Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ik vermoed dat Covid wel iets met de planning te maken heeft. En dat de gemeente-ambtenaar uit welwillendheid de procedure wat vereenvoudigd heeft, mogelijk omdat er andere jaren ook nooit bezwaren waren.
De vereniging was daar vast blij mee. Totdat de jakhalzen bloed roken.

Ik hoop dat het goed komt (blijft), maar vrees het ergste.
 
Nog geen duidelijkheid dus.
In mijn herrinering zat er weinig bos in, ben benieuwd hoeveel er dan aangepast zou moeten worden.
 
De rechter heeft dus nog geen definitieve uitspraak gedaan, wat normaal gesproken al gebeurd zou zijn. Dan wordt ook het rapport van de antrappers misschien wel serieus genomen.
 
Het zijn beroerde ontwikkelingen.
Ik zit net een stukje te lezen vanuit Oirschot waar mensen het onbegrijpelijk vinden dat er offroadevenementen georganiseerd worden op een militair terrein waar normaal tanks rondrijden.
Geeft wel aan dat dit soort clubjes voor geen rede vatbaar zijn. En die clubjes hebben de ingangen in de politiek en alle tijd om hier de hele dag mee bezig te zijn.
En daar moet een lokale crossclub, gerund door vrijwilligers die het er maar even bij doen het dan tegen opnemen.
Zolang er landelijk niemand 'pro-offroad' is, en alle organisatoren lokaal zelf het gevecht aan moeten gaan, vrees ik toch het ergste voor de toekomst van offroadritjes.
 
Het zijn beroerde ontwikkelingen.
Ik zit net een stukje te lezen vanuit Oirschot waar mensen het onbegrijpelijk vinden dat er offroadevenementen georganiseerd worden op een militair terrein waar normaal tanks rondrijden.
Geeft wel aan dat dit soort clubjes voor geen rede vatbaar zijn. En die clubjes hebben de ingangen in de politiek en alle tijd om hier de hele dag mee bezig te zijn.
En daar moet een lokale crossclub, gerund door vrijwilligers die het er maar even bij doen het dan tegen opnemen.
Zolang er landelijk niemand 'pro-offroad' is, en alle organisatoren lokaal zelf het gevecht aan moeten gaan, vrees ik toch het ergste voor de toekomst van offroadritjes.
Misschien tijd voor een landelijke, nee wacht, koninklijke Nederlandse motorsport vereniging waar we allemaal wat voor inleggen die dan dit soort dingen groot op kan pakken...
 
Ja zou mooi zijn als die een pot.... oh wacht....

stilte vanuit die club.

Crossbanen met een lager leden aantal hebben gewoon niks aan die pot. Als je een licentie aanvraagt; vermeld dan lidmaatschap bij prikkedam of deze crossbaan:

Ander voorbeeld; dicht door, let op.... 1 klager! Maar weinig leden. Dus ben benieuwd of er hulp komt van de knmv.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, voor dit evenement en die nog gaan volgen.
Ik lees in de toelichting wel dat erg de nadruk ligt op dat het tijdens het broedseizoen is.
Omgedraaid: buiten het broedseizoen niet zo'n probleem dus?
 
Helaas, helaas maar er is, na uitspraak van de rechter, geen andere mogelijkheid dan de OTR af te lasten.

Wel hier veel van geleerd en mede daarom goede hoop dat eea volgend jaar wel door mag gaan.

Daar gaan we voor en hopen jullie allemaal dan te kunnen begroeten.

Met Motorische Groet'n
MC De Antrappers

PS: Inschrijfgeld wordt teruggestort, wel op een heel kleine inhouding mbt de kosten voor het digitaal inschrijven na.
 
Inmiddels staat er wat anders?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220317-195412_Chrome.jpg
    Screenshot_20220317-195412_Chrome.jpg
    109,3 KB · Weergaven: 24
Kruist een beetje met

Alternatief voor eigen leden​

Voorzitter Arend Klomp van De Antrappers vindt het jammer dat de toertocht niet kan worden verreden. Slechts het deel door Meppel is toegestaan en dat is niet genoeg, zegt Klomp. "Er blijft nu maar vijftien kilometer over", legt hij uit. "Dat is te weinig voor zoveel deelnemers. We kijken naar een alternatief voor onze eigen leden

 
Cynisme modus aan/
Na 36 OTR’s zitten er dan nog steeds vogels en amfibieën??
Damn die beesten zijn niet weg te krijgen.
Cynisme modus uit/
 
Pm me maar als je wil weten hoe je als individu die leden van van dit clubje terug kan raken. Dan beantwoord ik dat morgen wel.
 
Goedemorgen,

Zal Noordwolde nog doorgaan? Daar hoor/lees ik echt verdacht weinig over op de socials. (is natuurlijk geen verplichting maar wel handig richting de deelnemers)

Tevens heb ik me een tijd terug aangemeld voor die amateurklasse van de enduro sprint, iemand een tip in welke range ik een startnummer kan/mag bedenken?
 
Noordwolde gaat gewoon door volgens mij. Starten tussen 10 en 14uur. Dus ik probeer tenminste 3 rondjes te maken.

De volgende is pas na de zomer.... tussendoor nog cross country mogelijkheden en crossbaan../.
 
Terug
Bovenaan Onderaan