Norton Classic Racer in aanbouw

wolff72

Rookie
7 mei 2012
11
0
Wessem
Welke kleur zal ik hem maken? grijs of British Racing Green (BRG). Graag jullie reactie, ik kom er niet uit.
full
 
Wat ruik ik nou? Koppelingsvoering? Ow nee, tis m'n broek :P Zou er niet mee voor een stoplicht willen staan ;)

Verder ist een pracht apparaat. Zou hem BRG maken met een paar zilverkleurige of witte accenten.
 
Laatst bewerkt:
Ik hou niet van kleur. En zeker niet van groen.
Maar ik wil je wel even zeggen dat ik je motorfiets helemaal het einde vind!
:9~ :} :} :} :} :} :} :}

Dit is iets wat ik graag zou willen hebben. Of rijden. Misschien helpt dat om me te genezen.
 
Groen (BRG) is wel de kleur uit Engeland o.a. MG, Triumph, Norton Dominator, Lotus, noem maar op voerden de kleur. Grijs is rustiger, overheerst minder.

Bedankt voor jullie voorkeur!

En die hoge uitlaten, het oog moet ook wat toch?
full
 
zwart met een gouden Norton logo....

Beetje zoals die JPS Nortons......
 
JPS zwart lijkt mij weer zo zwart. Tevens heb ik al een zwart/zilvere Guzzi. Guzzi is ook mooi trouwens, toch?
full
 
Meeste Nortons zijn grijs, zou en al helemaal met het plan wat jij hebt voor BRG gaan. Zal het geheel naar mijn smaak wat meer uitstraling geven en meer laten opvallen.

Wat voor Norton is de basis?

De Guz ziet er overigens ook erg netjes uit!
 
Laatst bewerkt:
wat mooi ding!
wat is het voor een frame?
zijn er nog leuke dingen aan het blok gedaan? mijn commando was niet bijzonder betrouwbaar als ik er een beetje mee doorreed, ik ben benieuwd of het tegenwoordig wel heel blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan