Respons van de server is zwaar ondermaats

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.650
113.265
Rèswèk
@Duderuud Zo slecht dat plaatjes posten onmogelijk wordt, edits niet doorkomen en een melding van onbereikbaarheid van het web komt, en alleen bij MF, de rest van de wereld doet het gewoon
 
1615111688409.png


2 seconden geleden
 
Dat is natuutlijk een bullshit browser melding, ze verzinnen er een die ze in de buurt van de werkelijkheid vinden, maar het typeert even de bereikbaarheid
 
Nu lijkt het weer op te schieten...
 
Nu lijkt het weer op te schieten...
Edit: nog steeds kut, plaatje neerzetten gaat niet, ik heb één post nou al 6 keer geedit, ik ga effe wat anders doen nou, dit is hopeloos

En ook deze hangt in een zandlopertje

edit plaatje gaat niet, zet 'm effe in de onderhoudstand @Duderuud...
 
Dat het een keer duurt, okee, maar nu gaan complete reacties verloren

1615112511762.png
 
"Schending van het netwerkprotocol" _O- _O- _O-
Daarom zal ik nooit een NL OS, softwarepakket of browser gebruiken
 
Haha, vanuit de kast gelijk er bovenop
 
@Duderuud geef effe een seintje als je klaar bent met die flauwekul, plaatsen van berichten is gewoon een drama...
 
Soms heb je van die mooie muziek, maar de toon is dusdanig dat het niet fijn is om naar te luisteren.

Zo lees ik jouw berichten hier ook Rob. De boodschap is belangrijk, maar je toch best onbeschofte manier van communiceren trekt meer de (negatieve) aandacht. En niet aankomen met 'geintje' wees gewoon fatsoenlijk met je uitspraken.
 
@Duderuud, de expectivity counter loopt ook niet, kan dat er mee te maken hebben, die blijft op 0% staan en ineens staat het plaatje er

1615141589706.png
 
Soms heb je van die mooie muziek, maar de toon is dusdanig dat het niet fijn is om naar te luisteren.

Zo lees ik jouw berichten hier ook Rob. De boodschap is belangrijk, maar je toch best onbeschofte manier van communiceren trekt meer de (negatieve) aandacht. En niet aankomen met 'geintje' wees gewoon fatsoenlijk met je uitspraken.
Kom jij inmiddels niet in aanmerking op een (deel van een ) PGB ?
Je bent toch zo onderhand wel Rob's persoonlijke begeleider ofnie ?
Ik druk op 'plaats reactie' om 17:15, ff kijken hoe traag het hier is ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan