Oefeningen tegen opgepompte onderarmen?

BMWtoerer

Kloon
10 sep 2008
210
0
De laatste tijd cross ik weer wat meer. Naast nogal last van de nieren (ik ga op zoek naar een gordel) hou ik het vaak niet zo lang vol doordat m'n onderarmen verzuren, opgepompt raken of gewoon stijf staan.

Heeft iemand hier effectieve oefeningen tegen? Zodat het langer vol te houden is. En je de spieren kunt bijhouden als je er even twee maanden uitligt...
 
Je kan ook eens reflex spray proberen......gebruik ik ook en heb verder geen last meer van stijve/harde onderarmen ;) bij de drogist te krijgen.

Gr#333
 
Idd. Of Tijgerbalsem-spray (spuitbusje).
Maar dan hou ik nog wel verkrampte handen over (en daar ga ik het niet op spuiten :+).
 
stuur gewoon niet te hard klemmen?
:^ minder hard je vingers samen trekken ..... of minder spinazie :+
krijg je ook opgepomte onder armen van
popeye-dvd2.jpg
O-)
 
Meer met je knieën knellen zodat je het stuur niet zo vast hoeft te houden.

Ook de stand van je rem/koppelings hendel kan al verlichting geven.
 
Tijgerbalsem is een prima tip.
Maar dat moet je op je lul smeren, niet op je armen. Veel masturberen is de remedie tegen die opgepompte armen. Die schrale lul moet je daarna met tijgerbalsem insmeren.










:Y
 
Het enige wat helpt is uren maken op de motor en tijdens het rijden ontspannen te rijden en klemmen met je benen. Ik heb die knijpers en tijgerbalsem ook geprobeert hielp bij mij allemaal niets.
 
* Afstelling positie koppeling en remhandles even nalopen.
* Meer rijden, maar ook met meer pauzes in het begin
* Motor meer het werk laten doen (ontpannender)
* Sportschool armen trainen tijdens langere stops.

Of rij je veel mul zand?
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriend had daar ook altijd erg veel last van na het crossen. ( Zwaar parcour met veel los zand).

Hij smeerde zijn armen altijd in met een chinese olie, alleen nu weet ik niet meer hoe dat spul heet, ik zal het hem eens vragen.


En een vriendin zoeken die het wil inmasseren. O-)
 
Da's wat ik vroeger altijd deed, alleen maar van dat mulle zand rijden, de hele dag door...als je van het gas afging stond je praktisch gelijk stil..
Nu ik zo terug denk, mijn tank en frame delen waren altijd erg afgesleten, van het afknijpen met de benen.
Ik moet er niet aan denken dat nu te weer te doen..ik denk dat ik halverwege de eerste ronde al ben overleden..
 
Laatst bewerkt:
De stand van het stuur zal ook uitmaken. Zelfde geld voor de stand van je rem/koppelingshendel.

Ik zal die van mij eens wat meer naar beneden plaatsen, dat zal ook al schelen denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan