OBT 9 de Fryslân Boppe Tour

de Fryslân Boppe tour

  • 28 november is de dag

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 november is de dag

    Stemmen: 1 2,1%
  • 14 november is de dag

    Stemmen: 13 27,7%
  • 7 november is de dag

    Stemmen: 33 70,2%

  • Totaal aantal stemmers
    47
Zet mij ook maar op de lijst! ! ! Ik rijd 's winters toch altijd door.

Als er ergens een overnachting wordt geregeld. ook prima.
 
zolang er geen pekel ligt doe ik mee.

al heb ik niet echt een brik maar met 13 jaar ervaring (mijn motor dan) moet dat wel goed komen
 
Zo volgens de planner is het maar 140 km heen en 140 km terug voor mij (snelste) dus is een makkie (420 km totaal)....zal mij even onder de andere Nickname op MF mij TZT aanmelden O-)


:P

PS..Route is toch al klaar ....dus waarom niet aanstaand weekend rijden Bierelier :? :?

:+
 
Ikke wil ook mee !!!!! weet nog niet welke fiets , de XJ verloor wel wat onderdelen op de terugweg nl (het blok gaat ws van de winter uitelkaar) en het was ook niet echt comfortabel maar als er geen sneeuw/ijs/pekel/10 cm water ligt doe ik mee
 
Ikke wil ook mee !!!!! weet nog niet welke fiets , de XJ verloor wel wat onderdelen op de terugweg nl (het blok gaat ws van de winter uitelkaar) en het was ook niet echt comfortabel maar als er geen sneeuw/ijs/pekel/10 cm water ligt doe ik mee
Mijn XJ was ook minder comfortabel op zo'n lange afstand. Ik kom ook , maar mogelijk met de XJR ipv de XJ
 
zo en wie is de pannekoek die niet weet waar frieslân ligt B| |(

voor straf twee X het rondje rijden :)




vroegâh moest ik ook zoeken naar fieslân

:+
 
Zo volgens de planner is het maar 140 km heen en 140 km terug voor mij (snelste) dus is een makkie (420 km totaal)....zal mij even onder de andere Nickname op MF mij TZT aanmelden O-)


:P

PS..Route is toch al klaar ....dus waarom niet aanstaand weekend rijden Bierelier :? :?

:+
is goed,kom maar langs krijg je een prive tour .
heb je iig een primeur op het forum :)
(alleen LCB en de trechter kennen de route nu :+ )

starten we in Zurich (de plaats met het nmeest gejatte naambord in nederland )en rijden dan de route
11.30 uur bij Routiers :+ ,wil je koffie ? zwart zonder suiker denk ik O-)


voor allen : hou de openingspost in de gaten ivm mededelingen en aanvullingen
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee ! (Zwolle => lemmer is nog wel te doen ... :P )

Heb echter geen brik (denk ik), maar da's toch geen probleem ?

(ps gaat de route ook langs schoterzijl?)
 
Laatst bewerkt:
Heb geen motor, anders was ik wel meegetuft. :] Veel plezier in het schone land alhier. :+

(dat rijmt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan