off-topic in tech, knip en plak het hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.346
5.697
Om overzichtelijke topics te krijgen is wel een uitlaatklep nodig.

Ik wilde ergens op reageren, maar vond het niet netjes het topic ermee te vervuilen. Toen dacht ik, misschien hebben meer mensen daar last van, want als die scheet dwars zit he. Gooi dus je frustraties met citaat, reactie of @wiedanook in dit frusties topic.

Ik ben benieuwd of dit werkt, zo niet hebben we wat geprobeerd.

toch maar een regel ingevoerd:

Op de man, naam, ondertitel, bedrijf etc. proberen te spelen betekent dat je niet in dit topic thuis hoort.

en nog één

Dit is geen beleid topic!
 
Laatst bewerkt:
Oja, dat scheelt wel dan. Die kogels zijn soms echt een hele karwei, met heel lang stoken willen ze er meestal wel uit, maar heb ook al eens gehad dat er een paar gangen schroefdraad mee kwam 😭
 
Zot en ik liggen op een lijn.
Het smerigste van die fakebookhype is dat je er in mee moet met rare assertieve reacties en daar heb ik wel eens de schijt van... wel eens???
Schijtantwoorden geven op een manier waarop men je eigelijk als een sneue moron af wil tekenen terwijl ze zelf niet weten wat er gaande is, om zo onkunde te verhullen, :N

Ik zou de mogelijkheid wel eens waarderen dat men berichten in je topics kan plaatsen die pas zichtbaar worden als de topicstarter ze goed heeft gekeurd of verwijnen nadat die ze af heeft gekeurd, jedoch verschijnen na een xxx tijd als je met rookies met 1 post hebt te doen die nooit meer terug komen. Bij goedkeuringen zouden ook foute dingen bij mogen staan, ook van fouten leert men
 
Ik ben bang dat je dan alleen maar antwoorden gaat zien die in het straatje van de TS passen. Dat zie je nu al zo nu en dan, dat TS alleen reageert op, en in de richting van wat hij/zij al dacht en de rest van de adviezen negeert.
Is absoluut waar, maar als je om een afdichting vraag, in een techniek topic en ze komen met zaaddodende pasta is het een moeilijke keuze. Hou me ten goede, ik zou die pasta goedgekeurd hebben...
 

wat ik me wel eens afvraag, waarom zit er niet iets aan de binnenkant van die cups waar je wel een tang op kan zetten, of een oog, zodat je die cups eruit kan trekken? Met zo'n tang moet je best veel kracht zetten om grip te krijgen en dan nog haaks op de griprichting trekken, helemaal kut denk ik?
 

wat ik me wel eens afvraag, waarom zit er niet iets aan de binnenkant van die cups waar je wel een tang op kan zetten, of een oog, zodat je die cups eruit kan trekken? Met zo'n tang moet je best veel kracht zetten om grip te krijgen en dan nog haaks op de griprichting trekken, helemaal kut denk ik?
 

wat ik me wel eens afvraag, waarom zit er niet iets aan de binnenkant van die cups waar je wel een tang op kan zetten, of een oog, zodat je die cups eruit kan trekken? Met zo'n tang moet je best veel kracht zetten om grip te krijgen en dan nog haaks op de griprichting trekken, helemaal kut denk ik?
Omdat dat 10 cent extra kost of zo.

Remzuigertang werkt prima trouwens.
 
Tip: Als je twijfelt of iets echt heet is, maak je vinger (of die van een ander) dan even nat met wat speeksel, (van jezelf, of een ander) en haal die langs het oppervlak. Sist het, dan is het heet, niet? Dan nog even doorverwarmen :Y

Als je je vinger verbrand hebt mag je het de volgende keer ook met een plantenspuitje met water ofzo doen :+
Verbrand speeksel stinkt zo. Of ligt het aan mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan