Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aangezien ik mezelf niet wilde laten kennen, was opgeven geen optie.
Maar had ik dit vooraf geweten, dan was ik voor het korte rondje gegaan, en dan was ik iets meer gaan oefenen.
Enduro/crossen is toch een hele andere discipline dan met je racemotor op het circuit. Ik dacht met wat race-ervaring, dan doe je dit wel ff.... nou dat viel tegen
Aangezien ik mezelf niet wilde laten kennen, was opgeven geen optie.
Maar had ik dit vooraf geweten, dan was ik voor het korte rondje gegaan, en dan was ik iets meer gaan oefenen.
Enduro/crossen is toch een hele andere discipline dan met je racemotor op het circuit. Ik dacht met wat race-ervaring, dan doe je dit wel ff.... nou dat viel tegen
Bedankt voor je tip: de baan in Den Dungen is niet zo ver van Uden vandaan, dan moet ik daar maar eens een poging wagen.
Heb je daar een MON licentie of iets dergelijks voor nodig?
Dan kijk je zo een video op youtube waarin ze het uitleggen en denk je, ja dat klinkt logisch, ga ik doen. En dan de volgende keer dat je op de motor zit gaat de survival-knop weer om en ben je alles weer vergeten.
Volgens mij heb ik toch echt veel te veel olie gebruikt voor mijn filters in te olien. Had op Youtube een tutorial gevolgd, filter laten volzuigen met olie en ervoor zorgen dat overal olie zit. Vervolgens alle olie zo goed mogelijk uitgeknepen, niet gewrongen en een tijdje laten drogen. Heb het filter toen in de motor gezet, maar zag dat er een plasje olie onder de motor lag. Blok zelf was hartstikke droog dus moet de filter zijn geweest.
Sinds ik die meuk van 24mx gebuik heb ik dat ook, het is nogal dunne olie. Vervelend soms maar kan geen kwaad. Je kan de filters eerst een paar dagen laten uitlekken natuurlijk.
ik gebruik[te] altijd denicol olie
[afbeelding]
beetje over de filter heen schenken. goed inmasseren zodat overal wat opzit. [filter EGAAL blauw is]
Dan leg ik het op poets papier dep ik er even op met wat papier. smeer ik de onderkant [Wat contact maakt met luchtfilterhuis] nog even wat extra in ter goede afdichting en juh.
Je merkt vanzelf wanneer de filter verzadigd is. Dan krijg je overal slierten olie als je hem rondom masseert.
Bij erg stoffige omstandigheden nog altijd een haarnetje erover heen.
En ik was/olie altijd meerdere filters tegelijkertijd.
De andere filters doe ik naar het olieen in van die ziplockbags. Blijft dan super lang goed. En altijd ready to use
Heb nu ook het spul van 24MX (A9 spul oid) gebruikt. Zal dan wel aan het spul liggen.Ik heb ook meerdere filters in één keer gedaan, en de andere filters in een zakje gedaan. Doe je dat zakje trouwens dicht of open?
Ik ga even mijn ervaring delen van mijn allereerste OTR rit
Wat een verhaal, netjes dat je 'm uitgereden hebt en dat biertje zal wel gesmaakt hebben
Cuijk is ook echt een ideale baan om het allemaal een beetje te leren en nog redelijk in de buurt van Uden. Enige nadeel is dat je een MON-pas nodig hebt en een transponder. Dagverzekering is ook mogelijk, maar dan ben je al gauw 30 euro kwijt voor een middagje
uhm VERPLICHT transponder voor een training...???? Dat heb ik nog nooit gehoord dat je bij een ttraining verplicht bent met een transponder te rijden.
Zie daar ook helemaal 0,0 reden voor. Ja voor wedstrijd rijders is dat leuk,Zodat ze ronde tijden kunnen inzien en zien waar ze dus aan moeten werken.
vooral cuijck [waar volgens mij toch wel veel offroad/KENTEKEN rijders komen lijkt me dat sterk]
Was cuijck niet alleen een club waar je alleen mag rijden als je lid bent ??
Dat heb je namelijk ook nogal eens.
Een horst [zware zandbak] heb je dat bijv. bij.
een licentie heb je altijd nodig. [Wel even kijken of het circuit KNMV en/of MON is.
Maar volgens mij zijn nu tegenwoordig de meeste clubs wel voor beide bonden.
wij zijn inmiddels al iets van 25jaar lid bij MSV overloon. Die hebben ook goedkeuring voor BEIDE bonden
Ga zeker nog vaker een OTR ritje meepakken.
Gr. Ziggy
Ik ga even mijn ervaring delen van mijn allereerste OTR rit (Veghel), misschien dat andere beginnelingen er iets aan hebben .
Gr. Ziggy
Heren, Ik zit te twijfelen tussen ruurlo en handel welke heeft jullie voorkeur, afstand maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Daarmee bedoel ik natuurlijk de rit er naar toe en niet de route zelf