Oefenparcours Nijmegen?

Ooze

Die hard MF'er
27 nov 2002
510
1
Kwoon pas in Nijmegen. Ben totalig onbekend hier. Nog geen MF sticker gezien. Mijn bandjes moeten op. Dus:
zeer gewaardeerde MF'ers kan iemand mij een mooi oefenrondje beschrijven in de buurt van het Nijmeeghse?

Thank you, I'm not worthy ... :}
 
Ik heb ook al een reaktie op de cb 400 gegeven, maar als je een keer wilt sturen kan je me mailen.
In * Waar is wat te doen * staat een topic wat alleen maar gaat over rijden in de omgeving van Nijmegen. Daar kun je dus de mf-ritjes door de omgeving zien.

Zoals hierboven al geschreven, mocht je willen rijden laat het maar weten.
Ik ken nog wel wat mooie routes door de omgeving, waaronder een leuke in Duitsland.

Ik zie het wel.
 
Ik heb ook al een reaktie op de cb 400 gegeven, maar als je een keer wilt sturen kan je me mailen.
In * Waar is wat te doen * staat een topic wat alleen maar gaat over rijden in de omgeving van Nijmegen. Daar kun je dus de mf-ritjes door de omgeving zien.

Zoals hierboven al geschreven, mocht je willen rijden laat het maar weten.
Ik ken nog wel wat mooie routes door de omgeving, waaronder een leuke in Duitsland.

Ik zie het wel.

Mooi ik laat wel een mailtje vallen in je inbox.
 
Vanmiddag nog lekker gereden, steeds afslaagjes nemen. Anders rijd je van de week mee?Als het tenminste goed weer blijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan