Oeps! Computer says no! (Response was not JSON)

Badgast

MF Feteraan
23 feb 2013
1.013
359
Leiden
Meer mensen die last hebben als ze op pagina's op MF klikken dat je de melding "OEPS, computer says no, Response was not JSON" krijgt?
Heb er nu al zo'n 3 (?) maanden last van.
Melding wegklikken en er is verder niets aan de hand.

Windows 10, up-to-date
Firefox
 
hier staat er iets over:

geen idee of wij er iets aan kunnen doen, denk eerder dat het een website probleem zelf is.
dus de beheerders zullen het moeten fixen?
 
Zie nu dat ik er op mn vaste PC geen last van heb de andere maakt gebruik van een Nord-VPN verbinding, dus ik vermoed dat.....
Blijft vreemd dat ik het dan alleen met MF heb,
Adblockers e.d. staan al een tijdje uit op mn firewall. Als ik zin heb om eens met de DNS te gaan spelen en het helpt dan meldt ik het wel.
 
Ik ben wat onderzoek aan het doen. Het zou te maken kunnen hebben met VPN of adblockers, maar ook een beveiligingsinstellingen op de MF server.
Hopelijk binnenkort meer info.

Ik kan ook geen fouten vinden in de (forum)logs op de server dus ik vermoed dat het aan de client kant fout gaat.
Net wat kleine aanpassingen doorgevoerd, benieuwd of het nu nog steeds voorkomt.
 
Laatst bewerkt:
1 stapje verder :
1) Het komt alleen voor wanneer ik ingelogd ben, zonder inloggen geen melding. (wel of geen VPN)
2) Als ik ZONDER VPN inlog dan heb ik ook geen meldingen
 
Ik heb ook dit probleem met Nord VPN, is hier een oplossing voor? Iedere keer dat je iets kiest op een pagina verschijnt dit;
 
Terug
Bovenaan Onderaan