Offroad/ Enduro topic #10 The knippenpat GP!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vorige eigenaar van mijn motor werkt ook bij Reiger. Heeft toen een vork daar uit de schap gepakt en achter klaar gemaakt. Achter een standaard schokbreker. En voor een '08 sxs vork met closed cartridge erin gezet. Ben echt heel te vreden over de vering. Als zou ik een trax pomp en cone valve poten nog wel eens een keer willen proberen.

Tis alleen allemaal zo duur :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb jij een mooie husaberg bart, foto's :9~

Ik baal wel dat ik niet het gele frame heb, maarja ach -O-
 
Volgens mij heb jij een mooie husaberg bart, foto's :9~

Ik baal wel dat ik niet het gele frame heb, maarja ach -O-
Mwah... :+

COZJ4ogWwAAU2zg.jpg:large
 
De vorige eigenaar van mijn motor werkt ook bij Reiger. Heeft toen een vork daar uit de schap gepakt en achter klaar gemaakt. Achter een standaard schokbreker. En voor een '08 sxs vork met closed cartridge erin gezet. Ben echt heel te vreden over de vering. Als zou ik een trax pomp en cone valve poten nog wel eens een keer willen proberen.

Tis alleen allemaal zo duur :+
Trax pomp en cone valve poten... :/

Wassink, Plekkenpol en bijv. MPS racing uit Engeland (winnen bij de britse enduro's en rijden podiums bij EK's en hadden Cone valve poten) rijden met (de standaard) open cartridge voorvorken met het CPS systeem van Reiger. kosten 415 euro, dat is ongeveer 20% van wat die cone valve krengen kosten.
ICS pomp net zo duur als een Trax. Ik ken aardig wat mensen die zowel met Trax als met ICS van Reiger hebben gereden. Allemaal blijven ze bij Reiger!!

Ik weet het inmiddels wel! :Y

Tsja, tis duur. Maar ik krijg er zo'n machtig gevoel van als de vering goed is. (Je kent het wel: linten, glitters... ik kom klaar!! *O* :') )
Zonder dollen, ik vind het geld meer dan waard omdat ik er zo'n smile van op m'n bek krijg. Vind 10x leuker dan een Akrapornovic dempertje t.w.v. 500 euro.

Edit: net ff kort getest en voelt stug, maar trefzeker. Erg veel grip de bochten uit, zonder zomaar uit te breken. Waren geen knippen, dus morgen op de crossbaan dat maar eens zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben echt een vering leek. Mijn crf staat nog op std vering/schokbrekers. Valt hier nog wat aan te verbeteren? O-)
Ik lig tijdens een otr nog vaak genoeg, dus ik zou zeggen van wel, maar zou niet weten wat ik er aan moet doen.
 
Als je een yamaha koopt zit er gewoon standaard goede
Vering (kayaba) in
Bart !!!

Nou moet dat ook wel met mijn gewicht
 
Laatst bewerkt:
gister avond had maatje van me weer bezoek gehad [Ongewenst bezoek ja] 4e of 5e keer nu al. Gelukkig niet zijn motor mee, Maar wel weer wat ander 'klein' spul.

En vandaag [ja overdag] tussen 14:00 en 15:00uur in wansum een suzuki gestolen.

De beste man had zijn motor net klaar gemaakt om morgen te gaan trainen. Hij sluit zijn garage en gaat zich douche. Onder de douche hoorde hij een slijptol. Hij snel eronder uit gaat kijken en hopla zn motor en wat spullen waren al weg.



kun je zien wat een brutaliteit die gasten hebben gewoon op klaarlichte dag [ik zei al: Dan hebben ze wellicht daar liggen peilen.]

betrefd deze motor:

12195883_788870534573749_4443566424090533185_n.jpg


A.U.B DELEN!

GESTOLEN!
Vandaag 30 oktober 2015 is overdag (tussen 14.00 en 14.30) onze motor Suzuki RMZ 250 van 2015 weggehaald (zie foto's). Toen de motor weggehaald werd zat er een Rockstar stickerset op.

Suzuki RMZ 250 2015
Framenummer: JS1RJ42A000513836

Verder zijn er nog gereedschap, olie, wielen, helmen, laarzen en onderdelen weggehaald.

De 50cc hebben ze wel laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje voor de achterhoekers: Aangezien hier in `t zuiden het OTR seizoen er al weer op zit willen we met een paar man nog een rit in de achterhoek komen rijden.

Wat is de mooiste rit die nog op de kalender staat? Liefst een rit met gevarieerd terrein, niet alleen maisplakken.

B.v.d.
 
van die 3 gestolen motoren in eindhoven waren er nu weer 2 terecht.

Wat ik dan wel raar vind is dat ze dat dan wel melden maar niet waar/wie het gedaan heeft/ of waar hoe gevonden.

Als ze een naam hebben breng dat dan uit. Hoeft die lul zn kop op de cross niet meer te laten zien.
 
Als je een yamaha koopt zit er gewoon standaard goede
Vering (kayaba) in
Bart !!!

Nou moet dat ook wel met mijn gewicht
Nou sorry Erik, maar er stond toch echt een gloednieuwe Yamaha bij Reiger! Dus niet iedereen Is het met je eens! ;)

Overigens is WP ook best goed, maar heb toen in Bilstain het verschil gemerkt met een Reiger!
 
''echte'' wel origineel op kenteken. Maar gewoon de crosser 5 bak. vering, tank alles zelfde als sx. Alleen verlichting en 18 inch en dergelijk
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje voor de achterhoekers: Aangezien hier in `t zuiden het OTR seizoen er al weer op zit willen we met een paar man nog een rit in de achterhoek komen rijden.

Wat is de mooiste rit die nog op de kalender staat? Liefst een rit met gevarieerd terrein, niet alleen maisplakken.

B.v.d.
Morgen Markelo :] *O*
 
''echte'' wel origineel op kenteken. Maar gewoon de crosser 5 bak. vering, tank alles zelfde als sx. Alleen verlichting en 18 inch en dergelijk
Binnenkort een test in dirt Rider magazine....
Schijnt toch wel een andere bak en afstelling te hebben voor meer bruikbare power.
 
Nou sorry Erik, maar er stond toch echt een gloednieuwe Yamaha bij Reiger! Dus niet iedereen Is het met je eens! ;)

Overigens is WP ook best goed, maar heb toen in Bilstain het verschil gemerkt met een Reiger!

Mooi man!
Al eens wat gehoord over Sölva vering?
Schijnt ook goed spul te zijn, en onbetaalbaar.
 
Mooi man!
Al eens wat gehoord over Sölva vering?
Schijnt ook goed spul te zijn, en onbetaalbaar.

Ik heb toevallig zo'n cone valve vork+trax achterpomp in mijn 125 zitten.
En dat veert toch echt wel gruwelijk fijn hoor, zeker als de baan echt zwaar wordt met remknippen en diepe gaten merk ik het verschil toch wel met de orginele vering.

En het is gewoon mooi om te hebben vind ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan