Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Koop maar de X-ring , draait iets zoeter (=minder PK's verloren in de ketting)
ok....das dus heel lang.....maar zon x-ring...moet je die laten klinken of kan je die zelf erop zetten....
Ik ben kort geleden over gegaan van ouderwetse ketting naar O ringen ketting maar als er al meer vermogen verloren zou gaan dan was dat verschil bij mij niet meetbaar.Koop maar de X-ring , draait iets zoeter (=minder PK's verloren in de ketting)
Volgens mij is het voor een (straat)motorketting altijd wel aan te bevelen om 'm te klinken. Ongeacht het type.ok....das dus heel lang.....maar zon x-ring...moet je die laten klinken of kan je die zelf erop zetten....
Kweenie. Ik heb alleen nog maar X-ring gehad. De mijne zit er nu zo'n 22000km op en is nog lang niet versleten. Er zit nog amper speling op de schakels. Ik maak 'm nooit schoon, maar ik spuit 'm wel iedere 300km en altijd als ik in de regen gereden heb in met Putoline kettingvet. Ik rij een CBR600F uit 2000 en rij zomer en winter.geloo fje echt dat je met en x-ring 1.5-2 keer zo lang kan rijden als een o-ring???
Ik denk het wel enigszins verschil uit zal maken, maar of dat echt oveel is betwijfel ik...vooral als je het goed schoonmaakt(ikdoe het met wasbenzine en tandenborsteltje) en dan goed insmeren....
iemand hier ervaring mee??
Brakke Gaid
ok....das dus heel lang.....maar zon x-ring...moet je die laten klinken of kan je die zelf erop zetten....