Offroad/ Enduro topic #10 The knippenpat GP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruurlo was gaaf!
Alleen vond ik dat de pijlen knap kort voor de afslag stonden.... Een paar keer stevig verremd, en ik was zéker niet de enig, getuige de vele sporen...
Maar verder alles dik voor mekaar!
Nog smerig onderuit gecaramboleerd in die singel, parallel aan de grote weg.... boompje-boompje-boompje-BAM! En nog op de kop in een struik gehangen.... _O- prutser.... :+

Was inderdaad een beste rij..... achter ons.... ik was nr.3 met keuren. _O-

Volgende week Markelo!
 
Laatst bewerkt:
Ruurlo was leuk, helaas ging murvie naar circa 700 meter al plat en brak lelijk z'n scheenbeen. .

Lag klaarblijkelijk een gladde betonweg onder t grond tussen 2 weilanden, zelf probleemloos overheen gereden maar hij lag er samen met iemand met een cr250 (grote tank, oldskool stickerset) die allebij iets aan hun benen hadden.

Daarna rondje alleen uitgereden, tot ik me zadel kwijtraakte.. -O-

2e ronde ging al beter, koppeling slipt wat van de husa maar 300 heeft heerlijk koppel ten opzichte van de cr onderin.


Zaten erg leuke stukken kruipdoor/sluipdoor bij, paar kutstukken met rare haakse bochten en een paar veradelijke maisvelden maar voor de rest dikke prima

volgende week weer *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat een kletsverhaal.... Dr wordt daar niemand van zn motor af geslagen. Ik ken de eigenaar, is de "trainings baan" van Herlings.


Heb zojuist de hele ronde van handel bekeken. En dit is idd een ander baantje dan ik vermoedde. Die ik bedoel zit er NIET in. [Daarvan weet ik ook zeker dat dit gewoon in het bos is]

Al kan bos ook altijd nog van een particulier zijn. Hier een paar dorpjes verderop ligt ook een bos wat van een particulier is, Daar heeft staatsbosbeheer niets mee te maken]

Dus foutje van mij ;) route zag er wel leuk uit [Maar dat is handel eigenlijk altijd wel]
 
Ruurlo was mooi en prachtig weertje erbij! Bordjes waren soms lastig te zien, helaas mijn maat van zijn motor gereden :o toen ik een afslag misste :o gaat gelukkig weer goed. :}
 
Ruurlo was ook mooi! Voor een derde rondje gegaan om 13.30u, en we reden bijna alleen! Bospaden lagen er heerlijk bij die laatste ronde... :-D

Was heel erg blij met m'n digitale inschrijving, want ohhh, wat een rij bij de normale keuring zeg.

Hahaha wij hadden precies hetzelfde met dat inschrijven *D

Ben net in oktober begonnen met otr maar ben helemaal hooked. Wat gaaf!
 
Hahaha wij hadden precies hetzelfde met dat inschrijven *D

Ben net in oktober begonnen met otr maar ben helemaal hooked. Wat gaaf!

Leuk! Is inderdaad verslavend hoor!

Wij stonden zaterdagavond al bij Mentink op het parkeerterrein, maar toen we 's ochtends wakker werden bleken we midden in de hekken voor de keuring te staan. Of we toch maar even wilden verplekken naar de berm naast de parkeerplaats... _O-
 
Heej mannen!
Wij zijn zondag ook bij de otr handel geweest.. De meeste kennen ons nog wel "Brabantse offroaders" ;) :W
Was een super vette rit!! Heel druk maar opzicht weinig last van gehad.

Ik heb ff een vraag die jullie vast wel weten
heb zelf gefilmd met een gp hero3 black maar hoe kan het dat de kwaliteit zo erg achteruit gaat als je hem op YouTube zet. Rechtsreeks op de computer of telefoon is het superscherp.
En op YouTube is het wat blokkerig terwijl ik ook maar zat filmpjes zie die ook super scherp zijn. Wat doe ik dan verkeerd?

Hier het filmpje... broaaap :]

 
doorgaans omdat je een verkeerde bitrate gebruikt. Dan moet youtube hem bewerken en wordt het lelijk.
Ik weet even niet meer welke bitrate het beste was, maar er staat duizenden topics op google.
 
Ruurlo was mooi en prachtig weertje erbij! Bordjes waren soms lastig te zien, helaas mijn maat van zijn motor gereden :o toen ik een afslag misste :o gaat gelukkig weer goed. :}
Gebeurde mij ook bijna...
We mistten beiden de afslag, en hij draaide gelukkig naar links ivp rechts.... anders had ik 'm er ook afgehoekt! :z
 
Heej mannen!
Wij zijn zondag ook bij de otr handel geweest.. De meeste kennen ons nog wel "Brabantse offroaders" ;) :W
Was een super vette rit!! Heel druk maar opzicht weinig last van gehad.

Ik heb ff een vraag die jullie vast wel weten
heb zelf gefilmd met een gp hero3 black maar hoe kan het dat de kwaliteit zo erg achteruit gaat als je hem op YouTube zet. Rechtsreeks op de computer of telefoon is het superscherp.
En op YouTube is het wat blokkerig terwijl ik ook maar zat filmpjes zie die ook super scherp zijn. Wat doe ik dan verkeerd?

Hier het filmpje... broaaap :]



heb je hem wel als hd/Full HD opgeslagen.? en ge-upload..?

Je kunt namelijk maar max. 480P. bekijken.

Het is hoe lager de kwaliteit hoe sneller hij upload, Daarom doe ik vaak uploaden in 720P. dat is HD. en dat kijkt op YT vrijwel hetzelfde als 1080P [Full HD] Maar scheelt aanzienlijk in uploadtijd/ en render tijd.

Kijk ff je instellingen na, Ik vermoed dat hij opgeslagen/geupload is als 480P.
 
Ok thanks zal vanavond eens kijken bij me instellingen
Kan je dat ook zo veranderen of moet je hem dan weer opnieuw uploaden? (Ben niet zo handig met computers haha)
Vondt het toch al aardig lang duren voordat het filmpje klaar was.
 
Ruurlo was leuk, helaas ging murvie naar circa 700 meter al plat en brak lelijk z'n scheenbeen. .

Lag klaarblijkelijk een gladde betonweg onder t grond tussen 2 weilanden, zelf probleemloos overheen gereden maar hij lag er samen met iemand met een cr250 (grote tank, oldskool stickerset) die allebij iets aan hun benen hadden.

Daarna rondje alleen uitgereden, tot ik me zadel kwijtraakte.. -O-

2e ronde ging al beter, koppeling slipt wat van de husa maar 300 heeft heerlijk koppel ten opzichte van de cr onderin.


Zaten erg leuke stukken kruipdoor/sluipdoor bij, paar kutstukken met rare haakse bochten en een paar veradelijke maisvelden maar voor de rest dikke prima

volgende week weer *O*

Ben nu net thuis van OTR Ruurlo inderdaad :X
Onschuldige schuiver resulteerde in scheenbeen op 6 plekken gebroken, draaide dus uit op een stalen pen vanaf mn knie tot mn enkel, 4 lange schroeven, en 2 nachten ziekenhuis -O- -O-
Seizoen is wel afgelopen voor mij dit jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan