OBT ????Wat betekend dat??

meot kijken off er tijd is om te koomen ...en het weer is ook en fraagteken we zien well
maar bedankt voor de steun........ :]
 
Mag ik bij deze even een verandering aanvragen voor het motor-forum onderschrift O-)

Het forum waar zowel Belgische als Nederlandse en Duitse motorfreaks van harte welkom zijn



[me]Bartman ziet er naar uit als hij via het motor-forum een motor kan importeren :P [/me]
 
Ik sta bij deze mijn OBT-plaatsje af aan onze Duitse vriend! Het is dat ik echt niet kan, want anders ben ik niet zo aardig :+ Welkom en vergeet niet te OBT-en! Echt geweldig met al die rare lui op die ouwe zooi aardige en vriendelijke motorrijders op hun prachtig gepoetste en zorgvuldig onderhouden klassiekers.
 
Bernd waar mot je wegkomme?
Wij staan met een hele meute (een man of drie) in Hengelo (O) bij de Texaco te wachten om 09.30 uur (5 oktober dus :+ )
Da's dus bij Berlijn rechtdoor naar Ollanda en dan bij die Toekan eraf.
 
Ik sta bij deze mijn OBT-plaatsje af aan onze Duitse vriend! Het is dat ik echt niet kan, want anders ben ik niet zo aardig :+ Welkom en vergeet niet te OBT-en! Echt geweldig met al die rare lui op die ouwe zooi aardige en vriendelijke motorrijders op hun prachtig gepoetste en zorgvuldig onderhouden klassiekers.

Gepoetst :?
eek6.gif
Daar heeft niemand het over gehad :(



[me]Kofferrek vraagt zich af of hij ook mee mag met een ongepoetste motor[/me]
 
Beste Timbo
Je heb gelijk als jij zegt dat mijn Nederlands in schrift schlecht is .
Petje af, Zombie de Mof! Jij schrijft vast beter Nederlands dan ik Duits. Geweldig dat je de moeite doet om in het Nederlands te posten! :} :} :} (NB: ik wist eigenlijk ook niet wat OBT betekende... :? )
 
Beste Timbo
Je heb gelijk als jij zegt dat mijn Nederlands in schrift schlecht is .Ik heb ,toen ik mijn voorstelde in het Forum gezegt dat ik niet zo goed kan schrijven ,en heb gefraagt of het een problem is :Toen had jij de kans om te zeggen dat JIJ.het niet leuk find om de bijdraagen van en Mof te lezen .....heb jij niet gedaan .Niemand heft het gedaan.Van idereen was ik welkom en niemand had bezwar .Ik find het en beetje Lullig om NU darmee te beginnen dat mijn Nederlands niet goed is .Ik probeer mijn best om het zo goed mogelik te doen......maar sorry dat ik niet zooooo Perfekt ben dan jij .Ik zal heel hard werken an mij om zo een hoog nieveau te krijgen om met jouw te mogen praaten .Zolang dat nog niet het zo is,en ik en domme Mof ben,zou ik jouw toestemming willen hebben om mijn Fouten te mogen maaken .

:} :} Zo Mr Perfekt ......hoopend op teostemming .....Bernd

Ach wat maken die "spelfouten" nou uit, als je maar de eerste letter en de laatste letter goed is, en tussenin een paar letter neerzet is het goed leesbaar hoor.... ;) :+

Kijk maar:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in
wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk
is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De
rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut
vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer
op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Iig welkom bij de club!!!



ps. Waaruit wordt er gesuggereerd dat onze "Mof" een brik heeft?? :? Hij vroeg alleen maar wat de OBT inhield... toch??? Niet...??? :X
 
Als hij de moeite doet om ons in het Nederlands te benaderen,geïnteresseerd is in de OBT, dan maakt het geen ruk uit oftie nu een brik rijdt of niet:
van mij is hij van harte welkom! :+
 
Ik zou mijn R1 niet echt een Brick noemen ....maar ..wat maakt het uit ..als ik de tijd find en het weer goed is .....ga ik na de OBT toe
Bedankt allemaal noch een keer voor de suport....
Bernd :]
 
Beste Timbo
Je heb gelijk als jij zegt dat mijn Nederlands in schrift schlecht is .Ik heb ,toen ik mijn voorstelde in het Forum gezegt dat ik niet zo goed kan schrijven ,en heb gefraagt of het een problem is :Toen had jij de kans om te zeggen dat JIJ.het niet leuk find om de bijdraagen van en Mof te lezen .....heb jij niet gedaan .Niemand heft het gedaan.Van idereen was ik welkom en niemand had bezwar .Ik find het en beetje Lullig om NU darmee te beginnen dat mijn Nederlands niet goed is .Ik probeer mijn best om het zo goed mogelik te doen......maar sorry dat ik niet zooooo Perfekt ben dan jij .Ik zal heel hard werken an mij om zo een hoog nieveau te krijgen om met jouw te mogen praaten .Zolang dat nog niet het zo is,en ik en domme Mof ben,zou ik jouw toestemming willen hebben om mijn Fouten te mogen maaken .

:} :} Zo Mr Perfekt ......hoopend op teostemming .....Bernd


mijn Duits is slechter ;)
 
Beste Timbo
Je heb gelijk als jij zegt dat mijn Nederlands in schrift schlecht is .Ik heb ,toen ik mijn voorstelde in het Forum gezegt dat ik niet zo goed kan schrijven ,en heb gefraagt of het een problem is :Toen had jij de kans om te zeggen dat JIJ.het niet leuk find om de bijdraagen van en Mof te lezen .....heb jij niet gedaan .Niemand heft het gedaan.Van idereen was ik welkom en niemand had bezwar .Ik find het en beetje Lullig om NU darmee te beginnen dat mijn Nederlands niet goed is .Ik probeer mijn best om het zo goed mogelik te doen......maar sorry dat ik niet zooooo Perfekt ben dan jij .Ik zal heel hard werken an mij om zo een hoog nieveau te krijgen om met jouw te mogen praaten .Zolang dat nog niet het zo is,en ik en domme Mof ben,zou ik jouw toestemming willen hebben om mijn Fouten te mogen maaken .

:} :} Zo Mr Perfekt ......hoopend op teostemming .....Bernd

Zo perfekt is die ook niet hoor })
Ga zo door :}
 
Ik zou mijn R1 niet echt een Brick noemen ....maar ..wat maakt het uit ..als ik de tijd find en het weer goed is .....ga ik na de OBT toe
Bedankt allemaal noch een keer voor de suport....
Bernd :]

Ach onder al het plastic vind je over een paar jaren echt een brik, geloof me zoiets moet groeien :+

Maar zonder gekheid, Wilkommen bei unsere brikkenverein.
 
Ach onder al het plastic vind je over een paar jaren echt een brik, geloof me zoiets moet groeien :+

Maar zonder gekheid, Wilkommen bei unsere brikkenverein.
:^
Maar OBT was toch een Ook Bikken Toer.
Was toch iets met brood vis en pannekoek ?
Nooit geweten dat het ook iets was met senioren motoren en roest :+
 
Op dinsdag 23 september 2003 17:57 schreef Biker-mouse het volgende:Kijk maar:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in
wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk
is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De
rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut
vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer
op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
alleen maar wat de OBT inhield... toch??? Niet...??? :X
Ja dat odnezreok heb ik ook geelzen: garippg!
 
Bernd. Wees welkom op de obt. Ik weet nog niet of mijn nieuwe aanwinst op tijd klaar is :? anders rij ik hem ook.

Laat die eikels die moeite hebben met je spelling maar kletsen, zoals je kunt lezen hebben de meeste geen problemen met foutjes.
Het is sowieso knap dat je goed Nederlands spreekt en kunt lezen, schrijven kunnen de meeste Hollanders zelf niet foutloos dus waarom moeilijk doen.....

Mijn Duits is slechter dan jouw Nederlands..en ik werk dan al 3 jaar in Duitsland...... :X

Groeten Edmar
 
met een beetje geluk en goede wil rijdt mijn schoonvadert ook mee op z'n R 80 RT uit '82.
Dat wordt dus een Oude Bok met Brik Toer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan