dat we elkaar tegen het einde van de middag nog tegenkwamen. Voel mij toch wel een echte diehard *D

8-)
 
WE moeten maar even weer een datum prikken wanneer we met z'n allen gaan rijden ipv met z'n twee. Niet dat het niet gezellig was maar ja, dat was niet de bedoeling he...
Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!! :]
Mijn voorstel is:

Datum: Zondag, 15 februari.
Tijd: 13:00 uur
Plaats: Meetingpoint TT-circuit Assen

Laat maar horen wat je er van vindt...


[edit] iemand anders mag de route bepalen, ik volg! :+ [edit]
 
Laatst bewerkt:
Allereerst allemaal de complimenten voor het rijden van gisteren :} . Met vlagen zag het er goed uit, maar echt motorrijweer was het toch ook niet.

Wat betreft zondag moet ik nog ff kijken, ik had stiekem al een ander plannetje in mn hoofd, maar dat was nog niet meer dan een hersenspinsel, dus nog makkelijk aan te passen. Ik denk er nog ff over en laat het weten!!

Greetz
 
WE moeten maar even weer een datum prikken wanneer we met z'n allen gaan rijden ipv met z'n twee. Niet dat het niet gezellig was maar ja, dat was niet de bedoeling he...
Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!! :]
Mijn voorstel is:

Datum: Zondag, 15 februari.
Tijd: 13:00 uur
Plaats: Meetingpoint TT-circuit Assen

Laat maar horen wat je er van vindt...
Mits het weer een beetje meezit ga ik waarschijnlijk wel mee. Ik heb wel nachtdienst maar ach ik moet er maar wat voor over hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan