Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Dan wordt de weg compleet afgezet. Met OTR rij je gewoon tussen het overige verkeer.

Voor OTR heb je een eigen WA verzekering nodig EN een MON/KNMV dag/offroad-licentie.

(licentie = verzekering)
 
Laatst bewerkt:
Wel erg vervelend dat de inschrijving/keuring pas laat op gang kwamen

Ik was nummer 6 bij de inschrijving.. en stond er helemaal alleen :-)
voordeel was ook dat filmpje / inschrijven en koffie pakken direct op elkaar volgende.
(verplichte filmpje, was gelukkig samen met nr 5 zodat we wat konden praten ;-)
 
Is volgende week Eindhoven een aanrader als eerste OTR? Is het te doen, of ga ik dood :?
Als je geen ervaring met zand rijden heb is het een lastige rit , heb je al ervaring met crossen dan moet het goed komen...
Wij hebben altijd veel schik daar maar andere vinden het helemaal niks.
Als je gaat iig succes
 
Ff een advies gevraagd. Toen ik mijn motor kocht was hij 13-50 vertand. Ik miste soms de brute trekkracht en hem heb toen naar 13-52(Orginele fabrieksopgave) terug vertand, aan trekkracht geen gebrek nu.

Ik mag er ook graag regelmatig mee naar de crossbaan en daar zit ik altijd te sukkelen tussen de 2e en 3e versnelling de 1e versnelling en de 2e zijn erg kort nu.

Zou 13-51 een uitkomst kunnen bieden of zal dit weinig uitmaken?
 
Probeer maar eens een 14. Gebruik de koppeling bij het uitkomen van een bocht om in het juiste toerengebied te komen.

Staat 14-52 niet ongeveer gelijk aan 13-49?

Die koppeling pakte ik eerder elke keer erbij inderdaad, totdat ik een nieuwe moest. Mij wat verteld dat dat juist je koppeling kost🤔
 
Als je geen ervaring met zand rijden heb is het een lastige rit , heb je al ervaring met crossen dan moet het goed komen...
Wij hebben altijd veel schik daar maar andere vinden het helemaal niks.
Als je gaat iig succes
Zoals het er nu naar uitziet is alles knalhard bevroren. Is het dan helemaal een afrader, of juist makkelijker?
 
Zoals het er nu naar uitziet is alles knalhard bevroren. Is het dan helemaal een afrader, of juist makkelijker?


Ik zou hem laten schieten als het je eerste keer is. Tankbanen zijn zwaar maar bevroren tankbanen is gewoon kut
 
Laatst bewerkt:
Gewoon 11 maart in Ruinen gaan rijden, dan heb je voor een eerste keer meer plezier.
 
Laatst bewerkt:
Staat 14-52 niet ongeveer gelijk aan 13-49?

Die koppeling pakte ik eerder elke keer erbij inderdaad, totdat ik een nieuwe moest. Mij wat verteld dat dat juist je koppeling kost🤔

Is hetzelfde ja.

Koppelingsplaten gaan lang mee dus dat valt wel mee. En vervangen is een simpel klusje, dus geen excuses om niet de koppeling te gebruiken ;-)
 
Die kou was zo voorbij na 2 bochten op de baan!
28277424_10215198483976574_3438838936252487269_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan