off-topic in tech, knip en plak het hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.345
5.696
Om overzichtelijke topics te krijgen is wel een uitlaatklep nodig.

Ik wilde ergens op reageren, maar vond het niet netjes het topic ermee te vervuilen. Toen dacht ik, misschien hebben meer mensen daar last van, want als die scheet dwars zit he. Gooi dus je frustraties met citaat, reactie of @wiedanook in dit frusties topic.

Ik ben benieuwd of dit werkt, zo niet hebben we wat geprobeerd.

toch maar een regel ingevoerd:

Op de man, naam, ondertitel, bedrijf etc. proberen te spelen betekent dat je niet in dit topic thuis hoort.

en nog één

Dit is geen beleid topic!
 
Laatst bewerkt:
en jij kan voor 5 euro van uit H.I.A. naar amsterdam rijden ?
(volgens mij begrijp ik het verkeerd)
Ryanair vanuit R`dam naar A`dam?
Hoorde dat het goedkoper is om vanuit Eindhoven naar Duitsland te vliegen, daar over te stappen naar Ierland om vervolgens een vlucht naar A`dam te nemen.
Een treinkaartje van Eindhoven naar A`dam is duurder.
Maar dat is wel offtopic.
 
goh, dat dit topic is ondergesneeuwd...
Ik zag zojuist dat er ge up, maar vooral gedown vote kan worden in Techniek V&A .
in tegenstelling tot de meeste andere statistieken lijkt het mij toch zeer informatief om te zien wie er na een jaar de meeste ....eh.... gedownvote opmerkingen heeft gemaakt in Techniek....
 
Altijd weer fijn dat je je technische mening geeft over andermans problemen en dat je meedenkt hoe die opgelost kunnen worden.

Alleen geef anderen ook de ruimte hun mening te geven, zonder ze belachelijk te maken. Het is niet aan jou ( aan niemand ) om in een techniek topic off-topic te gaan, maar al helemaal niet om vervolgens andere gebruikers op hun nek te gaan zitten. Gaat echt ff stapje te ver @Rob RD
@MeanBlueMan nou zat ik eigenlijk te wachten op je reactie op de rest van de brol en desasteuze adviezen.

Goed ik druk me wat plastischer uit maar ik begin wederom niks, reageer slecht op reacties, zoals altijd
 
Laatst bewerkt:
@MeanBlueMan nou zat ik eigenlijk te wachten op je reactie op de rest van de brol en desasteuze adviezen.

Goed ik druk me wat plastischer uit maar ik begin wederom niks, reageer slecht op reacties, zoals altijd

Dan is de vraag waarom je er zo off-topic op reageert. Ook binnen techniek.
Je bent een bekend en door velen gewaardeerd M-Fér, maar je onderschat de invloed die je hebt, op topics en gebruikers. Ik vind eigenlijk dat je je daar bewust van mag zijn en daar je verantwoordelijkheid in oppakt. Ik snap dat je hier voor fun en een fijn tijdverdrijf komt, maar ik vind niet dat je het beleid van M-F en het postplezier van anderen daaraan ondergeschikt kunt maken. Je kaapt gewoon complete topic's door in korte tijd veel off-topic te plaatsen.
 
Dan is de vraag waarom je er zo off-topic op reageert. Ook binnen techniek.
Je bent een bekend en door velen gewaardeerd M-Fér, maar je onderschat de invloed die je hebt, op topics en gebruikers. Ik vind eigenlijk dat je je daar bewust van mag zijn en daar je verantwoordelijkheid in oppakt. Ik snap dat je hier voor fun en een fijn tijdverdrijf komt, maar ik vind niet dat je het beleid van M-F en het postplezier van anderen daaraan ondergeschikt kunt maken. Je kaapt gewoon complete topic's door in korte tijd veel off-topic te plaatsen.
En ik moet zeggen: Dt is een argument dat echt stand heeft / houdt :t
 
Sorry hoor, maar als je na 10, 15 vragen in een techniek topic op iedere vraag telkens antwoord krijgt "zou die daarom ploffen" kan ik ook niet meer serieus blijven...

 
Van een motor ja, niet van een BMW...



:+;)
Ik heb zo lang gezegd dat 'als ik oud zou worden en dan zou stoppen met motorrijden, dat ik dan ook een BMW zou gaan kopen' ... _O-
Op mijn 43e ben ik ineens oud geworden en gestopt met motorrijden. -> Yamaha R1 ingeruild op een BMW R1100S.

Het gekke is dat ik sindsdien misschien wel 250.000 kilometer heb gereden. Op allerlei motoren, maar het meest op BMW's. Ik begrijp er niks meer van. 8)7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan