Nou moe !

Misschien dat dit helpt in het overtuigingsproces. Kids en bikes gaan uistekend samen!!

Heb ik gemerkt ja. Arthur (mijn zoontje van bijna 2 :9 ) is er ook gek op. Telkens als hij er een hoort of ziet voorbij rijden of in een tijdschrift ziet staan, begint hij gromgeluiden te maken en wijst hij heel enthousiast :) .
 
Laatst bewerkt:
Heb ik gemerkt ja. Arthur (mijn zoontje van bijna 2 :9 ) is er ook gek op. Telkens als hij er een hoort of ziet voorbij rijden of in een tijdschrift ziet staan, begint hij gromgeluiden te maken en wijst hij heel enthousiast :) .

Begrijp ik dat je je zoon naar mij hebt vernoemd? Ik ben uiteraard zeeeeeeeeeer vereerd! :) Het komt nu zeker allemaal goed.
 
Pssst, maar zeg het niet verder: ik denk dat ze zich stilletjesaan aan het verzoenen is met het idee :) . Weliswaar met pijn in het hart...
 
Pssst, maar zeg het niet verder: ik denk dat ze zich stilletjesaan aan het verzoenen is met het idee :) . Weliswaar met pijn in het hart...

Zou het helpen als er een paar mensen van mf een paar stoppies, weelies ed maken bij haar voor de deur? })
 
LOL!

\"Zootje ongeregeld\" of \"pubers die zich per se willen bewijzen\" zal ze dan denken vrees ik. })

Of, wie weet, springt ze wel achterop bij een van jullie en zie ik ze niet meer terug ;( .
 
Of, wie weet, springt ze wel achterop bij een van jullie en zie ik ze niet meer terug ;( .

Dat kun je dus maar op een manier voorkomen! Direct zorgen voor een rijbewijs, motor en oefenen! :)

[dreig modus]
Als je niet binnen nu en een maand gaat lessen komen wij je vriendin ophalen ! }) ;)
[/dreig modus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan